skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
přehřívání zesilovače
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 16.05.2011 do 20.05.2011, založil/a Motomaniak
jj jedná se o auto z karty.Zkusim ten větráček a pokud se tam najde nějaká rovná plocha tak tam zkusim přidělat nějaký přídavný chladič.
-> FORM: navrh dobrej, ale kde to chces takle udelat v rapu za sedackama? (pokud se jedna o auto z karty) Vsude je nejaka hlukova izolace. Leda zespod kapoty 

-> King 20.05.11 09:33:11: No tak hliníku/duralu
Označení železo bylo hovorové, prostě u zesíků se vžilo, že to je podstivý kus železa a tak jsem to tu požil aniž bych nad tím přemýšlel.

-> Tuner#2: Železa? :) To jsem snad neviděl ani u čínskejch šajsdreků....vlastně jednou jsem na to narazil u elektronickýho předřadníku zářivky, kde český konstruktér vtipně připlácnul shitovým klipsem koncový tranzistory v pouzdýrku TO-220 na nalakovanej plechovej dekl předřadníku, navíc přes 2 vrstvy prazvlášntní, snad silikonový, fólie. Když jsem už podruhý ty vyhořelý tranzistory musel měnit, probudil se moje konstruktérské já a napral jsem tam tranzistory z PC zdroje ve větším pouzdru a jako izolaci klasickou šedou silikonovou podložku, přichyceno poctivou 3kou šroubkem a je klid. Ale co by dneska výrobce neudělal pro životnost výrobku záruka+1 měsíc :)
-> FORM: to asi nebylo pro mě 

-> Tommyk: Na distanční sloupky bych ho nedával, naopak ho přes nějakou teplovodivou pastu přišroubuj přímo ke karosérii, plech na plech. Tak odvedeš celkem dost tepelné energie. Zvířit vzduch ti také pomůže, ale musíš přivádět dostatečně studený vduch a ne ho jen točit v prostoru za sedačkami.
-> Tommyk 17.05.11 23:50:28: Nijak zásadně. Tranzistory jsou přes pastu na kusu železa co je má uchladit a zřejmě jako obvykle u laciných zesíků je to poddimenzované...
all: a nemůže to zpusobovat usazenej prach uvnitř zesilovače?
-> Motomaniak 17.05.11 18:36:55: JJ jedině tak a i místo pod ním jak tu zaznělo aby se chladil celý.
-> Tuner#2: Tak to asi vyřešim malym větráčkem a bude pokoj.
-> Motomaniak 17.05.11 17:57:41: Tak špatně navržené plochy na chlazení koncáků. Kamarádovi to dělal Magnat Rock 800
-> Motomaniak: me taky napadlo, mas k nemu ze vsech stran pristup vzduchu, aby byl pridelanej na nakejch spalickach aby k nemu moh i zespod
jo je to horký jako prase
-> Motomaniak 16.05.11 19:07:55: Stejná otázka jako M@rtin. Je tak horkej, že na něm neudržíš ruku? Většinou jsou ochrany nastaveny na cca. 70 - 80°C takže v létě může být u poddimenzovaného chladiče pod tranzistorama problém.
-> Motomaniak: je opravdu horkej????
Tad dlouhodobe ho mam pustenej pouze pri nastartovanym motoru.Umistenej ho mam za sedackama.Vim ze tam neni moc prisun cerstvyho vzduchu ale jde mi o to ze umisteni mam porad stejny ale ted mi prijde ze se prehriva vice.
Omlouvam se za diakritiku,pisu z mobilu
Omlouvam se za diakritiku,pisu z mobilu
a dela to i pri nastartovanym motoru? jak ho mas umistenej a na cem je upevnenej?
Mám problém se zelilovačem,když ho mám v teplých dnech puštěný delší dobu na vyšší výkon tak se přehřeje a vypne.už se mi to kdysi párkrát stalo, ale to bylo opravdu velký horko, ted se to stává i v méně teplejších dnech.Mohlo uvnitř něco odejít kvůli čemu by se to přehřívalo (jinak zesilovač funguje normálně) nebo mám přidat třeba jenom nějaký větráček pro lepší odvod tepla?
jedná se o zesilovač mac audio mpx 1000
jedná se o zesilovač mac audio mpx 1000