Kontrolka 2hy klapky.

prohledat
40 příspěvků (zobrazeno 1 až 40) od 15.02.2005 do 17.03.2005, založil/a Bagrr
řadit dle data
09:45:33
17.03.2005
King
2 qwerz: No taak4 V podstate jsem mel ale pravdu, protoze www.podpaleneventily.cz realne hrozily4
08:46:07
17.03.2005
qwerz
-> King2:
no jó..srandičky.. 121 Tak sem sundal víko a zjistil sem, že se povolila a vyšroubovala matička zajišťující šroubek seřizování ventilové vůle.. Naštěstí se našel hned za bočním víkem ventilů, dal sem ho zpátky nastavil, dotáhl!..a motor je zase OK136
10:59:34
15.03.2005
King
2 qwerz: A cos cekal?2
10:03:59
15.03.2005
qwerz
-> King2: Name Error: The domain name does not exist
34
13:15:19
14.03.2005
King
Vice na www.podpaleneventily.cz nebo www.propalene pisty.cz4
09:39:12
14.03.2005
qwerz
-> King2: Mno..150Km? ..hehe..něco mezi 130-145..jak kdy. Teď sem tam daval jinej karbec...trochu to prohnal, ale asi sem to přehnal, páč tam někde něco začalo klepat..přestalo to táhnout a jede to na 3 válce..a stalo se to postupně během ujetí 2-3km..prostě se tam něco posralo..12
13:50:18
11.03.2005
King
2 qwerz: 10litru - rekneme 150km. A to 3x. Cili jedes 450km tu samou trasu, tim samym stylem, tou samou rychlosti? 4 Ale uznavam, ze je to aspon pokus o exaktni mereni spotreby po nastaveni , narozdil od nekterych x-pertu, co se divej jak husa blesku, že jednou maj spotrebu 7 a podruhy 12 :)
08:12:28
11.03.2005
qwerz
-> King2: spotřebu? vemu 10litrů benalu a jezdim dokud to de..udělám to tak 3x za sebou a sem v obraze :) ..dle literatury to není sranda, tam píšou že musim připojit na vejfuck sondu a nastavit podle exhalací nebo něco v tom smyslu..a to by pro mě byla potupa, jezdit se škodovkou do servisu a platit za to..1 1
13:25:32
10.03.2005
Tomáš SK
-> King2: A treba este dodat, ze ochuzovanim zmesi sice clovek mozno trocha paliva usetri, ale zasa znici piesty 8
12:57:31
10.03.2005
King
2 qwerz: Jak po serizeni meris spotrebu?4 Jinak sroub bohatosti ovlivnuje bohatost prevazne volnobehu a trocu i rezimu maly zateze, takze zas tak drastickej vliv na spotrebu nema. Dalsi uchuzovani ke snizeni spotreby uz vest nemusi (a nevede), protoze se dostavas do stavu, kdy uz vynechavaji zazehy a diky vysoky teplote horeni chudy smesi klesa i ucinnost. Na mym aute i na spouste aut, ktery jsem steloval stacilo vzdycky nastavit spravne volnobeh (dle literatury) a spotreba i startovatelnost byla OK.
2 Pepino RS: Myslim, ze uz to bylo receno - proste paka 2. klapky ovlada raminko mikrospinace - jde jenom o to pouzit mikrospinac (s raminkem a rolnickou ) s co nejmensi ovladaci silou a najit vhodnou polohu pro snimani....
08:33:48
10.03.2005
qwerz
nevim sice jestli je to dobrej způsob seřizování karbu, ale já ho seřizoval takto..vyčistil sem karb, nastavil zakladní polohy bohatosti a vzdušníku, seřídil volnoběh a jezdil..když se mě spotřeba zdála velká (asi 8,5l/100) tak sem bohatost stáhl o 1/2 ot a seřídil volnoběh vzdušníkem...pak se mě to zdálo eště trochu moc, taxem to zase o něco stáhl..teď mám spotřebu kolem 7,2l/100, po dálnici nejezdim, kopec to na 4 vytáhne v pohodě..dalo by se to eště stáhnout, ale bak by to vůbec netáhlo..
23:30:14
09.03.2005
Pepino RS
prosim vas lidi jak mam udelat u Wberu signalizaci 2,3 a 4 klapky, cci to vedet pro to aby to moc nezralo !? 3 1 taaak ted vazne ! uz jste prisly na to jak to vymslet na tom SEDRU u ty 2 klapky ? 4
16:10:46
09.03.2005
King
2 libor: Mno, tak tudy asi cesta nevede :) Staci porovnat jakou spotrebu ma motor rekneme S100 s jednokomorakem 32BSxx versus ten samej motor SEDRem (nota bene natryskovanym pro S120) . Nebudu te napinat - se sedrem je bajvoko o litr nizsi spotreba4
19:59:27
08.03.2005
Libor
tak kdyz nekdo chce usporne jezdit tak at si tam hodi karbec ze 100, ma to stejne jednu klapku jako jednobod.
11:33:12
01.03.2005
Happy Piston
-> King2: Aha, tak to se na to budu muset jeste poradne kouknout. Nicmene co jsem nameril, to jsem nameril. Ale serie muze byt jina.
10:51:37
01.03.2005
King
2 Happy Piston: Ee, druha klapka je ovladana podtlakem, kterej je "souctem" podtlaku v difuzorech obou komor. (cili podtlakem v nejuzsim miste karbu a nad klapkou) Je to navic osefovany vzdusnikama v kanalkach usticich do difuzoru. Vzdusniky jsou pristupny pod cervikama, ktery jsou po obou stranach sytice. Za vzdusnikama se ty dva kanalky spojujou v jeden a pres tesneni a viko karbu se vyslednej podtlak vede k membrane 2. stupne. Prave v prechodu via tesneni a viko byjva pruser, kdyz je viko prohnuty a podtlak se tudy ztraci.
23:16:34
28.02.2005
Happy Piston
2King2 z toho co jsem zatim zjistil z ruznejch nacrtku a zkoumanim, tak si myslim, ze 2. komora je ovladana podtlakem pod klapkou 2. stupne. Vyustuje tam takova trubicka. Predpokladam, ze 2. klapka je zavrena, 1. otevrena (je jedno nakolik) a valec saje. A ted kdyz budes zuzovat ten zlabek v sacim, tak bude narustat podtlak pod 2. klapkou a naopak.
22:49:01
28.02.2005
King
2 Happy piston: Tomu nějak nefrštenduju. Jak souvisi podtlak v difuzoru (odtud je ovladana membrana 2. stupne) s upravou toho prostoru nezi 1. a 2. komorou? Na prvni klapku muzes trvale jezdit maximalne na kolinsku ci nymbursku, ale v prvnim kopci je jeji absence kurevsky znat tzn. bude to zrat a budes brzda provozu 4
22:39:09
28.02.2005
Happy Piston
Ja jsem to jednou zkousel, uspesne. Ale vysledky mereni me moc neuspokojily. Totiz pro 3. a 4. rychlost se mi 2. komora otvirala az nekdy po tom, co to zacalo klepat. A to jen pri otackach vyssich nez asi 3200 ot/min. Pri nizsich se mi to neotviralo vubec. Pro 1. a 2. rychlost tam to sice neklepalo, ale zato tomu clovek musel hodne nalozit, aby se otevrela.

Dluzno dodat, ze mam motor ze 120LS, ctyrkvalta, lesteny saci a o neco rozsirenej zlabek v sacim mezi 1. a 2. stupnem => podtlak na 2. komore je o neco nizzsi, tudis se mi otvira pozdejc, ale jinak bych rek, ze pri prumerne jizde (tj. zadne praseni 4) se da celkem v pohode jezdit jen na 1. komoru.
22:30:36
28.02.2005
King
2 Zabak: Ja, rištyš :) Ja mel hranici 90-100. Ono mimo dalnici se jaxi ani rychlejc jezdit neda4
22:14:08
28.02.2005
Zabak
-> King2:
ja tomu veřim
otec vždycky moc dobře poznal když jsem ji měl pujčenou to poznal keždou decku navíc
ale 90km/h to byla vrchní hranice rychlocti3
16:07:54
28.02.2005
King
2 Zabak: Ja tech 6/100km docela chapu. Kdyz jsem mel stoprda jeste na benal - mel jsem na ceste na dovolenou do Jeseniku a zpatky + nejaky pojizdky po horach se spotrebou 6,1/100. Ted nevim, jestli to bylo uplne pantatovskym stylem, kdyz me na ceste tam (300km) predjely asi 3 predohraby a ja predjizdel prakticky celou cestu a Jeseniky jsem uzival s imrvere piskajicima dnes uz nevyrabenyma pneu Debica Tersus :)
15:23:19
23.02.2005
Bagrr
a to jí moc na krk nešlapam, když jsem tlačil plyn pod podlahu tak to papkalo klidne i 12-15 l/100km. Jo a zapomněl sem tohle je minulost, motor je KO. (vylezl pístní čep u 4 válce). Tak to už vyřešim motorem 136Fa.
10:48:44
23.02.2005
Majkl
Kontrolku na otvirani druhe klapky mel myslim i oltcit tak by to slo vykoukat tam...
09:19:53
23.02.2005
Zabak
ja to nemám mě to přijadá zbytečné

auto mam na svezeni (proto i mam i upravenei motor takže spotřebu neřeším)
a když nechci aby mi to žralo tak jedu autobusem 1

muj otec měl 120 (ted jí mam ja )
a jezdil s ní 6l /100km to fakt nechapu 9
(a bez kontrolek otevení klapky)
20:34:07
22.02.2005
Labros
-> Zabak: Muzes to vyfotit?
20:31:55
22.02.2005
lubosgls
to byla ironie stou klapkou
14:57:15
22.02.2005
Bagrr
A kolik papkaj vaše motory?
11:48:31
22.02.2005
King
Obavam se, ze vyrazenim 2. klapky se uspory nedosahne - prave naopak4
18:54:37
17.02.2005
lubosgls
-> Bagrr: tak ji vyrad uplne z provozu pro tu usporu
13:46:54
17.02.2005
fine_ray
-> Bagrr: tak to neni moc úsporný ne1
12:58:05
17.02.2005
Bagrr
Takže je na sytič, ale mně by totiž zajímalo víc, kdy se mi otvírá druhá klapka, páč se snažim jezdit alespo\ň tročku úsporně. Ninější moje spotřeba je cca8-9l/100km.
21:02:26
16.02.2005
Zabak
jde to jednoduše
ta kontrolka a mikrospínač u te druhe klapky
zadna veda v to není
16:53:14
16.02.2005
Tomáš SK
-> Gryzly: Tak to bol pekny kolenovrt... zrovna na tento ucel by som to nechcel... 4 ale napriklad ako signalizacia fungovania otvarania ci pridrhavania klapky by to nebolo zle...
00:44:58
16.02.2005
Gryzly
-> Tomáš SK: No znám jednoho pána kterej si dal kontrolku na otevření druhý klapky a vždy když se otevřela tak ubral aby měl nízkou spotřebu. A za dva roky ten motor odpravil. Byl potom tak zdechlej, vubec to nechtělo jet. Karb se nechtěl otvírat a motor vubec nešel do otáček.
22:32:12
15.02.2005
Tomáš SK
-> ALL: Ale pani, to nie je zly napad 4 To by bolo zaujimave vidiet, kedy sa ta klapka vlastne otvori, ked slapnete na plyn, nie? 1
19:50:18
15.02.2005
lubosgls
jak te napadlo ze je to zrovna na druhou klapku?? .)
13:00:15
15.02.2005
Sušenka
-> MATTESS: Je to zcela urcite na sytic 1
12:05:00
15.02.2005
MATTESS
-> Bagrr: neni to na sytic?
11:34:56
15.02.2005
Bagrr
U Hranatejch rapid budíků je kontrolka, vypadá to jak pro druhou klapku, máte někdo schéma, jak to zapojit.
Extreme Tyres