Athlonek 26.05.12 23:20:49 napsal:
www.economyrun.cz/_cz/eco
_run.htm čo s tým?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Downsizing navždy!
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [4]:
Text:
Text ještě nebyl přidáninfo:
Správce článku: palinatorZaloženo: 21.05.12 12:09 Poslední změna: 21.05.12 12:17
Downsizing navždy! - komentáře:
09:13:26
27.05.2012
27.05.2012

suri
23:21:11
26.05.2012
26.05.2012

Athlonek

23:20:49
26.05.2012
26.05.2012

Athlonek
23:11:46
26.05.2012
26.05.2012

suri
-> Athlonek: www.auto.cz/skoda-octavia
-combi-laurin-klement-1-8t
-automatic-90 a je toho víc
23:03:52
26.05.2012
26.05.2012

Athlonek
-> Nwkt: Prototyp ne, už jenom veterán
Co se ti zdá na turbo mpi divného?
Co se ti zdá na turbo mpi divného?23:00:52
26.05.2012
26.05.2012

Athlonek
-> suri: A spotřeba?
22:59:56
26.05.2012
26.05.2012

Nwkt
-> Athlonek: turbo mpi? Prototyp?
22:59:09
26.05.2012
26.05.2012

suri
-> Athlonek: tá bývala v testoch pred 10ti lety
22:58:09
26.05.2012
26.05.2012

Athlonek
Škoda že v tom testu neni stará Octavie 1,8 turbo MPi
20:55:38
26.05.2012
26.05.2012

Tomášš
nevím jak jezdí redaktoři nebo ostatní mám 1,4 tsi a jezdím couračky 3km za 7/100km s fovoritem 1,3bmm za 10l/100km okresky s 1,4tsi 5,3-6 l/100km se škodovkou 1,3turbo 6,5-7 l/100km takže z mého pohledu 1,4 tsi my maximálně vyhovuje jak výkonem tak spotřebou jaké máte vy skušenosti se stejným motorem?
14:51:30
24.05.2012
24.05.2012

suri
-> jarousinecicek: ťažko , poznám kopu motorov a ani jeden nejde za viac ako favorit , teda jo 3,6Fsi a 2,0TFSi
13:03:04
24.05.2012
24.05.2012

palinator
-> jarousinecicek:
Věř, že v redakci na spotřebu nejedou.
Věř, že v redakci na spotřebu nejedou.
13:00:29
24.05.2012
24.05.2012

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> jarousinecicek 24.05.12 02:16:38: A co má spotřeba společného s ekologií? 

02:16:38
24.05.2012
24.05.2012

jarousinecicek
Zabývám se ekologií a mnohá neracionální rozhodnutí a veřejné mínění lidí v EU i ČR mě začnou dohánět k slzám.
Takových článků je jako šafránu, proto jsem za něj rád i za to, že se objevil zde. Zajímavé je, že favorit žere míň, než ta oktávka. To bude asi tím technickým pokrokem! Přitom to je obojí "nižší střední třída" :-D Asi se střední třída potřebuje obklopovat stále větším množstvím plastů a vozit v kufru na víkend vícero krámů...
Takových článků je jako šafránu, proto jsem za něj rád i za to, že se objevil zde. Zajímavé je, že favorit žere míň, než ta oktávka. To bude asi tím technickým pokrokem! Přitom to je obojí "nižší střední třída" :-D Asi se střední třída potřebuje obklopovat stále větším množstvím plastů a vozit v kufru na víkend vícero krámů...
15:10:09
23.05.2012
23.05.2012

palinator
-> Jirik_Tuňák:
Nemám tušení. Píšu o VW.
Nemám tušení. Píšu o VW.
14:54:46
23.05.2012
23.05.2012

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: A jaký problémy mělo BMW s nikasilem.
14:30:16
23.05.2012
23.05.2012

palinator
-> haso:
Na T5 pětiválce TDI použili hliníkový bloky s pochromovanejma válcema a jak to dopadlo.
Na T5 pětiválce TDI použili hliníkový bloky s pochromovanejma válcema a jak to dopadlo.

22:27:50
22.05.2012
22.05.2012

Don Carlos
-> palinator: Já s tím problém nemám. Ale vem si např. hromadu důchodců, kteří to řešili. Firmy možná taky. Není to hlavní důvod, dělat nízké obsahy, ale určo to byl jeden z důvodů.
18:42:38
22.05.2012
22.05.2012

haso
skor ma napada taka uvaha, ze ci stym dowsizingom neprisli este pred upgradom samotnych materialov...pretoze, sice snazime sa z maleho motora vytlacit maximum ale tie pouzivane materiali na to este nejsu pripravene...nitrid kremika je zatial len "v plienkach" a pritom ma niekolkonasobne lepsie vlastnosti chemicke aj mechanicke nez ocel
E: gram. chyby
E: gram. chyby
14:52:06
22.05.2012
22.05.2012

P@nis
-> Shackall 21.05.12 21:31:17: Tak si vem nájezd auta 300 000 km a u jednoho auta tě vyjde km na 2 kč a u druhého na 2,5 kč tak jen na palivu necháš navíc 150 000,- ... vím drobné pro někoho kdo má na nové auto.
14:11:21
22.05.2012
22.05.2012

suri
-> palinator: bez tak sme debilné štáty , stále si nechávame od niekoho diktovať a brať tie najväčšie kokotiny , a ako automobilistu ma serú tieto kokotné emisné limity ktoré vyzerajú skôr ako sranda a nie podklad k reálnemu výsledku , ale aj kopec iných vecí a debilných zákonov ...
14:08:11
22.05.2012
22.05.2012

palinator
-> suri:
Minimálně padne EU, protože to jde do sraček nevídanym tempem.
Minimálně padne EU, protože to jde do sraček nevídanym tempem.
14:06:04
22.05.2012
22.05.2012

suri
-> haso: bude , sú to kokoti no , nespravíš nič ... ale týmto tempom tu môže byť dovtedy kludne aj vojna
14:04:04
22.05.2012
22.05.2012

haso
-> suri: to hej, ale aj tak si myslim, ze to bude len horsie 

13:59:33
22.05.2012
22.05.2012

suri
-> haso: dovtedy sa môže ešte kopec vecí otočiť
13:56:29
22.05.2012
22.05.2012

suri
-> lolek77: a kto tu porovnáva liatinové AEE z 80tych rokov s TSI? porovnávam 1,6 75kw ktorý je spoľahlivý , plní takisto Euro5 , robí sa aj priamo na plyn . Ale zrejme poznáš len pár motorov keď si sem primiešal AEE o ktorom nikto nehovoril . Mimochodom , neviem ako pre teba , ale pre mňa tsi nemusí mať 200 000km aby sa ukázala ich životnosť , my čo sa okolo toho pohybujeme ju vidíme aj teraz . Aby si s autom čo má 15 000km chodil na výmenu turba , výmenu rozvodu a ešte pár iných vecí do servisu , ktorý síce za teba platí škodovka , to mi nepríde normálne , navyše koľko ludí nejazdí iba pár km a ostane im tento problém po záruke , som zvedavý ako sa k tomu Š a.s. postaví .
13:54:55
22.05.2012
22.05.2012

haso
a bude to este horsie...
Norma spotreby predpísaná pre rok 2025 je na 1 liter paliva prejsť 22,52km...
a k emisiam...v roku 1995 bola dovolena emisia CO2 186g/km a v roku 2012 je to uz 120g/km
takze s atmosferickymi motormi sa mozeme pomaly rozlucit, pretoze normy nepustia
Norma spotreby predpísaná pre rok 2025 je na 1 liter paliva prejsť 22,52km...
a k emisiam...v roku 1995 bola dovolena emisia CO2 186g/km a v roku 2012 je to uz 120g/km
takze s atmosferickymi motormi sa mozeme pomaly rozlucit, pretoze normy nepustia
13:04:29
22.05.2012
22.05.2012

palinator
-> Don Carlos:
Výše povinného ručení? Klidně si ty 400 Kč ročně připlatim.
Výše povinného ručení? Klidně si ty 400 Kč ročně připlatim.
10:50:33
22.05.2012
22.05.2012

Max
-> Don Carlos: jeden z málo rozumných příspěvků... 

10:40:22
22.05.2012
22.05.2012

lolek77
suri, ale nebavime sa o minulosti, mal som oktu 1,6 55 kw - stary kredenc,EURO2, fakt nenarocna, pokial sa nieco neposralo... Ale napr. EURO2 uz u nas nekupis a s tou technikou aku malo AEE sa dnes koli predpisom vyrobca nepohne, keby ano, tak nevymysla 1,2 o vykone 77 kw, lebo krutak som mal slusny aj na tom AEE, ale spotreba a emisie boli niekde inde, preto sa pustaju smerom downsizingu. Ked bude mat niekto na TSI nabehane cca 200k km tak mozeme porovnavat poruchovost s MPI AEE a inými starými kredencami... zatial su to len spekulacie. Ked si pozries fora o skodovkach, najdes tam aj kladne aj zaporne ohlasy. Nie vsetci co su spokojny s TSI to davaju vediet celemu svetu a takisto nie vsetci co su nespokojny s MPI to davaju vediet celemu svetu. Porovnavate tu motory konstrukcne z 80tych rokov z motormi starými 2 roky. Myslis ze v tom 80tom sa AEE/vtedy este s karburatorom v Audi 80, prip. golfe) nekazilo? Postupom casu sa vychytali chyby. Počkajme ako sa bude uberať TSI. Doba škodoviek s jednoduchým motorom je preč, bohužiaľ. Dnes už nestačí meniť len kompresný pomer, príp. predstih aby sa zmenil vykon a nechať vo výrobe 20 rokov ten istý motor. Ja osobne nemám nič proti starému kredencu, bol som s ním spokojný, ale... takisto mal poruchy...
09:51:59
22.05.2012
22.05.2012

suri
-> lolek77: a poruchovejšie tak 20x ako starý kredenc 1,4-6 kde sa dá dať vklude bez komplikácií LPG a úsporné reči idú do prdele
07:31:50
22.05.2012
22.05.2012

Don Carlos
Možná by bylo vhodné podotknout, že je na výrobce kladen nátlak k snižování emisí. Další volbou, určitě bylo a možná ještě je, výše povinného ručení.
23:06:13
21.05.2012
21.05.2012

lolek77
Nejak testovací jazdci zabudli napísať, koľko majú tie motory najazdené... Ak dostali do rúk / si myslím že určite áno/ úplne nové autá, tak u TSI klesá spotreba do 10000km, potom motor "sedí" a spotreba by sa mala dostať na úroveň akú udáva výrobca. Do 2000 km to "žere" presne ako v tomto teste, potom to začína pomaly klesať.
MajoLR: dovolím si tvrdiť /z vlastnej skúsenosti/, že 1,2 TSI 77kw je čo sa týka výkonu plne porovnatelne z 1,6 74 kw v okte alebo 1,4 74 kw vo fabii, ale je úspornejšie minimálne o liter na 100
MajoLR: dovolím si tvrdiť /z vlastnej skúsenosti/, že 1,2 TSI 77kw je čo sa týka výkonu plne porovnatelne z 1,6 74 kw v okte alebo 1,4 74 kw vo fabii, ale je úspornejšie minimálne o liter na 100
21:45:12
21.05.2012
21.05.2012

palinator
-> Shackall:
Dobrej pocit?
Dobrej pocit?
21:31:17
21.05.2012
21.05.2012

Shackall
Celkem nechápu, proč lidi, kteří mají 300 tisíc a víc na SPOTŘEBNÍ auto zajímá, kolik ten krám žere 

20:20:35
21.05.2012
21.05.2012

palinator
-> Cába:
Asi jsi nepochopil, o čem je tenhle článek nebo jsi ho nečet.
Asi jsi nepochopil, o čem je tenhle článek nebo jsi ho nečet.

16:55:37
21.05.2012
21.05.2012

Cába
-> MajoLR: Kazdej nepotrebuje na normalni jezdeni nebo na pocmrndy do prace 2,0turbo, chapes? Si asi dlouho nebyl u pumpy...
14:45:16
21.05.2012
21.05.2012

palinator
-> Dušan:
To bych řek že je pochopitelný.
To bych řek že je pochopitelný.
14:22:18
21.05.2012
21.05.2012

Dušan
podle me ten nejvetsi motor vydrzi nejvic km, ale zalezi i na zachazeni a udrzbe. Do takovych aut patri motor co ma opravdu silu i bez turba
14:21:46
21.05.2012
21.05.2012

MajoLR
Jeb.ť celý downsizing!!!!
Obsah ničím nenahradíš!!! Kde sa môžu chytať zasraté 1.2ky, 1.4ky na 2.0turbo alebo šesťvalce od BMW...
Obsah ničím nenahradíš!!! Kde sa môžu chytať zasraté 1.2ky, 1.4ky na 2.0turbo alebo šesťvalce od BMW...
14:21:28
21.05.2012
21.05.2012

havlik
Takže vlastně řekli to co všichni dávno ví veřejně:)
14:17:15
21.05.2012
21.05.2012

suri
tu to ešte neprišlo , dnes som koukal




