
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
provoz na Ethanol E85
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [4]:
Text:
fotky článku z časopisu Svět motorů 33/2010v plném rozlišení na: ulozto.cz/5762554/ethanol .zip
info:
Správce článku: Klubko_Založeno: 05.09.10 13:51 Poslední změna: 05.09.10 14:10
provoz na Ethanol E85 - komentáře:
Kamarát keď nemal benzín tak do škody 100 nalial technicky benzín a spálil liter a dodrbal motor tak neviem či sa to oplatí...

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ale mekky ma pravdu. Na 3. obrazku v odstavci "Poledem servismana" je napsany, je to pro jednobody OK. Aby ale bylo jasno, kamos (zdejsi clen stromek) na to jezdi v BMM 40kW favoritu 1:1 a pochvalujesi vyssi vykon, jinak vsechno stejny.
sterbis2 10.09.10 20:08:27 napsal:
Mě Š120 nejlépe jezdila na toluen a ten jsem měl také výrazněji
levnější než byl benzín, ted už škodu namám,tak musím tankovat
natural :(( nj jenže to si místo oleje každejch 10000 km měnil motor ne?
Mě Š120 nejlépe jezdila na toluen a ten jsem měl také výrazněji
levnější než byl benzín, ted už škodu namám,tak musím tankovat
natural :(( nj jenže to si místo oleje každejch 10000 km měnil motor ne?

Nesmite bejt tak dietni
Do favorita (monovstrik) to leju cisty a basti to v pohode. Jedina nevyhoda je ranni start a to ze motor potom musi bezet cca minutku nez se lehce ohreje jinak se nerozjede 


Tak to v Prahe je to jinčí - E85 za 24,90 a N95 někdy i za 33kč...
dávám to pul na půl a jedinej efekt je že je felda 40 o něco svižnější ale opravdu jen decentněji.nějaká úspora peněz taky ale v heřmanově městci chtějí za ethalol kolem 26 a tank ono má natural 28,40 takže rozdíl bude třeba až časem až zas bude benzín dražšší. u mě to byla spíš zvědavost a zklamání jak pupaři se na lihu pěkně pakujou
Mě Š120 nejlépe jezdila na toluen a ten jsem měl také výrazněji levnější než byl benzín, ted už škodu namám,tak musím tankovat natural :((
Tak zítra natankuju půl nádrže N95 a půl E85 a pak taky poreferuju. Jinak nevíte někdo o pumpě s E85 na Praze Západ? Abych se nemusel štrachat na druhej konec města někam do Modřan z Horoměřic.
EDIT: Tak jsem natankoval 19,2l E85 zbytek nádrže byl N95 (32,8l) poměr tedy není 1:1, bohužel. Možná proto se mi to nezdálo nijak světoborný:( Tankováno bylo do auta VW Golf II GT 66kW. Možná je to trochu živější, ale dost možná je to subjektivní pocit. Nicméně palivo stálo 24,90kč, s autem to zatím nic neudělalo, takže pozitivum nižší cena. Celkově jsem ušetřil na těch 19ti litrech nějakejch 134kč.
EDIT: Tak jsem natankoval 19,2l E85 zbytek nádrže byl N95 (32,8l) poměr tedy není 1:1, bohužel. Možná proto se mi to nezdálo nijak světoborný:( Tankováno bylo do auta VW Golf II GT 66kW. Možná je to trochu živější, ale dost možná je to subjektivní pocit. Nicméně palivo stálo 24,90kč, s autem to zatím nic neudělalo, takže pozitivum nižší cena. Celkově jsem ušetřil na těch 19ti litrech nějakejch 134kč.
ja jezdim na cisty E85 v aute daihatsu charade GTTi 77kw 3hnek turbo rok vyroby 89
jak jiz bylo psano v clanku vse sedi... me osobní zkusenosti... jen jsem zvysil tlak paliva a predstih na to je ethanol hodne choulostivy ale kdyz se to dobre seridi... startuje a jezdi v nizkych otackach jako N95 a vykonove bych rekl ze to prida tech 15-20% nahoru .. ale i stejne tak stoupa sopotřeba ..

jak jiz bylo psano v clanku vse sedi... me osobní zkusenosti... jen jsem zvysil tlak paliva a predstih na to je ethanol hodne choulostivy ale kdyz se to dobre seridi... startuje a jezdi v nizkych otackach jako N95 a vykonove bych rekl ze to prida tech 15-20% nahoru .. ale i stejne tak stoupa sopotřeba ..

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : dobrej odpal
-> mekky: A co z toho? Já jsem se ptal, zdas má někdo konkrétní zkušenosti s tímto u motoru BMM. Já číst umím, ale ty asi ne. Nebo ti není jasný rozdíl mezi motory BMM a MPi?? Svoje nekonstruktivní výkřiky do tmy si nechej laskavě pro sebe.
dna69: tak si ten článek přečti celý.
A máte někdo zkušenosti, jak na tuto směs reagují motory s jednobodovým vstřikováním BMM (Favorit, Forman, Felicia)?? V článku se píše pouze o MPi. Docela by mě to zajímalo, uvažuji, že to vyzkouším.
-> Komár 1981: jj to uz plkali i na CT1 - problem je u aut, ktera nejsou na toto palivo schvalena - tzn. nemaji tuto smes mit v nadrzi a nesmeji s tim na pozemni komunikace, k cemuz se dopousteji i danoveho podvodu :-)
Zrovna byla reportaz v televizi, myslim na Nove, a plkali tam neco o dani, podali to tak, ze jezdit na tu smes 1:1 ethanol/n95 je nelegalni... jestli jste to nekdo videl... hodte odkaz...
Jezdím na to ve Fábii 1,4 MPI 50kW už dva měsíce a nemůžu si to vynachválit dávám to 1:1 s benzínem a pohodička, na zimu zvětším poměr na 2:1 kvůli studeným startům a uvidím.
a co to udělá s motorem když se s tím jezdí furt??? a co kat a emise?
1,6 je taky MPi takže by měla taky podle čidla klepání umět upravit předstih.
Čáu klubko už si to skoušel mám chuť to taky natankovat do feldy ale mám 1,6 mysliš že to klapne?? Jinak mají to na benzínce v Drahanovicích.
Zajímavý článek, který kdeco už konečně objasní. Škoda že mám 136x
