Odlišnosti vývozní přístrojovky,poraďte.

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 16.07.2005 do 17.07.2005, založil/a dial K for Karlos
řadit dle data
02:41:38
17.07.2005
Bagrr
Omluvám se, páč ten návod je překopanej, ten na ručku, původně tam bylo, že to izoloval barvou.... Opravdu se stydím149
02:40:03
17.07.2005
Bagrr
na ručku je snažší použít tahací spínač z Jawy, ten chytit ke kastli v tunelu a přes pružinku ho přichytit k tomu táhlu ručky, co se rozdvojuje na lana:o) Sytič, to fakt nevim a na ty pásy viz -> Pilot 105 17.07.05 01:21:49: , je to lepší než ty v zámku, protože ty v zámku se nechaj vojebat sirkou.... Jo a ručku viz -> Pilot 105 17.07.05 01:22:58: tak takhle sem to taky měl, ale brzo se ta barva sešoupala, a pak komtrolka svítila furt.... A kabely natáhnout nový.... A pokud dobře tušim, tak se v origo instalaci spínačema přikostřuje a na plus je natvrdo...
01:44:41
17.07.2005
Pilot 105
Většinou je to případ č. 2.3
01:43:51
17.07.2005
Pilot 105
-> Johny Death: Já taky ne, ale zdvojil jsem funkci té co se rozsvítí při prošlápnutí brzdového pedálu, takže když se rozsvítí vím, že mám buď brzdy v prd.. nebo zataženou ručku.1
01:38:16
17.07.2005
Johny Death
-> Pilot 105: ja myslim že na vrakači neni problem. a to s tou ručkou už jsem konečne pochopil po precteni toho clanku :) to je docela vychytávka :) skoda že tu kontrolku nemam 3 3 3
01:29:06
17.07.2005
Pilot 105
-> Johny Death: Ta ručka je super, pásy nevím, použil bych raději ty zámky se spínači, pokud se dají ovšem sehnat.
01:24:02
17.07.2005
Johny Death
-> Pilot 105: jak mysliš že to muže byt spolehlive :-/
01:22:58
17.07.2005
Pilot 105
01:21:49
17.07.2005
Pilot 105
-> Karlos: Nebo se to dá vyřešit takto.
delta.ssakhk.cz/home/.../ display.php?rubr=1&...
01:13:35
17.07.2005
Johny Death
-> honzam: a nebo udelat sitic ovladanej servem :)
01:12:04
17.07.2005
Pilot 105
01:09:05
17.07.2005
Pilot 105
Spínač na pásy je v zámkách.
21:09:15
16.07.2005
Honza M
Ted ti řeknu můj názor. Ale možná je blbě. Spínač ruční brzdy je pod rukojetí ruční brzdy (Něco jako má favorit) a pásy to budou mít asi uvnitř. Ale vůbec nevím jak. Ten sytič taky nevím. Ale byla by to dobrá machrovina 1
19:08:05
16.07.2005
dial K for Karlos
Jen doplním ještě,že jde o přístrojovku s sdruženýma budíkama pod jedním sklem (rapid136).
19:06:11
16.07.2005
dial K for Karlos
Dnes jsem vyndaval z rapida přístrojovku a detailnějc jsem si prohlídnul kontrolky sytiče,nezapnutých pásů a parkovací brzdy a zajímalo by mě,jestli máte někdo schéma zapojení včetně barev drátů,že bych si udělal zapojení těchto kontrolek. Na tý seskupený přístrojovce je i udělaná příprava pro osazení konektoru k té zvláštní výbavě,ale ten konektor na tišťáku není.Dá se sehnat,abych ho tam případně naletoval? Jak je udělanej spínač vytažení sytiče? Kam se dával spínač ruční brzdy? A kam ta kontrola zapnutí pásu? Jak ty spínače vypadají? Mohlo by to tu znát možná pár lidí, co maj přitažeý auta z Anglie apod. Poradí mi třeba Kubina? Nebo Adam Radimovič, Matsoft? Nevíte o tom někdo? Měly to ty auta vůbec?
Extreme Tyres