
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA 105 S, r.v 1977
Zakoupená v březnu 1978
Motor:
V roce 2022 změna na motor z Felicie. Sací a výfukové parohy ze Š136.
Ustájen do garáže motor 120LS s C vahadlama, vačkou z eRka a otevřeným filtrem. Karburátor SEDR, leštěné sání. Svíčky NGK, odlehčená řemenice z 1203, průhledné víčko rozdělovače. Hlava v oranžovém komaxitu se zahloubenejma výfukovejma kanálama z 24mm na průměr 26 mm. Výfukové ventily ze 130-tky a sací ventily ze 120-tky. Nová vodítka ventilů.
Převodovka:
Po dlouhých letech čekání jsem se rozhoupal a konečně nechal tuto užovku přestavět na 5q (červen 2015).
Exteriér:
Nechystám žádný spoilery. Spíš ji chci vrátit do origo stavu a trochu vylepšit :)
Podařilo se sehnat přední masku na čtyřoko, myslím, že jí celkem sluší (duben 2009).
Místo laku šla celá karosérie do fólie (červen 2015).
Podvozek:
Kola Appolo 5J13.Pneumatiky 165/70.
Zadní náprava vlečná, vyztužená, žárově pozinkovaná + komaxit (červen 2015). Tvrdší pružiny.
Přední náprava z Mka, vyztužená, žárově zinkovaná + komaxit, Hřebenové řízení, kratší pružiny (vinuté délka 240 mm).
Interiér:
Palubka původní, přístrojovka z Garde, středovej panel z Emka, lišty na vnitřní straně dveří z GLSy a hliníkový lemy kolem oken z LSy. Sedačky na fotkách jsou minulost, už mám s opěrkama z GLSy. Volant 30cm (díky Sepe)
Zakoupená v březnu 1978
Motor:
V roce 2022 změna na motor z Felicie. Sací a výfukové parohy ze Š136.
Ustájen do garáže motor 120LS s C vahadlama, vačkou z eRka a otevřeným filtrem. Karburátor SEDR, leštěné sání. Svíčky NGK, odlehčená řemenice z 1203, průhledné víčko rozdělovače. Hlava v oranžovém komaxitu se zahloubenejma výfukovejma kanálama z 24mm na průměr 26 mm. Výfukové ventily ze 130-tky a sací ventily ze 120-tky. Nová vodítka ventilů.
Převodovka:
Po dlouhých letech čekání jsem se rozhoupal a konečně nechal tuto užovku přestavět na 5q (červen 2015).
Exteriér:
Nechystám žádný spoilery. Spíš ji chci vrátit do origo stavu a trochu vylepšit :)
Podařilo se sehnat přední masku na čtyřoko, myslím, že jí celkem sluší (duben 2009).
Místo laku šla celá karosérie do fólie (červen 2015).
Podvozek:
Kola Appolo 5J13.Pneumatiky 165/70.
Zadní náprava vlečná, vyztužená, žárově pozinkovaná + komaxit (červen 2015). Tvrdší pružiny.
Přední náprava z Mka, vyztužená, žárově zinkovaná + komaxit, Hřebenové řízení, kratší pružiny (vinuté délka 240 mm).
Interiér:
Palubka původní, přístrojovka z Garde, středovej panel z Emka, lišty na vnitřní straně dveří z GLSy a hliníkový lemy kolem oken z LSy. Sedačky na fotkách jsou minulost, už mám s opěrkama z GLSy. Volant 30cm (díky Sepe)
Bukyn/Škoda 105 S - komentáře:
Pekna boduju 8b. libi se mi moc!!

Pekne§ 7bodu!
ocenujem na 8b
Len pekne pokracuj... Ten motorcek sa mi takto moc lubi

Novinky budou.Už mám Apolla v bílým komaxu a čekaj na obutí :)
-> Bukyn: Je to super! Ta maska je perfektna a vidno, ze si sa s motorom vyhral, je to presne to, co sa paci aj mne.Zatial ti davam 9b a tesim sa na dalsie novinky 

Pěknej motor a hlavně filtr 8b
tak ta maska je hodně good,chválíme....

-> Bukyn: za ten moturek 9b...teda nejen za nej...

zvedam na 10b. Pekna barva.
J.
J.
celkom pekna farba... to je pistaciovo pastelova dobre vravim ze

Jo jestli myslíš ty žlutý tak nevim kde je vzali ale asi z cirkusu :) .Nedalo mi to je vyfotit.Teď jezdím na plecháčích a v létě dam dám Apolla
co je to za poklice?
-> Bukyn: caf
no je vidět, moře práce, šak to tam i píšeš, pěkná a to moc, takhle to má vypadat dávám 10b a doufám že žádnej tuzing nechystáš
jinak vyplň si IDčku OK?.. aspoň město/okres šak je to jen trocha času a pak to nebude mít chybu, pěkný je to moc


v pohodě...7 b.
zase dalsia pekna zelena uzovka, no uz nas bude viac, bodujem