-> saskyn2: já nepsal levný... já psal spíš sehnatelný... octávka bude vylítaná a předražená... tady není v našich luzích a hájích takovej zájem takže teoreticky by měl bejt GIV nebo toledo v lepším stavu za podobný peníze... (ale to je kus od kusu)...
á opět je ve hře tradiční český fenomén - velkej kufr... nechápu proč je tohle měřítko.. o čem to je že budu řešit auto podle toho jak má velkej kufr... prostě národ ,,chalupářských balíků".....
pokud chcete někdo vidět tuhle teorii v praxi podívejte se v dopravní špičce v některém z českých měst kolik lidí jede prázdnou megavelkou octavíí combi po městě samo bez nikoho dalšího v autě... tak jakej to má význam...
prostě polovička lidí co si myslí že potřebuje velkej kufr ho nevyužije... akorát na bordel převáženej v autě..
a pokud někdo můžete vyvraťte mi technickou zastaralost octavie.... mcpherson vepředu, trubka s kolama na stranách vzadu, zastaralý (sice spolehlivý a úsporný) motory... atd atd... prostě každá octavie bude postavená z toho, co zbylo protože má tahat ke koncernu lidi co auta neřeší a nic o nich nevědí...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak vyrobit greenline 1.9 TDI
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [4]:
Text:
Pro výměnu je potřeba dvouramenný stahovák na stažení koleček. Dále hořák na nahřátí.Po výměně se nelekněte hrozného hučení. Kolečka se musí zajet a vzájemně přizpůsobit.
První 4km je to šílené hučení které s přibývajícími kilometry mizí...
info:
Správce článku: Honza MZaloženo: 02.05.12 19:13 Poslední změna: 08.06.12 08:24
Jak vyrobit greenline 1.9 TDI - komentáře:
16:38:47
16.05.2012
16.05.2012
Nwkt
-> palinator: By ses divil, jsem tam vezl oba na rapida a ještě mrtě další plechařiny a dílů. Akorát skládat to tam bylo jak ježek v kleci, ten kufr je blbě vyřešenej
13:05:14
16.05.2012
16.05.2012
palinator
-> saskyn2:
Toledo o něco levnější je. A je pravda, že je hezčí, ale Octa ať liftback nebo kombi je prostě praktičtější. Do Toleda bych zadní blatníky na škodovku nedal.
Toledo o něco levnější je. A je pravda, že je hezčí, ale Octa ať liftback nebo kombi je prostě praktičtější. Do Toleda bych zadní blatníky na škodovku nedal.
11:09:22
15.05.2012
15.05.2012
saskyn2
-> anubis: By mě zajímalo kde pořád bereš ty levný golfy? Podle mě je cena GIV minimálně srovnatelná s O1, toledo/leon(když nepočítáš to starý co má nápravy z dvojkovýho golfa) taky není o moc levnější. Kdybych si měl z těhle tří aut vybrat tak si vyberu právě tu oktávku kvůli kufru a dílů je všude pokokot.
22:45:11
14.05.2012
14.05.2012
Honza M
Všechno je to stejný - Octavia, Golf, Toledo, A3.
Stejná technika a jiná kastle. Já to budu měnit v A3.
Akorát bych potřeboval ten montážní návod. Kdyby jste někdo mohl sehnat... Díky
Stejná technika a jiná kastle. Já to budu měnit v A3.
Akorát bych potřeboval ten montážní návod. Kdyby jste někdo mohl sehnat... Díky
22:23:33
14.05.2012
14.05.2012
Don Carlos
-> anubis: Myslíš, že je toledo na lepší tech. úrovni?
22:03:56
14.05.2012
14.05.2012
anubis
mě by hlavně zajímalo proč je podprůměrný auto tak žádaný... pokud si koupím golf nebo toledo tak mám to samý v jiným (v případě toleda hezčím) balení a seženu to spíš (ne že bych to chtěl).. prostě bych do octavie nešel... považuji ji za zastaralé auto kde za hodně peněz dostanete málo muziky...
20:16:40
14.05.2012
14.05.2012
suri
-> Honza M: ja som to teraz čítal pri kladení kabelu , som zvedavý
20:12:07
14.05.2012
14.05.2012
Honza M
Kolečka jsou doma. Příští týden se bude měnit
12:48:52
14.05.2012
14.05.2012
dragon_cb_cz
-> Durnbach: Pokud to auto jezdí skoro pořád po dálnicích, tak ta úspora paliva a zvýšení komfortu (menší hluk) bude znát. Nevím kolik najezdíš ty, ale běžná služební oktávka klidne 60-80 tisíc za rok. Pokud je rozdíl spotřeby 4 deci, tak se ti ta úprava vrátí za necelej rok, pokud budu předpokládat životnost toho auta 400 tisíc km, tak ta úspora při současnejch cenách paliva je skoro 50 tisíc. A to zanedbatelný peníze nejsou.
18:17:52
07.05.2012
07.05.2012
Honza M
-> Nwkt: Co jsem zjistil tak to chce: spojka, poloosy, drzak + silenblok, starter, plech mezi motor, servo hadice... Táhla řazení by měly být od 2001 stejné.
Tuto přestavbovou sadu prodávají za 10tis + 6q se dá sehnat za 4tis.
Do toho nejdu :-) zkusím to prodloužení 5q a uvidíme jak to bude jezdit
Tuto přestavbovou sadu prodávají za 10tis + 6q se dá sehnat za 4tis.
Do toho nejdu :-) zkusím to prodloužení 5q a uvidíme jak to bude jezdit
14:14:57
07.05.2012
07.05.2012
palinator
-> TTomas:
Ale ten příplatek mi tam nesedí. Co je to za rok výroby?
Ale ten příplatek mi tam nesedí. Co je to za rok výroby?
13:34:27
07.05.2012
07.05.2012
TTomas
-> palinator: jo je to 4x4, takze to bude ta 74kW. Rikal, ze na fakture je priplatek za ten 6q snad pres 200tis. Auto ve finale pres mega.
13:32:45
07.05.2012
07.05.2012
palinator
-> TTomas:
66 kW a 81 kW měly 5q, 74 kW 4x4 a 96 kW měly 6q sériově.
66 kW a 81 kW měly 5q, 74 kW 4x4 a 96 kW měly 6q sériově.
13:29:08
07.05.2012
07.05.2012
TTomas
-> palinator: Nevim co to ma za motor, ale 96kw to mit urcite nebude. Jede to podstatne hur nez moje 2,0tdi.
13:22:17
07.05.2012
07.05.2012
palinator
-> TTomas:
K rotačce? Dávala se do Oct I. k motoru TDI-PD 96 kW.
K rotačce? Dávala se do Oct I. k motoru TDI-PD 96 kW.
09:45:38
07.05.2012
07.05.2012
TTomas
-> Honza M: Davala se i do jednickovejch octavek, ale za tucnej priplatek. Znamej ji ma v aute primo z fabriky.
09:32:27
07.05.2012
07.05.2012
Durnbach
Článek pro typického českého Pepka. Ono je potřeba snižovat spotřebu auta které jezdí v rozmezí 4,5-9,5 litru na 100km? Na druhou stranu je zase pravda, že při rychlosti 150-160kmh jde veškerý komfort stranou a hlukem motoru je znepříjemněna komunikace osob ve voze.
21:42:17
06.05.2012
06.05.2012
Nwkt
-> Honza M: Jde, ale chce to startér, poloosy, nějakou trubku k servu a snad i setrvák a možná další drobnosti. Viděl jsem to na 81 kW rotačce, zbořil Toledo a rozprodával to jako komplet set. Prohlídni forum na dieselpoweru, snad se tam najde návod
21:29:15
06.05.2012
06.05.2012
Honza M
-> Nwkt: Dík za link. Tušíš jaké jsou nutné úpravy když se mění 5q za 6q? A jde to vůbec? Protože 6q se origo dávaly jen k PD motorům. A já mám 81kw rotačku, tam je jiná spojka, jiný počet zubů atd...
19:09:26
05.05.2012
05.05.2012
Nwkt
-> Honza M: dieselpower.cz/forum/view
topic.php?t=100638
19:06:36
05.05.2012
05.05.2012
Nwkt
-> Honza M: Chce to zjistit jakej přesnej typ je potřeba, ale na dieselpoweru se objevujou 6q pořád. Třeba dieselpower.cz/forum/view
topic.php?t=97513
18:40:48
05.05.2012
05.05.2012
Honza M
-> Nwkt: Tak mě jednu takovou sežeň
12:11:39
04.05.2012
04.05.2012
Nwkt
-> Honza M: cca 8 za komplet set a pak práce no
11:36:54
04.05.2012
04.05.2012
Honza M
-> Nwkt: jenže cena takové převodovky bude pěkně v kurzu
11:03:36
04.05.2012
04.05.2012
Honza M
-> TTomas: Já si myslím že převodovka neovlivní kolik ti ukazuje tachometr. Podle mě to bude ukazovat pořád správně
14:54:22
03.05.2012
03.05.2012
Nwkt
-> Honza M: Golf, Leon. PD měly 6q, zastavit to jde, vymění se pár věcí
14:53:58
03.05.2012
03.05.2012
TTomas
-> vhml: pokud to ma snimani z prevodovky, tak to muze ukazovat spatne, navic neco v tom stylu pisou i v clanku...nebo jim teda promeruje tacho o 11km/h.
14:52:44
03.05.2012
03.05.2012
vhml
-> Honza M: proč bys nevěděl kolik jedeš? Už teď ti lže tachometr, naopak s většíma kolama to bude přesnější, alespoň do chvíle kdy začne naopak ukazovat míň. Ale to už si snadno zjistíš v každý druhý vsi na radaru o kolik to lže.
14:51:12
03.05.2012
03.05.2012
vhml
-> TTomas: nevím jak to má řešené fabie, ale převod jednotlivýho kvaltu tachometr neovlivní a převodovka z fabie v sobě možná bude mít o to zkorigovanej výstup. Stejně jako 5Q 3,9/4,22
14:37:50
03.05.2012
03.05.2012
TTomas
-> Honza M: Legalnost dejme tomu, ale s tim delsim prevodem to taky ukazuje jinak.
14:36:22
03.05.2012
03.05.2012
Honza M
-> Nwkt: to jo, ale nevím jestli to lze dopasovat a připadně z jakého modelu?
-> TTomas: Nelegální. Navíc pak nevíš kolik jedeš. Do toho bych nešel
-> TTomas: Nelegální. Navíc pak nevíš kolik jedeš. Do toho bych nešel
14:32:23
03.05.2012
03.05.2012
TTomas
podobneho efektu jako je prevodovka z fabie lze dosahnout pri pouziti vetsich kol a tim znacne usetrit.
14:30:45
03.05.2012
03.05.2012
Nwkt
-> Honza M: Nebyl by lepší 6q?
14:29:57
03.05.2012
03.05.2012
Honza M
Jenže použitá převodovka z fabie vyjde na zhruba 12tis + výměna převodovky.
Kdežto výměna soukolí 6,5tis + práce. Samozřejmě že převodovka by byla lepší protože nebude mít takový skok mezi 4 a 5kou. Ale nebude ji snadné sehnat.
mám 81kw a uvažuji o chipu + tato úprava
Nevíte někdo kde to soukolí sehnat? Podle čísel v článku jsem to nikde nenašel. Díky
Kdežto výměna soukolí 6,5tis + práce. Samozřejmě že převodovka by byla lepší protože nebude mít takový skok mezi 4 a 5kou. Ale nebude ji snadné sehnat.
mám 81kw a uvažuji o chipu + tato úprava
Nevíte někdo kde to soukolí sehnat? Podle čísel v článku jsem to nikde nenašel. Díky