skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105L
- rok výroby 1978
- najeto 78050km k 25.1.2005
- původní stav až na nárazníky z Garde a pár doplňků z 80tých let.
motor:
- seriova 742.10
- karburátor JIKOV 32 SEDR 443 751 293 300
podvozek a obutí:
- v předu i v zadu seriové pružiny
- plechové 14ky 4,5
- pneu Barum 155/R14 vzor OR6
- 2 pístové přední brzdy,zadní bubnové
karosérie:
- původní lak
- přední třídílný spojler z Garde
interiér:
- vývozní volant
- košík na věci nad tunelem
- ekonoměr
- řadička ve dřevě
audio:
- MP3 co si zrovna pustím na telefonu :-)
plány:
- Na jaře 2005 bude zřejmě následovat přestavba na 120 GLS ´79
- Chromové rámečky okolo oken,chromové narazníky,otáčkoměr,4-očk o,GL palubka,Motor 120.12X
komplet interier GLS,4 písty atd...Nicmeně vše jen do takové míry aby mohl vůz dostat veteránskou
atestaci.
- konečne jsem vyměnil karburátor za SEDRa a EDSR půjde na repasi a a seřízeni k odborníkům
- rok výroby 1978
- najeto 78050km k 25.1.2005
- původní stav až na nárazníky z Garde a pár doplňků z 80tých let.
motor:
- seriova 742.10
- karburátor JIKOV 32 SEDR 443 751 293 300
podvozek a obutí:
- v předu i v zadu seriové pružiny
- plechové 14ky 4,5
- pneu Barum 155/R14 vzor OR6
- 2 pístové přední brzdy,zadní bubnové
karosérie:
- původní lak
- přední třídílný spojler z Garde
interiér:
- vývozní volant
- košík na věci nad tunelem
- ekonoměr
- řadička ve dřevě
audio:
- MP3 co si zrovna pustím na telefonu :-)
plány:
- Na jaře 2005 bude zřejmě následovat přestavba na 120 GLS ´79
- Chromové rámečky okolo oken,chromové narazníky,otáčkoměr,4-očk o,GL palubka,Motor 120.12X
komplet interier GLS,4 písty atd...Nicmeně vše jen do takové míry aby mohl vůz dostat veteránskou
atestaci.
- konečne jsem vyměnil karburátor za SEDRa a EDSR půjde na repasi a a seřízeni k odborníkům
BoRiS!!!/105 78´ - komentáře:
-> sep: je to tezky ale uz jsem se na to ptal v nejhorsim udelam atestaci a pak tam dam 4pistky...
-> BoRiS!!!: hele boris a nezbydou ti tydle naraznici ? docela bych prepreg bral .-)))
-> BoRiS!!!: :hezká,hezká,jen s tou veteránskou atestací,slyšel jsem že je to u škodovky skoro nemožné,pokud je ještě ke všemu nadráždíš 4pístama a pod. tak nevím.....ale auto je to povedené..
-> pex: Dikas...No vzdyt jsem psal + par originalnich doplnku z 80tych let.
-> Tuxik: Ja tam porad ty puvodni ty jsou taky v super stavu...Ja si je kupoval do zasoby.Chomovy zractka mam,ale pujdou tam az po upgradu na GLS
Dal sis tam ty novy krytky zadnich svetel ? S tim chrom zrcatkem bude vypadat jeste lip... Menim hodnoceni na 10

-> BoRiS!!!: Krásný auto,málokdy hodnotim 4Dvířka ale tahle si 10ku zaslouží.Jen mě tam nesedí ten 130kovej volant a pár detailů...
-> Kočislav: Díkas Koči!
Obvykle se k autům moc nevyjadřuju, ale v tomto případě jsem dal skromných 10. Není tam chybička.
-> Crack: Ne ten ekonomer ukazuje normalne.Je vzdy v prave krajni pozici a po nastartovani se presune na levou:-)))
-> Štěpán: Ono asi jak kdy ja je videl v rapidech a 130tkach bezne ale ve 120 jen na vyvoznich.Asi to bylo jak kdy.Nebo to mohlo byt v nejaky lepsi vybave.Ja mam na GLS ten z toho ,,lestenyho plastu''a sirokovym ipurem a je to model 82...Jinak diky vsem za bodiky.
Ten ekonoměr ukazuje nák podezdřele ne?Jinak dobrej vrakáč před domem

Jo, ale 79 si nepamatuju a v 81 uz me byl 1 rok, tak muzu tvrdit, ze uz jsem vnimal skodovky
J.



J.
-> BoRiS!!!: jinak krasavice za 10

-> BoRiS!!!: jestli je to ten volant co mas na fotkach tak to neni vyvozni model.Ma prumer 360mm a davl se na s120gls,ja mem 1977 a byl tam a byla to serie,zadna na vyvoz

-> Jindra: Diky za bodiky,ale je to model 78
pekna moc pekna jak z 81. roku :-) 10 J.
-> Johny Death: Johny Dik!
No tak konecne jsi s ni vyrukoval ?:) tak to si zaslouzi bodiky :)