1.1.2010 - Sezóna 2010 proběhne v duchu decentních proměn vozu základ však zůstane nezměněn.
20.3.2010- Začínáme.. první víkend v duchu zástavby repro a 4oka.. ještě zbýva natahat tubu a pravou stranu.. skulturnit elektriku.. poté proběhne demontáž sedaček vyčištění interieru montáž sedaček .. v průběhu týdne repas lišty do palubní desky plechu okolo radia a volantu.. Do konce týdne ještě skulturnění budíků..
Chybí mi však základní část vozu a to motor.. Přemýšlím že zatím pojedu zas na karbec .. Tomu stejně předchází výměna převodovky..
11.4.2010- jedeme!! Převodovka vyměněna a motor 742.136
18.4.2010- Těsnění pod hlavou :) Až teď sem si všiml že dnes je to přesně dva roky co jsem si škodovku přivezl domu :)
24.4.2010- Prvních cca 150km
1.5.2010- Dalších cca 180km z toho 50 na laně :-D Musim do Doks poskládat motor páč tenhle trošku zlobil
2011
27.2.2011- Jíž dlouho stojí.. Letošní Doksy jsou pasé.. Přesto dorazíme i když bez škodovek.. Nyní je ve stadiu bez dveří oken a kapot a pracuje se na vadách karoserie.. Zima nás však příšerně brzdí!
-> Řízek: Jo to asi určitě ne.. Zážitku s ní bylo spousta.. A první auto s kterým jsem jezdil když jsem dostal řidičák na to se fakt nezapomíná.. 2 roky mi trvalo než jsem se přemluvil do toho říznout
-> Řízek: tam to je fakt o hubu, jeste kdyz se do toho zacli cpat motorkari, clovek ma co delat aby se vyhejbal diram a jeste hlidat ty poblaznence co te predjizdej kdy se jim zamane, jeste ze uz tam asi nikdy nepojedu