
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L
Rok výroby: březen 1980
Stav km: kolem 80t
Barva: žlutá kanárková 6090 (původní)
II. majitel (já)
Auto je upraveno vizuálně na modelový ročník 77/78*
Krátké videjo
Rok výroby: březen 1980
Stav km: kolem 80t
Barva: žlutá kanárková 6090 (původní)
II. majitel (já)
Auto je upraveno vizuálně na modelový ročník 77/78*
Krátké videjo
Škoda 120L/.GeeGee. - komentáře:
18:18:22
30.01.2012
30.01.2012

Karlos (WIO46)
-> Star LC20: Tak že ta stupnice není třeba je mi jasný, ale ten budík působí tmavě, posmutněle a poloprázdně.

01:11:35
30.01.2012
30.01.2012

Arnold
Star LC20 30.01.12 00:10:25 napsal:
→ Arnold: mám ještě jednu, ale ta má popraskanej štít
a nee tak epesní budíky
to by nevadilo ne?? foto by nebylo???
→ Arnold: mám ještě jednu, ale ta má popraskanej štít
a nee tak epesní budíky


00:54:08
30.01.2012
30.01.2012

Star LC20
-> Karlos (WIO46): nojo, tady na Virtu, kde většina sériových motorů točí cca kolem 8t, je stupnice nedostačující
. Já však takový nároky na motor nemám, svůj 8k točím max. do 5t
, takže proto ta úprava.
A kontrolky se mi právě víc líbí tyhle.


A kontrolky se mi právě víc líbí tyhle.
00:45:38
30.01.2012
30.01.2012

Maťulo
-> Karlos (WIO46): sa mas... 

00:43:37
30.01.2012
30.01.2012

Karlos (WIO46)
-> Star LC20: Budíky fajn, jen by to chtělo origo kontrolky, a ten otáčkoměr má nějakou krátkou stupnici, ne?
-> Matulo: Sehnal jsem ten plast nový na novou užovku za 47 Kč, předminulý rok.

-> Matulo: Sehnal jsem ten plast nový na novou užovku za 47 Kč, předminulý rok.
00:39:37
30.01.2012
30.01.2012

Maťulo
-> Star LC20: tiez som tak mal kedysi spravene moje prve budiky lebo origo kryt v dobrom nepolamanom stave je takmer nezohnatelny...

00:37:40
30.01.2012
30.01.2012

Star LC20
-> Matulo: Vďaka. Hej, jsou to takový ty univerzální kontrolky, který najdeš všude.
EDIT: Postnul jsem to se záměrem sběru kritiky od věrných ve věci montáže, nikoliv se záměrem se chlubit něčím, co má každá 2 škodovka
EDIT: Postnul jsem to se záměrem sběru kritiky od věrných ve věci montáže, nikoliv se záměrem se chlubit něčím, co má každá 2 škodovka

00:22:21
30.01.2012
30.01.2012

Maťulo
-> Star LC20: krasne budicky! tie kontrolky dole su take 6hrany jak su v Avii?
00:10:25
30.01.2012
30.01.2012

Star LC20
-> Arnold: mám ještě jednu, ale ta má popraskanej štít a nee tak epesní budíky 

00:00:11
30.01.2012
30.01.2012

Arnold
-> Star LC20: nadhera
nemas jeste jednu??





23:58:10
29.01.2012
29.01.2012

Star LC20
Snažím se neodklánět přílišně od originální výpravy, ale toto je velký lákadlo...
záložní GLS přístrojovka

20:45:19
22.01.2012
22.01.2012

Star LC20
-> Pavel P..: mm mmm 

11:57:56
22.01.2012
22.01.2012

Pavel P..
-> Star LC20: pěkné, pěkné, jen tak dál

00:46:48
22.01.2012
22.01.2012

Star LC20
Pořád valím...
13:53:04
29.12.2011
29.12.2011

Fávo forever
-> Star LC20: SZ 

13:48:31
29.12.2011
29.12.2011

Star LC20
-> Fávo forever: jo a jak? klidně SZ. Si neumím představit bez dráťáku.
13:46:17
29.12.2011
29.12.2011

Fávo forever
-> Star LC20: Jde to i bez drátu
eRko a Favouš jsou toho důkazem.. ALe to už je jedno, hlavně, jestli jsi spokojený.

13:44:54
29.12.2011
29.12.2011

Star LC20
-> Fávo forever: nepopichuj!
jinak ano, drátem jsem musel lokálně omrdat ty nánosy oxidu hliníku na straně pod svodama, potom jsem to ladil chemiíí. Lepší postup mě nenapadl.
-> lukynn105l: krásná práce!
to je dobrý heslo. Ale dík

-> lukynn105l: krásná práce!

13:00:26
29.12.2011
29.12.2011

lukynn105l
Parádní ouža, je dobře že neskončila ve šrotu. Krásná práce !!
12:43:18
29.12.2011
29.12.2011

Fávo forever
-> Star LC20: Tak první pokochání se jo?
Čím jsi čistil blok? Doufám, že ne drátem..
