-> King2: No záleží kde ti daj baterku, já ji mám na zadní stěně motorovýho prostoru a ten držák na baterku měl na sobě přidělanej šroub na měděnej pásek a tím to bylo při kostřený, a já si vzal porádnej kabel a připojil jsem to dolů jak je to montážní oko, hned vedle šroubu co spojuje motor s převodovkou. právě proto aby v zimě při startech měli ty elektrony co nejlepší cestu ke startéru.
-> Rabbit: Já myslel ten ukostřovací pásek co je pod alternátorem a je tuším mezi blokem a šroubem silentbloku, měl jsem tam barvu a ta to izolovala.
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapnu světla a zvedne se teplota...
12:07:10
06.08.2005
06.08.2005

Gryzly
14:12:31
01.08.2005
01.08.2005

King
2 Rabbit: Ja o tom vim :) Jenom podotykam, ze montaznici to defaultne kostrej na pricku motoru, lec lepsi vysledky dava kostreni primo na blok...
01:03:23
28.07.2005
28.07.2005

Rabbit
King2:
Dyk tak mám baterku v motorovym prostoru a jezdim na LPG. Ale zapoměl sem se o tom zmínit.
Dyk tak mám baterku v motorovym prostoru a jezdim na LPG. Ale zapoměl sem se o tom zmínit.

16:41:23
16.07.2005
16.07.2005

PeterP136
-> King2: Hehe. Montaznici lpg to je proste klasika :). Clovek aby nad nimi stal z bejzbolkou :).
22:19:38
15.07.2005
15.07.2005

King
2 Rabbit: To co popisujes je ukostreni, ktery se pouziva po prestehovani baterky do motoru. Ja mam minus od aku paranoidne rovnou na montazni oko na bloku motoru, aby to mel starter hned " z prvni ruky". Montaznici lpg mi udelali ukostereni baterky kablickem 10mm2 pod sroub silentbloku pricky motoru. Ani se nijak nestresovali s pouzitim perovky a vysledkem bylo po par km, ze pri startu se starter nahodne zastavoval a ETZ palilo v pseudonahonem rytmu :)
15:59:50
09.07.2005
09.07.2005

Honza M
Dík všem. Byla to špatně ukostřená přístrojovka. Ten - drát na teploměru skoro nedržel a vypadl :))
11:40:20
09.07.2005
09.07.2005

Rabbit
REMIX:
Jasný, to prej dělá blbě ukostřenej drát tý sdružený svítilny. Ale osobně sem s tim problém neměl.
Jasný, to prej dělá blbě ukostřenej drát tý sdružený svítilny. Ale osobně sem s tim problém neměl.
07:36:08
09.07.2005
09.07.2005

REMIX
-> Rabbit: Taky to mám stejně chycené... Joo na škodovce ty kostry dělaj divy, byla sranda, jak mi jednou růůzně problikovaly zadní světla (šlápl jsem po brzdě a rozsvítila se mi zpátečka
)
)03:24:54
09.07.2005
09.07.2005

Rabbit
Gryzly:
Ty to máš na příčku? (Bavíme se doufám oba o mínusu z baterky.) Já to mám totiž kostřený k bloku motru. Pod jeden ze šroubů co držej ten úchyt silentbloků motoru. Jak se o tom rozepisuju, tak je to v podstatě taky na příčku. Ale přes pár spojů.
Ty to máš na příčku? (Bavíme se doufám oba o mínusu z baterky.) Já to mám totiž kostřený k bloku motru. Pod jeden ze šroubů co držej ten úchyt silentbloků motoru. Jak se o tom rozepisuju, tak je to v podstatě taky na příčku. Ale přes pár spojů.
15:10:11
08.07.2005
08.07.2005

Gryzly
-> Rabbit: Mě to dělalo špatný ukostření pásku na příčce motoru.
21:39:17
06.07.2005
06.07.2005

Rabbit
Taky se tim odstraní kymácení ručičky na kostkách atd. To mě fakt rozčilovalo. To, že mi svítících světlech poskočila o 5° nebylo tak strašný.
16:57:40
06.07.2005
06.07.2005

Honza M
To all: Děkuju, hned to zkusím...
16:15:24
06.07.2005
06.07.2005

Martin
Kurňa a já už myslel, že to není porucha, ale vlastnost 

15:33:33
06.07.2005
06.07.2005

Milos
jo presne tak je to kostrou
13:16:26
06.07.2005
06.07.2005

Rabbit
Už se to tu řešilo. Je to špatný ukostření přístrojovky. Nejejdnoduší řešení je vít extra drát. Připojit jeden jeho konec na mínus teploměru a druhej konec chtit pod některej za šroubů držících palubku. Fakticky to pomáhá, nedávno sem to dělal. Jen si nech ten drát dost dlouhej (aspoň 50 cm) kvuli manipulaci s přístrojovkou.
12:12:26
06.07.2005
06.07.2005

Honza M
Když mám světla vypnutá tak motor krásně drží 80´C ale když zapnu světla tak tam je 90 a když třeba ještě ventilátor tak to vypadá jako bych už vařil. Blinkry na to taky mají vliv. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Špatná kostra? Pokud jo tak kde?
