Zapnu světla a zvedne se teplota...

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 06.07.2005 do 06.08.2005, založil/a Honza M
řadit dle data
12:07:10
06.08.2005
Gryzly
-> King2: No záleží kde ti daj baterku, já ji mám na zadní stěně motorovýho prostoru a ten držák na baterku měl na sobě přidělanej šroub na měděnej pásek a tím to bylo při kostřený, a já si vzal porádnej kabel a připojil jsem to dolů jak je to montážní oko, hned vedle šroubu co spojuje motor s převodovkou. právě proto aby v zimě při startech měli ty elektrony co nejlepší cestu ke startéru.

-> Rabbit: Já myslel ten ukostřovací pásek co je pod alternátorem a je tuším mezi blokem a šroubem silentbloku, měl jsem tam barvu a ta to izolovala.
14:12:31
01.08.2005
King
2 Rabbit: Ja o tom vim :) Jenom podotykam, ze montaznici to defaultne kostrej na pricku motoru, lec lepsi vysledky dava kostreni primo na blok...
01:03:23
28.07.2005
Rabbit
King2:
Dyk tak mám baterku v motorovym prostoru a jezdim na LPG. Ale zapoměl sem se o tom zmínit. 1
16:41:23
16.07.2005
PeterP136
-> King2: Hehe. Montaznici lpg to je proste klasika :). Clovek aby nad nimi stal z bejzbolkou :).
22:19:38
15.07.2005
King
2 Rabbit: To co popisujes je ukostreni, ktery se pouziva po prestehovani baterky do motoru. Ja mam minus od aku paranoidne rovnou na montazni oko na bloku motoru, aby to mel starter hned " z prvni ruky". Montaznici lpg mi udelali ukostereni baterky kablickem 10mm2 pod sroub silentbloku pricky motoru. Ani se nijak nestresovali s pouzitim perovky a vysledkem bylo po par km, ze pri startu se starter nahodne zastavoval a ETZ palilo v pseudonahonem rytmu :)
15:59:50
09.07.2005
Honza M
Dík všem. Byla to špatně ukostřená přístrojovka. Ten - drát na teploměru skoro nedržel a vypadl :))
11:40:20
09.07.2005
Rabbit
REMIX:
Jasný, to prej dělá blbě ukostřenej drát tý sdružený svítilny. Ale osobně sem s tim problém neměl.
07:36:08
09.07.2005
REMIX
-> Rabbit: Taky to mám stejně chycené... Joo na škodovce ty kostry dělaj divy, byla sranda, jak mi jednou růůzně problikovaly zadní světla (šlápl jsem po brzdě a rozsvítila se mi zpátečka3)
03:24:54
09.07.2005
Rabbit
Gryzly:
Ty to máš na příčku? (Bavíme se doufám oba o mínusu z baterky.) Já to mám totiž kostřený k bloku motru. Pod jeden ze šroubů co držej ten úchyt silentbloků motoru. Jak se o tom rozepisuju, tak je to v podstatě taky na příčku. Ale přes pár spojů.
15:10:11
08.07.2005
Gryzly
-> Rabbit: Mě to dělalo špatný ukostření pásku na příčce motoru.
21:39:17
06.07.2005
Rabbit
Taky se tim odstraní kymácení ručičky na kostkách atd. To mě fakt rozčilovalo. To, že mi svítících světlech poskočila o 5° nebylo tak strašný.
16:57:40
06.07.2005
Honza M
To all: Děkuju, hned to zkusím...
16:15:24
06.07.2005
Martin
Kurňa a já už myslel, že to není porucha, ale vlastnost 1
15:33:33
06.07.2005
Milos
jo presne tak je to kostrou
13:16:26
06.07.2005
Rabbit
Už se to tu řešilo. Je to špatný ukostření přístrojovky. Nejejdnoduší řešení je vít extra drát. Připojit jeden jeho konec na mínus teploměru a druhej konec chtit pod některej za šroubů držících palubku. Fakticky to pomáhá, nedávno sem to dělal. Jen si nech ten drát dost dlouhej (aspoň 50 cm) kvuli manipulaci s přístrojovkou.
12:12:26
06.07.2005
Honza M
Když mám světla vypnutá tak motor krásně drží 80´C ale když zapnu světla tak tam je 90 a když třeba ještě ventilátor tak to vypadá jako bych už vařil. Blinkry na to taky mají vliv. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Špatná kostra? Pokud jo tak kde?
Extreme Tyres