skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105 S
rok výroby 1978
vše původní, najeto asi 67 000km
jsem třetí majitel, ale druhý s vozem nejezdil, nebyla TK a vlastnil ho 3 roky
vozidlo až na několik drobností v dobrém stavu, téměř bez koroze
Na jaře se snad už konečně dostanu k tomu, abych na autě udělal vše co je třeba udělat a pořídil testaci historického vozidla. Vše mám sehnané.
rok výroby 1978
vše původní, najeto asi 67 000km
jsem třetí majitel, ale druhý s vozem nejezdil, nebyla TK a vlastnil ho 3 roky
vozidlo až na několik drobností v dobrém stavu, téměř bez koroze
Na jaře se snad už konečně dostanu k tomu, abych na autě udělal vše co je třeba udělat a pořídil testaci historického vozidla. Vše mám sehnané.
Rubajz / Škoda 105 S - komentáře:
-> Westas: jo barva je stejná, 5322
je nádherná, ako moja, a zdá sa že aj farba je rovnaká
-> havlik: díky, přesně tohle jsem chtěl slyšet
mám těch škodovek víc, trpim taky tou nemocí

-> havlik: dík Peťo, jsem dmnt 

-> Star LC20: píše: Lze do užovky(samozřejmě né této)
e: jinak při zanechání kyvky nemusíš měnit ani kastlík na baterku jen ten tunel
e: jinak při zanechání kyvky nemusíš měnit ani kastlík na baterku jen ten tunel
Potřeboval bych radu vás zkušených škodovkářů. Lze do užovky(samozřejmě né této) namontovat pětistupňovou převodovku při zachování úzkých náprav? Je mi jasné, že je potřeba ještě vyměnit kastlík na baterku a upravit tunel, ale chtěl bych nechat původní nápravu.
no tak letos se zdá, že nestihnu nic, protože jsem si rozdrtil patu a do listopadu mám fofrklacky - to jen aby se vědělo proč se tu nic neděje

protihlukovou výplň tam taky nemám, ta kapota je taková lehčí a hůř se zavírá
-> rubajz: Zeptám se, máš v zadní kapotě tu protihlukovou výplň? Takovej ten "alobal". Já to nemám a řeším, jestli to vůbec eska měly, protože jsem tu nedávno narazil na fotku eska a taky to tam nebylo.
Tak číslo motoru sedí a vypadá originál, žádná přeraženina a barva je černá, takže jestli se nepletu tak by to měla bejt 105, ale je to jen barva....
Jinak ten provrtanej štítek mě štve, kontrolka bude asi na mlhovku, nesvítila, zřejmě prasklá žárovka (jako většina v přístrojovce), ale hodlám ji odstranit a nák tu díru zamaskovat. Oslí uši jsou už jen vzadu, vpředu už bohužel někdo dodělal madla, ale už to tak zůstane. Mě přijde že tady u nás vídám skoro jen eSka, ale celkem už ty užovky jsou vzácný.
Jinak ten provrtanej štítek mě štve, kontrolka bude asi na mlhovku, nesvítila, zřejmě prasklá žárovka (jako většina v přístrojovce), ale hodlám ji odstranit a nák tu díru zamaskovat. Oslí uši jsou už jen vzadu, vpředu už bohužel někdo dodělal madla, ale už to tak zůstane. Mě přijde že tady u nás vídám skoro jen eSka, ale celkem už ty užovky jsou vzácný.
-> rubajz: Motor zjistíš jednoduše. Pokud je olejová vana plechová, tak je to 105, pokud je hliníková s žebrováním, tak je to 120.
-> rubajz: Vypadá velice pěkně. Pohrát si s detaily (zejména vyměnit ty plasty kolem světel
) a bude to krasavice. škoda toho prvrtanýho štítku na středním tunelu. Předpokládám že tam je kontrolka mlhovky. A zeptám se, jestli máš tapece s ,,psíma ušima" nebo už předelaný na madla? Nerezovosti bych nepřidával, čistokrevnejch S moc nejezdí.
-> alesek - 105 S: A minimálně jedna ještě přibude
(snad už někdy
)
-> Matsoft: Omyl kolego, až od roku 78. Od modelu 79", byli i typy 105S/120 vybyveny výstražnými světly a zapojenými couvacímy světly
-> j_j: S = Sociál aby jsi lépe pochopil, přirovnal bych to k typu 1000MBT
-> Karlos (WIO46): Bohužel, z vlastní zkušenosti vím, že číslo motoru a barva slepice nemusí vůbec odpovídat skutečnosti

-> alesek - 105 S: A minimálně jedna ještě přibude


-> Matsoft: Omyl kolego, až od roku 78. Od modelu 79", byli i typy 105S/120 vybyveny výstražnými světly a zapojenými couvacímy světly

-> j_j: S = Sociál aby jsi lépe pochopil, přirovnal bych to k typu 1000MBT



-> Karlos (WIO46): Bohužel, z vlastní zkušenosti vím, že číslo motoru a barva slepice nemusí vůbec odpovídat skutečnosti

-> rubajz: Tak číslo motoru, nebo barva znaku škoda na hlavě, a víš na čem jsi s motorem. 

Vlhko v garáži normálně není, ta voda je od deště, pže sem ještě nestih udělat vrata a podlahu. Ale zelená tam teď neni. První majitel byl předseda národního výboru v Brně :-) a je to takový záhadný, na štítku v kufru je napsáno škoda 120 L a ten motor možná je 120, jel sem s tim jen párkrát a přišlo mi, že jede líp než druhá 105, u který mi kámoš řek, že je hodně dobře zajetá (hrabe se v nich celej život). Jinak všechny čísla souhlasí.
Teď koukám, že to má koberce, což mi k esku moc nepasuje...
-> rubajz: Novější provedení škody 105S byly lépe vybaveny. Měl jsem škodu 105S, rv. 1982 a ta měla jak halogeny, tak i výstražná světla.
to vlhko v garáži je pořád?
-> Prokop Krajča: to je sice pravda, ale az od urciteho mesice v 77 roce.... do te doby nemely.