Mam opačný problém než LordCroft, za tepla, zvláště teď když je tolik tepla se otáčkoměr zasekne na 2tis a nic s nim nehne.Jakmile auto vystydne tzn, je chvilku ve stínu je zas v poho.Nevíte co s tim? je tam asi něco unavenýho.Jedná se o Favorita.
P.S. sorry LordCroft ale nechtěl jsem zakládat další téma
16:30:56 04.06.2005
pavlas
Rabbit, Crack: Jestli je ten Trabant na 12V, zapojit to pujde, akorát bude ukazovat poloviční hodnoty. Protože u čtyřtaktu pálí svíčka každou druhou otáčku válce (druhou se válec vyplachuje) a u dvoutaktu pálí úplně každou. Ale u škodovky je jedna cívka pro 4 válce a u Trabanta 1 cívka pro 1 válec. Takže u škodovky udělá cívka 2 jikry na otáčku (válec 1,3 nebo 4,2) a u Trabanta jednu jiskru na otáčku. Snda jsem se do toho nezamotal.
00:41:22 04.06.2005
Rabbit
LordCroft:
Vem to popořadě a mrkni na alternátor. Nic jinýho mě nenapadá a hlavně jen typuju.
Crack:
To by mělo bejt stejný ne? Normál bych zapojil +,- a signál z cívky. Akorát nevim jestli to bude měřit přesně. Jestli náhodou nevadí, že trábo je dvojtakt. Ale teoreticky by nemuselo.
23:55:49 03.06.2005
Crack
Tak já si taky přihřeju kašičku,nemáte někdo náký schéma zapojení otáčkoměru ze škodovky,když bych to chtěl zapojit do trabanta??
23:52:10 03.06.2005
LordCroft
Lidi nevim jak je to mozne ale za studena me cuka rucicka otackomeru a obcas problikne ale jen malo dobujeni ! Zajimave je na tom to ze to dela vetsinou pri jizde a az se dobre prohreje motor tak to prestane uplne blbnou a vse je v poho !