-> LordCroft: podle toho co pises tak 14V nameris na baterce pouze v pripade ze je nastartovanej motor, jinak ma baterka kolem 11-12V podle stavu nabiti........
jinak bych skouknutl jestli je ten medenej pasek u baterky v pohode (ne moc poniceny, dostatecne utazene srouby atd...), pak jestli je v pohode medenej pasek mezi prickou motoru a drzakem motoru (pod altikem)........
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
baterka + straty
11:11:07
22.06.2005
22.06.2005

Palic - zrušená registrace
08:27:32
22.06.2005
22.06.2005

Gryzly
-> LordCroft: Zkus si ještě lehnout pod auto a změřit napětí na kabelu u startéru. nejdřív an tom tlustým co vede od baterky a pak na tom slabším co vede k pojistkám.
11:31:35
16.06.2005
16.06.2005

King
Budeme-li uvazovat mereni dig. merakem s vnitrnim odporem radu x Mohmu, pak by se muselo jednat o dost brutalni prechodak. Videl bych to spis na prechodovy odpory na pojistkach v kombinaci s nejakym minimalnim nechtenym odberem viz Kana.....
19:12:51
15.06.2005
15.06.2005

Kaňa
na niektorej zoxidovanej svorke mas velky prechodovy odpor, prip. niekde pripecenu cievku v relatku. v kazdom pripade normalne to nie je. vyhod vsetky poisky, potom ich postupne pripajaj a priebezne meraj napatie. takto najrychlejsie najdes vetvu, v ktorej je chyba. akonahle ti pri zapojeni niektorej poistky klesne napatie, vies kde mas hladat.
18:31:13
15.06.2005
15.06.2005

LordCroft
nic proste vsechno bylo vypnuty !
12:51:45
15.06.2005
15.06.2005

King
A cos mel zapnuty? Jenom zapalovani nebo proste bez klicku?
11:16:18
15.06.2005
15.06.2005

LordCroft
lidi je to normalni ze na baterce na kontaktech namerim 14 voltu a na pojistkove skrini neco kolem 12voltu !! je normalni ? me ta strata pripada celekem dost jinak sem nemel nastartovane !

