skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130, Rapid export do NDR.
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [8]:
Text:
Prospekt Škoda 105-130-Rapid německého dovozce, tipuji rok 1986-87.info:
Správce článku: Pavel P..Založeno: 16.02.10 22:28 Poslední změna: 16.02.10 22:36
Škoda 130, Rapid export do NDR. - komentáře:
-> Pavel P..: inak hento je GL nie L, vid tabulka
-> Pavel P..: zadné opierky hlavy?:)
a všimli ste si, ako majú krásne dole nízko stierače? :)
-> matoo: opěrky jsou v pořádku...
-> Trax: malá drobnost co je na 130L z Vrchlabí
-> Trax: malá drobnost co je na 130L z Vrchlabí

-> Trax: hlavne dobovy audiofilovia by si to mali vsimnut

-> Pavel P..: jo uz to mam, je to zaujimave ze to tam neni, lebo potom nechapem naco tam je ta vec ku ktorej je to potrebne
-> Pavel P..: Taky nevim, co ti tam chybí... Prozrad

-> Pavel P..: tak potom ma napadaju uz len opierky, ale to neviem ci bolo v hentej vybave
-> matoo: nééé nemyslim dveře
je to taková drobnost a zástěrky to nejsou..


-> Pavel P..: sklápění předních sedaček? 

-> Mr.Lumpy: A víš alespoň že L/A pružina je zadní sériová a přední taky jen s tím že je kratší o 24mm? Když řízneš sérii, tak máš dokonce o chlup tužší pružinu než je L/A.
A L/A tlumiče? které myslíš, Sachsy na šotilinu a nebo Sachsy na asfalt? Až seženeš ty asfaltový dej mě vědět, rád jich koupím bednu.
A L/A tlumiče? které myslíš, Sachsy na šotilinu a nebo Sachsy na asfalt? Až seženeš ty asfaltový dej mě vědět, rád jich koupím bednu.
-> Pavel P..: a s barevnejma poklicema tuplem :)
-> Pavel P..: myslis tie dvere?



-> Tuner#2: myslím že do normálního provozu jsou tak pružiny a tlumiče dle la...
každopádně takhle snížený a s těma polepama to má takovej sportovní šmrnc...
jinak kdo všimne jedného nedostatku na té červené 130L? jaksi tam něco chybí a je mi záhadou proč

jinak kdo všimne jedného nedostatku na té červené 130L? jaksi tam něco chybí a je mi záhadou proč

-> VeTeV: Co mám ověřeno tak Gunsch to takhle dělal na 100% a pokud tomu dáš i tužší tlumiče, tak proč ne. Na dobré silnici to bude fungovat. Koneckonců mistr Evropy Oskar Král jezdí 130RS úplně na dorazech a to trať mnohdy není zcela rovná.
Tím tady zas nechci tvrdit, že do provozu je to ideální aby se toho zas někdo z místních kecálků nechytil.
Tím tady zas nechci tvrdit, že do provozu je to ideální aby se toho zas někdo z místních kecálků nechytil.
-> Mr.Lumpy 16.02.10 23:11:33: Nejlepší je výměna u vlečky za kyvkové, tam si alespoň dost pomůžeš tuhostně a jinak už jsem to napsal...
-> Tuner#2: no já si nedělám o úpravách velké iluze - stačí mě co jsem viděl u kábra ... takže jsi mě jen potvrdil, že se šlo cestou nejmenšího odporu - ale jak říkáš náš tankodrom vs. jejich silnice (i když v DDr nevím jak to bylo), tam se to asi dalo snést....
-> Tuner#2: tak co je to za pružiny?
-> VeTeV: podle mne flexa tuning zadních pružin je nejlepší v poměru cena/kvalita ze všech pružin na trhu...
edit: myslel jsem hlavně pření ale jde to aplikovat i na zadní pružiny (bylo editováno v 23:15)
-> VeTeV: podle mne flexa tuning zadních pružin je nejlepší v poměru cena/kvalita ze všech pružin na trhu...
edit: myslel jsem hlavně pření ale jde to aplikovat i na zadní pružiny (bylo editováno v 23:15)
ten bílej rapl je parádní,ty polepy sou fakt supr
-> VeTeV: No skoro jsi na to kápnul. V tej době to byla běžná praxe dealerů v Německu, pružina se ucvakla a přihnul zakončovací závit. Dělal to tak i vyhlášený úpravce Gunsch a proto všude píšou, že měl upravené pružiny jak přední, tak zadní a třeba předek kolikrát téměř ležel na dorazech. S ohleden na kvalitu tamních silnic to ale zas takový problém nebyl.
-> Tuner#2: tak šup sem s tím - já todle vidím prvně tak mě to zajímá je-li v tom nějaké vyšší know-how než flexa a záměna zadních pružin 

-> Pavel P..: Ne.
Tuner#2 16.02.10 23:00:20 napsal:
→ VeTeV: No z fotky určitě ne, ale mám jeden dost
spolehlivý zdroj.
google translator?
→ VeTeV: No z fotky určitě ne, ale mám jeden dost
spolehlivý zdroj.
google translator?

-> VeTeV: No z fotky určitě ne, ale mám jeden dost spolehlivý zdroj.
-> Tuner#2: to mě zajímá jak to poznáš, ale musí se nechat, že to není jak na našich prospektech parník primátora Vacka
Hezké, jen nechápu, proč na tom prospektu 130 je přístrojovka ze 105S a 120
Třeba byla za příplatek horší výbava


Trax 16.02.10 22:50:29 napsal:
Sakra, ten rapid vypadá úžasně:) Co tam bylo origo za pružiny?Opravdu to chceš vědět?
Sakra, ten rapid vypadá úžasně:) Co tam bylo origo za pružiny?Opravdu to chceš vědět?
To musela bejt nadhera v ty dobe
Koukam,ze na ty cerveny meli sundany dvere na foceni interieru




každopádně nepřebesl se gen a dnes se tady vše zbytečně řeší a vše je staré jak socialismus sám.... kdepak historie se stále opakuje
ale ty polepy jsou krásný
ale ty polepy jsou krásný
-> VeTeV: soudruzi z virtu neznali soudruhy z NDR
respektive soudruzi z virtu ne*ukali soudružky z NDR aby z nich vytáhli know-how soudruhů


Sakra, ten rapid vypadá úžasně:) Co tam bylo origo za pružiny?
krasně vytuněná auta - vzorná áčka na zadku, vepředu položené... dneska se tady na to vedou debaty, upravuje se to všemožně a soudruzi v NDR to tak měli dle katalogu v sérii - kde udělali soudruzi z virtu chybu? 
