V podstate jsem mel ale pravdu, protoze www.podpaleneventily.cz realne hrozily

V podstate jsem mel ale pravdu, protoze www.podpaleneventily.cz realne hrozily

Tak sem sundal víko a zjistil sem, že se povolila a vyšroubovala matička zajišťující šroubek seřizování ventilové vůle.. Naštěstí se našel hned za bočním víkem ventilů, dal sem ho zpátky nastavil, dotáhl!..a motor je zase OK









Ale uznavam, ze je to aspon pokus o exaktni mereni spotreby po nastaveni , narozdil od nekterych x-pertu, co se divej jak husa blesku, že jednou maj spotrebu 7 a podruhy 12 :)




Jinak sroub bohatosti ovlivnuje bohatost prevazne volnobehu a trocu i rezimu maly zateze, takze zas tak drastickej vliv na spotrebu nema. Dalsi uchuzovani ke snizeni spotreby uz vest nemusi (a nevede), protoze se dostavas do stavu, kdy uz vynechavaji zazehy a diky vysoky teplote horeni chudy smesi klesa i ucinnost. Na mym aute i na spouste aut, ktery jsem steloval stacilo vzdycky nastavit spravne volnobeh (dle literatury) a spotreba i startovatelnost byla OK.

taaak ted vazne ! uz jste prisly na to jak to vymslet na tom SEDRU u ty 2 klapky ? 









) se da celkem v pohode jezdit jen na 1. komoru.




















ale napriklad ako signalizacia fungovania otvarania ci pridrhavania klapky by to nebolo zle...

To by bolo zaujimave vidiet, kedy sa ta klapka vlastne otvori, ked slapnete na plyn, nie? 




