akumulátor

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 11.05.2005 do 31.05.2005, založil/a Aero
řadit dle data
09:32:22
31.05.2005
Aero
Zaujmavé že sa ten skrat objavil po tom, čo som to striekal tou wapkou. Hádam to nespôsobila tá voda. Žeby náhoda... Ozaj ten spodný plech tam mám. Akurát je celý od tej čiernej farby na podvozky. Ani wapka na to nepomohla. Predchádzajúci majiteľ jej mal asi prebitok a nevedel čo s ňou, tak ju nakidal tam kde to len šlo. Ešte aj motor bol od nej !
13:48:11
30.05.2005
King
2 Aero: Hmmm, nejakej zkratik na vinuti, ale podarilo se ti to vypalit :) Jeste aby to vydrzelo .....
12:08:01
30.05.2005
Aero
Diody su dobre. Kotva mala po zlozeni alt. iba 0,6 ohmu co bolo podozrive. V jednej knihe som sa docital o skuske alt. nabudenim Kotva mala zrazu 10 ohmov. Merane medzi M a kostrou.
09:56:46
25.05.2005
King
2 Aero: Mel jsem na mysli kryci plech pod motorem (chyta se na pricku motoru, nosnik a ve predu ko kastle) a chrani vetsinu "elektroniky" na pravym nosniku v mot. prostoru.
Az ti zmerej diody v altiku a zjistis, ze jsou OK, tak muzem pokracovat v diagnostice...
11:07:20
24.05.2005
Aero
Mám ten plastový. Ktorý krycí plech myslíš? ten na regulátore? Ten tam samozrejme mám. Ale mám ďalší problém. Tentokrát mi to nedobíja vôbec (nezhasína kontrolka). Všimol som si to po tom, čo som striekal motor wapkou, tak som myslel, že to bude vodou, že to uschne a pôjde to. Ale nič také sa nedeje. Skontroloval som všetky káble, rozobral som regulátor, alternátor, všetko je suché... Skúšal som aj vymeniť reg. ale stále to isté. Dnes si mám ísť dať zmerať tie diody v alternátore, tak držte palce aby som našiel chybu. Lebo ak niesu zlé tie, tak už neviem čo.
07:26:17
23.05.2005
Gryzly
-> King2: Taky jsem měl při volnoběhu 14,5V a při vyšších otáčkách 18V. Výhoda byla že to nádherně svítilo. skoro jak xenony, akorát ty žárovky vydržely asi tak 2 měsíce. tak jsem si za 150 kč koupil ten plastovej českej stabilizator a mám ho už 16 měsíců a uplna spokojenost.
13:35:55
18.05.2005
King
2 Aero: No, to je husty :) A mas ten plechovej tranzistorovej a nebo to novejsi provedeni v plastu? V podstate oboje je nesmrtelny, ale.... :) Stejne tak tomu regulatoru a altiku nedela dobre hojne rozsirenej "tjunink" v podobe absence kryciho plechu ve stylu "usetrim vahu a praci"
12:32:35
18.05.2005
Aero
Dik za rady. Bolo to tým regulátorom. Nevedel som aké napätie tam má byť. Pri voľnobehu bolo 15,5V a pri vyšších otáčkach okolo 18V. Už mám ten polovodičový regulátor. Ten dúfam vydrží viac. Má niekto s ním aj zlé skúsenosti? Ja mám svoju DELORINE cca 1,5 roka takže o mich skúsenostiach si asi každý spraví svoj obraz :o)
01:50:49
13.05.2005
PeterP136
-> Pilot 105: Podla hesla: Co ta nezabije, to ta posilni :)).
01:29:50
13.05.2005
Pilot 105
-> Johny Death: No co, trochu SO2, H2S, H2 apod., neuškodí.3
16:09:01
12.05.2005
Johny Death
-> King2: ma pravdu mozna ti odesla regulace a muzes si tak totalne odrovnat baterku jestli uz se tak nestalo protoze ten sedej kentus uz muzou bejt rozpadeny desky ale to uz bys asi poznal 1
11:35:56
12.05.2005
King
Jezisku na krizku! :) Zmer si (nebo si nechej zmerit) napeti na baterce pri chodu motru - na 90pct ti altik baterku prebiji kvuli spatnymu regulatoru. Maximum je asi 14,2V....
09:05:33
12.05.2005
Aero
z baterky netečie.cítiť to iba keď je naštartovaný motor teda keď sa dobíja. Koľko je tam voltov som nemeral.ale keď som ju obzeral tak bola zahriata a elektrolit bol akýsi tmavý.No čo už asi je kaput, ale točí dobre, kapacitu drží...
13:48:18
11.05.2005
Martys
A nemáš loužičku pod tou suchou baterii? v tom žlábku?
12:53:37
11.05.2005
Gryzly
A jaký je napětí na nastartovaným motoru? estli ti to třeba nepřebíjí.
12:48:32
11.05.2005
Aero
mám š105 a za jazdy mi smrdí v aute akumulátor. je to ostrý zápach kyseliny. Baterka je pritom čistá a suchá. inač je až 55Ah. nevie niekto prečo to tak zapácha ?
Extreme Tyres