
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Eleska r.v. 1980
4/1980 v AZNP Mladá Boleslav vyrobena Škoda 120LS v barevném odstínu 8165 papriková červeň. Prvnímu velmi pečlivému majiteli se ji podařilo uchovat v pěkném stavu až do
5/2011, kdy jsem ji převzal do péče já. K tomuto datu ujel vždy garážovaný vůz 102700 km. Vůz má měněné přední blatníky, jinak původní lak.
Homologované úpravy:
1. Světlomety se sloučeným světlem dálkovým a do mlhy a koncové svítilny do mlhy AUTOPAL n.p. Nový Jičín.
2. Ekonoměr PAL n.p. Kbely.
Další úpravy:
1. Automatické zapínání světel (Janík).
2. Digitální otáčkoměr s automatickým nastavením jasu segmentového LED displeje.
3. Elektronické zapalování dle ARA10/94 (Fojtík).
4. Demontovaný chladič oleje.
5. Indikátor stavu napětí palubní sítě.
6. Elektronický cyklovač stěračů s pamětí dle ARA8/89 (Holub).
7. Hasicí přístroj.
Budoucnost:
Auto již nebude používáno v běžném provozu, nýbrž pouze k občasným projížďkám za hezkého počasí v letním období.
6/2012 102800km, STK+ME, poplatek na podporu sběru a využití autovraků zaplacen.
od 7/2012 - dosud: GO motoru
4/1980 v AZNP Mladá Boleslav vyrobena Škoda 120LS v barevném odstínu 8165 papriková červeň. Prvnímu velmi pečlivému majiteli se ji podařilo uchovat v pěkném stavu až do
5/2011, kdy jsem ji převzal do péče já. K tomuto datu ujel vždy garážovaný vůz 102700 km. Vůz má měněné přední blatníky, jinak původní lak.
Homologované úpravy:
1. Světlomety se sloučeným světlem dálkovým a do mlhy a koncové svítilny do mlhy AUTOPAL n.p. Nový Jičín.
2. Ekonoměr PAL n.p. Kbely.
Další úpravy:
1. Automatické zapínání světel (Janík).
2. Digitální otáčkoměr s automatickým nastavením jasu segmentového LED displeje.
3. Elektronické zapalování dle ARA10/94 (Fojtík).
4. Demontovaný chladič oleje.
5. Indikátor stavu napětí palubní sítě.
6. Elektronický cyklovač stěračů s pamětí dle ARA8/89 (Holub).
7. Hasicí přístroj.
Budoucnost:
Auto již nebude používáno v běžném provozu, nýbrž pouze k občasným projížďkám za hezkého počasí v letním období.
6/2012 102800km, STK+ME, poplatek na podporu sběru a využití autovraků zaplacen.
od 7/2012 - dosud: GO motoru
Eleska/Škoda 120LS - komentáře:
Parádní škodovka, a dokonce na měsíc přesně mým vrstevníkem-:) Putuje do oblíbených

-> honza44: měl si počkat ještě dva dny, pak by tvůj příspěvek byl akorát na 2leté výročí nečinnosti 

Moc hezká škodověnka,to 4oko má svý kouzlo

Dvě zadní mlhovky, stejně jako přední optické vložky, jsou dobové homologované příslušenství (kompletní sada obsahující vše potřebné, včetně vodičů a vypínačů). Ano, v obou předních vložkách jsou H4.
-> Kaprof: Já ti to řeknu a budeš jí chtít taky 

-> Radek Retro eLeSo: 
-> Vilda: To nevim co je na nich nejlepšího.:o)

-> Vilda: To nevim co je na nich nejlepšího.:o)
-> Vilda: blbost obě hnusný mlhovky,radši jednu pořádnou

Alex41 31.03.12 18:54:28 napsal: → Radek Retro eLeSo: Co by tady dělala nerezová zadní lišta? :-D Sem nepatří, LS a GLS z roku 80 měli tuhle černou. Přesně tak! Je to "osmdesátka" a ty jsou nejlepší 

-> Radek Retro eLeSo: Mlhovky nechat dvě, lištu nedávat 

-> veliz: Díky moc za tu fotku
Ještě jeden dotaz. Je v tom světle blíže ke středu masky H4 žárovka, nebo něco jiného? 


-> Alex41: prostě je hnusná no

-> Radek Retro eLeSo: Co by tady dělala nerezová zadní lišta? :-D Sem nepatří, LS a GLS z roku 80 měli tuhle černou.
ještě sežeň origo zrcátka a né tyhle hnusy plastový,hezčí a jen jednu zadní mlhovku by to chtělo,nerez zadní lišta by taky nebyla špatná 

Nádherné stroje ty 120LS :) teď si nejsem jistej ... byly 120LS 5q?
nádherná lska.dávám do oblíbených.doufám že tě někde uvidíme s ní na srazu?
Foto světel - píšu si poznámku.
chcelo by to vymenit vsetky svetla za zanovne a hned by bola omnoho krajsia-ale je nadherna aj tak

Jů, další LSka :) Krásná :)
Bylo by možné nafotit zblízka ty kombinované světlomety (mlhové + tlumené). Kdyby se chtělo, tak případně i zadní stranu reflektoru 

To je kráska! Moc chválim, že máš origo kola, to se moc nevidí! :-) Jde k oblíbeným, 80ky jsou nejhezčí! 
