
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105GL Viktorka. Zakoupena od uživatele patnact. Podle papírů jsem 4 (ZTP) majitel. Plány jsou: leštit, leštit a zase leštit. Občas nějakej ten sraz.
Popis:
Škoda 105 GL
Obsah motoru: 1046ccm
Barva: červená základní (dříve asi šípek, dnes spíš paprika)
Rok výroby: 1981
Co mě čeká:
výměna spojky
seřízení ventylů
seřízení předstihu
přetěsnění AC pumpy
odrezivění míst v kufru 99%
výměna nádrže za plast
výměna DR. EDSRa za EDSRa po GO
chromové nárazníky
chromová zrdcádka
dobová audio sestava s požíračem kazet z Tuzexu 10%
dopředu samonavíjecí pásy (ty pevný to je peklo)
někdy v budoucnu celolak s pozinkem v barvě 8877 (maron)
Závady:
motor se dusí a je díra v plynu (ventyly, předstih, karbec)
klepání v převodovce (vyměnit nebo udělat GO)
díra v levém předním podběhu (vykytovat) 100%
zavzdušněný brzdy (odvzdušnit) 99%
zprasenej startér, aneb vrchol českého kutilství (vyměnit)
práce na tom co mě čeká:
9,91%
práce na závadách:
36%
26.2.2013- Započala práce na brzdách. Posilovač neposiloval,SHV prosakoval a HBV dělal gejzír v expanzce.
26.2.2013- Určen zdroj klepání při jízdě. Je to levé zadní kolo. Zřejmě povolený buben.
23.4.2013- Zalepena díra v podběhu epoxidovou plastelínou.
23.4.2013- Zbaveno zbytek rezu, natřeno základem.
23.4.2013- Složena a nasazena pedálovka.
26.4.2013- Nasazena nová spojková trubka za rekordních 6 hodin. (Opravdu miluju lidi, kteří napatlají trubky něčim jako žvejkačkou a pak od sebe nejdou odlepit.
30.4.2013- Brzdy téměř hotový. Odvzdušněný a byla provedena první letošní projížďka. Aneb za 4 víkendy 2500,- a výsledek 30 minut strachu z toho, že zůstanu někde viset. (palivovej systém)
7.5.2013- Započala práce na audio soustavě.
8.5.2013- Na vrakárně sehnány nové krytky C sloupky v kufru jedné plesnivky. Už jsou na autě.
8.5.2013- Vyměneny svíčky.
8.5.2013- 1 pokus o seřízení předstihu s Jazzmanem. Bohužel stále přetrvává problém díry v plynu, když se prudce sešlápne pedál. Zřejmě problém v otevírání druhého stupně.
Co přinesl začátek prázdnin:
- zrepasované polo-chrom. nárazníky (a pak, že tam ty z kila špatně pasujou. Stačí použít kladivo a cílenou brutalitu)
- klakson konečně troubí jak ve filmu
- nasazeny přední mlhovky
- připravená el. palivová pumpa (od m8rinek) ovládací jednotka ve vývoji
- lehce stříknutý kufr, aby ta základovka nebila do očí.
- nové pneu barum (aneb když dostanete správnej dárek k narozeninám)
21.7.2013- Vyměněn střed volantu.
21.7.2013- Přidány gumové koberce.
20.8.2013- Výměna oleje. Naloadovám Mogul Super stabil 15w-40
Tak sezóna zahájena a že se mi to na ní nahromadilo. Příprava do Běšin bude krušná. Obvzlášť pro peněženku. Jo někteří tu nadávali, že sem sundal prepregy, tak pro ty mám dobrou zprávu. Do Běšin budou zpátky. Sice slepený, ale nastříkaný.
Jak škodovka ke kolům přišla. Ne, opravdu pohádka to zrovna nebyla. Už měli bejt na šůtě na jaře 2016. Jenže podložky odsud zklamaly, takže sem se musel při cestě na sraz otočit a přezout zpátky na plechy. Při jízdě nad 60km/h se rozvybrovalo řízení a volant nešel udržet. V srpnu sem za litr koupil na STK (opravdu když sem dělal technickou) hliníkový podložky. No a lednu namontoval kola. Jenže do toho začala zlobit elektrika, když v každý zatáčce zhaslo celý auto. (Kabeláž je na rychloběžku prostě moc krátká). No až teď vyskoušeno do 140 v pohodě bez vybrací. (Nebejt namindrákovanýho kokota se 4 golfem, tak by se dalo i víc.)
Tiskové vyjádření k masce: Důvod proč mam šůtě chrom masku a prepregy sou prostý. Odlišnost od ostatních. A taky se mi to tak líbí!
Popis:
Škoda 105 GL
Obsah motoru: 1046ccm
Barva: červená základní (dříve asi šípek, dnes spíš paprika)
Rok výroby: 1981
Co mě čeká:
výměna spojky
seřízení ventylů
seřízení předstihu
přetěsnění AC pumpy
odrezivění míst v kufru 99%
výměna nádrže za plast
výměna DR. EDSRa za EDSRa po GO
chromové nárazníky
chromová zrdcádka
dobová audio sestava s požíračem kazet z Tuzexu 10%
dopředu samonavíjecí pásy (ty pevný to je peklo)
někdy v budoucnu celolak s pozinkem v barvě 8877 (maron)
Závady:
motor se dusí a je díra v plynu (ventyly, předstih, karbec)
klepání v převodovce (vyměnit nebo udělat GO)
díra v levém předním podběhu (vykytovat) 100%
zavzdušněný brzdy (odvzdušnit) 99%
zprasenej startér, aneb vrchol českého kutilství (vyměnit)
práce na tom co mě čeká:
9,91%
práce na závadách:
36%
26.2.2013- Započala práce na brzdách. Posilovač neposiloval,SHV prosakoval a HBV dělal gejzír v expanzce.
26.2.2013- Určen zdroj klepání při jízdě. Je to levé zadní kolo. Zřejmě povolený buben.
23.4.2013- Zalepena díra v podběhu epoxidovou plastelínou.
23.4.2013- Zbaveno zbytek rezu, natřeno základem.
23.4.2013- Složena a nasazena pedálovka.
26.4.2013- Nasazena nová spojková trubka za rekordních 6 hodin. (Opravdu miluju lidi, kteří napatlají trubky něčim jako žvejkačkou a pak od sebe nejdou odlepit.
30.4.2013- Brzdy téměř hotový. Odvzdušněný a byla provedena první letošní projížďka. Aneb za 4 víkendy 2500,- a výsledek 30 minut strachu z toho, že zůstanu někde viset. (palivovej systém)
7.5.2013- Započala práce na audio soustavě.
8.5.2013- Na vrakárně sehnány nové krytky C sloupky v kufru jedné plesnivky. Už jsou na autě.
8.5.2013- Vyměneny svíčky.
8.5.2013- 1 pokus o seřízení předstihu s Jazzmanem. Bohužel stále přetrvává problém díry v plynu, když se prudce sešlápne pedál. Zřejmě problém v otevírání druhého stupně.
Co přinesl začátek prázdnin:
- zrepasované polo-chrom. nárazníky (a pak, že tam ty z kila špatně pasujou. Stačí použít kladivo a cílenou brutalitu)
- klakson konečně troubí jak ve filmu
- nasazeny přední mlhovky
- připravená el. palivová pumpa (od m8rinek) ovládací jednotka ve vývoji
- lehce stříknutý kufr, aby ta základovka nebila do očí.
- nové pneu barum (aneb když dostanete správnej dárek k narozeninám)
21.7.2013- Vyměněn střed volantu.
21.7.2013- Přidány gumové koberce.
20.8.2013- Výměna oleje. Naloadovám Mogul Super stabil 15w-40
Tak sezóna zahájena a že se mi to na ní nahromadilo. Příprava do Běšin bude krušná. Obvzlášť pro peněženku. Jo někteří tu nadávali, že sem sundal prepregy, tak pro ty mám dobrou zprávu. Do Běšin budou zpátky. Sice slepený, ale nastříkaný.
Jak škodovka ke kolům přišla. Ne, opravdu pohádka to zrovna nebyla. Už měli bejt na šůtě na jaře 2016. Jenže podložky odsud zklamaly, takže sem se musel při cestě na sraz otočit a přezout zpátky na plechy. Při jízdě nad 60km/h se rozvybrovalo řízení a volant nešel udržet. V srpnu sem za litr koupil na STK (opravdu když sem dělal technickou) hliníkový podložky. No a lednu namontoval kola. Jenže do toho začala zlobit elektrika, když v každý zatáčce zhaslo celý auto. (Kabeláž je na rychloběžku prostě moc krátká). No až teď vyskoušeno do 140 v pohodě bez vybrací. (Nebejt namindrákovanýho kokota se 4 golfem, tak by se dalo i víc.)
Tiskové vyjádření k masce: Důvod proč mam šůtě chrom masku a prepregy sou prostý. Odlišnost od ostatních. A taky se mi to tak líbí!
viktorka/Škoda 105GL - komentáře:
Ty kola jí sluší a nechal bych jak masku tak nárazníky 

-> koště: furt vela facek

-> castrol: Poměr felicií a fáček mam v domácim autoparku 4:1. Stačí ?

-> koště: mas moju podporu jak kola tak masku 
cul kukam ze si mal aj facko tak beriem spat podporu

cul kukam ze si mal aj facko tak beriem spat podporu

Tiež by som povedal ze k tym strieborno ciernym kolam to chce plastovu masku...hlavne mi nejde ta maska k tomu nárazníku
Pěkný kola, sluší jí.
Ale tu masku by to chtělo tu plastovou 


-> koště: o gumách sem vůbec nic nepsal teda,ale ok.bavil sem se o kolech jako takovejch protože 13ky na škodovce vypadaj prostě líp.
ale mě je to jedno,je to tvoje
ale mě je to jedno,je to tvoje

-> gred: Co, tys mi nedávno vnucoval abych tam dal 13ky a menší profil. A od fleše vim, že moje kola řešilo celý degešpásmo, tak sem reagoval rovnou takle.

-> Bajou: Maska zůstane. Přeci mě nestála nekřesťanskejch 600,-, aby pak ležela někde v regále. 

-> koště: co si tady o mě otíráš hubu? a nevim jak si došel toho že sem na 120ce měl gumy s nízkym profilem teda,ale neva
-> koště: No jo, ti závodníci
Ono je to totiž na 13" s plným profilem hrozná trága
A ostatně, maska nemá na maximálku vliv, hmm


-> Bajou: Hele Grep mi může s jeho nízkejma R13 víš co.
Přece si neseberu už takle omezenou maximálku, když na 5 nezbylo.

hmm, celý špatně
Dej tam aspoň správnou masku

-> koště: :myslel jsem si to,byla by fest klika aby se dochovaly v tomto stavu původní originály,ale hirsch je opticky dost blízko,každopádne vypadají pěkně.
-> sep: HIRSH, ale kvalita jak z prvovýroby.
-> koště: :zadní lampy jsou cssr?Vypadají jako prvotypové kusy

A když kola nebudou slušet...mám zájem 

-> Jazzman: Podplatil ostatní užovky aby nepřijeli.

-> koště: sem čekal,že se budeš s tim pohárem vytahovat........určo si někoho podplatil
