Kokos, to je už 10 rokov ako som sem ten článok dal
Pri tej príležitosti som aspoň zaktualizoval link na ďalšie fotky
06:50:42 12.06.2016
Lucky273
->rsvancara: Myslel jsem si to, díky
06:25:02 12.06.2016
rsvancara
-> Lucky273: Podle mě jen záslepka kanálů (odšroubovat jen když ho potřebuješ vyfoukat od nečistot), takže oba dotáhnout. Kdyby byl seřizovací, tak je mosazný :-)
Ahoj, měl bych takový dotaz, co regulují/ovládají nebo jestli něco vůbec regulují ty dva šroubky vlevo a vpravo od sytiče, jsou dobře vidět na 12.obrázku. Čistil jsem komplet SEDR2933 a ten vlevo byl původně úplně zašroubovaný a ten vpravo byl o 180° pootevřený, na druhém SEDR2932 to je obráceně. Je nějaká základní poloha? Popřípadě mají být dotažené úplně? Díky :)
14:46:21 29.03.2015
Jozka
-> KillFucker: Ty víka už nevím, 130L SEDR jsem měl naposledy v rukou před 20ti lety
Obavy chápu, člověka tohle znervózní, zrovna tu "tvou" trubičku jsem měl asi 2 roky dost neesteticky pojištěnou vázacím drátem, ale žádnej za 4 vyklepaných nátrubků (2xBS, 1x AC pumpa a 1x SEDR - za posledních asi 18 let) už pak znova nevypadl..
13:48:18 29.03.2015
KillFucker
Díky, přesně tak jsem to nakonec udělal, trošičku jsem to naklepal a vrátil zpět. Ještě se zeptám, víko karbce je ale jiné 130 a 120 že? Mám tu skoro nové dva ze 120ky, motor i karbec je 130ka. Bohužel mě nenapadlo porovnat, když jsem to měl sundané a hlavně mám strach aby se to neopakovalo!
19:44:04 21.03.2015
Jozka
-> KillFucker: Výměna nic neřeší, u novýho se ti může klidně stát znova - je to konstrukční vada v podstatě (slitina karbu se roztahuje teplem podstatně víc, než ocelová trubička).
Metod pojištění je habaděj, mě přijde nejjednoduší navléct ten nátrubek na kulatinku a na tu "ponořenou" část vyklepnout 3 - 4 jemný důlky důlčíkem a naklepnout ho zpět.
19:31:11 21.03.2015
xerox422
-> KillFucker: Osobne som to neriešil ale co viem tak to lepili s tzv. tekutym kovom alebo niečo podobne. Najlepsie je vymenit cele veko samozrejme ak mas nahradne a rovne!
19:26:29 21.03.2015
KillFucker
Mám dotaz, vypadl mi ten zadní dutej kolíček z víka karburátoru od přívodu paliva. Hadička je na něm normálně utáhlá, vyklepalo se to z toho kovu při jizdě a benzín tekl přímo na parohy, nic příjemného. Nějaká rada jak to opravit...přilepit? Mělo by to tam být pevně nalisovaný, motor má pouze 80tis. Předem děkuji za radu.
09:40:00 21.04.2013
minno
-> sbf: oska ide väčšinou vytiahnuť len slabým zatlačením na osku....
00:44:18 21.04.2013
sbf
ako sa na sedri najlahsie vybera plavak... bez zbytocneho rizika ze sa zlomi jeden z tych dvoch stlpikov na ktorych drzi oska?
20:34:17 28.03.2013
david 105
-> Dušan: dík ...už som na to prišiel
17:33:46 28.03.2013
Dušan
-> david 105: patri pod injektor. Takovej ten ohnutej bazmmek na prvni komore
16:21:49 28.03.2013
david 105
dnes som rozoberal karbec a vypadla my z neho taka sklenená gulička a neviem z čoho prosím vás poraďte mi
15:06:37 19.03.2013
wlad-drakula
-> minno: keby bol novy 130-kovy.... jedno sem rovnal a prasklo, skusim sa pohrat s pilnikom, zarovnat a uvidim co sa stane, ci tomu aspon trochu pomozem. ak ma niekto stym skusenosti podelte sa o ne
14:45:37 19.03.2013
minno
-> wlad-drakula: tak skús nejaké vyrovnať, ja som to robil prípravkom ako je na obrázku a len vo zveráku a nič sa nestalo (nič neprasklo). Veko sa trochu narovnalo, lenže čo z toho, keď aj spodok karburátora bol krivý. Proste celé naprd. Tak som sa nasral a kúpil karburátor nový a 100 tis. km zatiaľ pokoj.
14:40:59 19.03.2013
wlad-drakula
-> havlik: spravne -> minno: chcel som pouzit nejake veko zo skladu a kazde co mam je viac ci menej prehnute