Autorádio poriadne nehrá!

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 29.01.2009 do 01.02.2009, založil/a ElKo1811
řadit dle data
21:31:09
01.02.2009
vedec
-> ElKo1811: no zvonkovy drat ..tim jsem myslel ze obcas se najdou \\\"profici\\\" co to pripojej cimkoliv...a ISO konektory tam urcite z vyroby nejsou :) takze to nekdo zapojovat musel..jinak pokud jsi tam mel nejaky cely plechovy regulator tak to byl asi na 99% mechanicky a ten co tam mas ted bude asi nejspis elektronicky...co se tyka toho stelovani tak mozna bude nejaky clanek tady na webu nebo se nekoho zeptej z virtaku....ve felicii je to uz trochu jiny :)...jestli ti to teda pomuze vyresit problem s radiem ..a to dela jenom kdyz stojis a je nastartovano a je velkej odber nebo i za jizdy ?
upraveno 2x, naposled 01.02.2009 21:39:17
00:12:54
31.01.2009
ElKo1811
vedec---- Nazdar, prosím ťa aký to je ten zvonkový drôt? A mal som tam ten plechový regulátor, čo má plechový obal ( neviem aký to bol, či elektronický alebo mechanický) a teraz tam mám ten čierny, s plastovým obalom to je aký, nevieš? Možno to je iný druh, alebo neviem. A ako sa šteluje ten regulátor napätia?
19:50:11
29.01.2009
vedec
Tvemu novemu radiu se asi zrejme nebude libit pokles napeti pri vetsim odberu proudu. Kdyz mas zaply svetla, topeni, brzdy, atd.. Coz ale nemusi znamenat vadny regulator... Muze byt dobry, akorat to radio, pokud je to treba nejaky NO NAME za par korun nerozdejcha ten pokles napeti.



Takze co bych s tim asi delal ja:



Asi jako prvni zkontoloval zapojeni autoradia. Pises ze jsi to jenom precvak, takze predpokladam dva ISO konektory a konektor na antenu. Zkontrolovat jak a kam je to zapojeny. A jestli jsou taky prurezy vodicu tak nejak aspon trochu v norme...zvonkovej drat idealni opravdu nejni a smordchy dratu zamotany izolackou taky ne...



Pak zmerit palubni napeti pri volnobehu a zaplym radiu a pak pri zaplejch svetlech, topeni, atd..



I kdyz by to napeti kleslo baj voko o 2 volty tak by to to radio rozdejchat melo (zase jak ktery). I pri tomhle poklesu by ale regulator byt v pohode mel...



Pokud mu i tak nebudes verit otestovat jinej.



Poku se tohle bude tvarit normalne, tak tam testnout jiny radio a pripadne tohle co zlobi v jinym aute.



A kdyz bude zlobit i jinde tak bych ho napojil na laboratorni regulovatelnej zdroj a zkousel pri jakym napeti to zacne zlobit...to muzes zkusit i v aute kdyz budes merit palubni napeti a zapinat jednotlivy spotrebice az do doby kdy to zacne delat neplechu...



A jak z toho pokud to nebude regulatorem, zapojenim ani nicim jinym, ale radiem.



1 jiny radio

2 postelovat regulator aby daval vic (mechanickej prihnutim kontaktu, elektronickej treba usmernovaci diodou) zas se to ale nesmi prehnat aby to neprebijelo a nedevastovalo zarovky....treba ti nekdo pomuze vic me vic nenapada:)



Pokles basu bych jako zavadu moc nevidel...to preskakovani uz ale jo :)
upraveno 1x, naposled 29.01.2009 19:58:59
06:43:46
29.01.2009
ElKo1811
Ešte som zabudol, pri starom kazeťákovom autorádiu mi to nerobilo... Vopred ďakujem za rady
06:41:34
29.01.2009
ElKo1811
Čaute. Potreboval by som poradiť. Kúpil som si new autorádio na cd a všetko som zapojil, tak ako sa má, teda aspoň dúfam. Veď som iba prepojil tú koncovku do druhého rádia. No a keď ho zapnem samostatne, čiže ešte bez druhého odberu prúdu, napr. kúrením, svetlami a atď mi hraje v pohodičke. A keď si pozapínam svetlá, kúrenie, stierače a ešte do toho aj svietia brzdovky, tak keď idem brzdiť, musím vypnúť kúrenie, inak mi bude sekať cd na rádiu alebo sa stlmia basy. A nedávno som menil regulátor napätia, dal som tam používaný myslíte, že to môže byť tým? Alebo aj ten je KO?
Extreme Tyres