skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nedobijí
prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 15.08.2005 do 17.08.2005, založil/a black.john
18:20:48
17.08.2005
17.08.2005

black.john
Tak nakonec byl zaoxidovaný kontakt na B+ na alternátoru. Už jsem na to ujel 50km a víc než 5x startoval, tak snad to bude dobrý...
08:51:17
16.08.2005
16.08.2005

King
2 black.john: Vzit merak a dokumentaci a hledat kde je chyba
Tema se cato opakuje, takze ve starsich prispevkach do fora najdes spúoustu detailnich diagnost. navodu....
Tema se cato opakuje, takze ve starsich prispevkach do fora najdes spúoustu detailnich diagnost. navodu....19:05:33
15.08.2005
15.08.2005

black.john
-> Labros: A kde bys teda viděl chybu, podle toho co jsem psal na začátku? Než jsem to začal zkoumat, tak jsem na dobitý(nedobíjený) aku najezdil tak 50 km a na Červený Lhotě už jen cvakal startér (takže pěkný kulturní zážitek :)
18:28:51
15.08.2005
15.08.2005

Labros
-> black.john: Jo to je plus.
18:16:22
15.08.2005
15.08.2005

black.john
No, diody to neodprásklo, když jsem to měřil ampérmetrem na akumulátoru, tak to chvíli dobíjelo asi 30A a za pár minut to kleslo na 15A. Takže to napětí z alternátoru má být svorka pod šroubek, co je dole?
11:04:52
15.08.2005
15.08.2005

King
Nejsem si jistej, jestlis tim nepodepsal ortel smrti nad pomocnym usmernovacem altiku
Propojeni akumulator - altik je realizovany tlustym kablikem ze sroubovy svorky altiku. Prave na tyhle svorce musi bejt za chodu motoru cca 13,6-14,2V. Na altiku je i vystup pomocnyho usmernovace (pro potrebu regulace a napajeni buzeni), kterej dava zhruba tohle napeti, ale je proudove omezenej omezenej na cca 5A, takze jeho pripojeni na + akumulatoru odpraskne jeho diody....
Propojeni akumulator - altik je realizovany tlustym kablikem ze sroubovy svorky altiku. Prave na tyhle svorce musi bejt za chodu motoru cca 13,6-14,2V. Na altiku je i vystup pomocnyho usmernovace (pro potrebu regulace a napajeni buzeni), kterej dava zhruba tohle napeti, ale je proudove omezenej omezenej na cca 5A, takze jeho pripojeni na + akumulatoru odpraskne jeho diody....06:53:18
15.08.2005
15.08.2005

black.john
Chtěl jsem se zeptat, jak je propojený na plus baterky dobíjecí napětí z regulátoru. Teď mi to totiž nedobijí, kontrolka dobíjení funguje normálně, z regulátoru jde 14,2V, jenže na baterce je jen 12V při spuštěném motoru. Takže jsem to provizorně propojil z regulátoru na plus a dobijí to v pohodě. Napojil jsem to na světle modrý drát(druhý odspoda na regulátoru), jde někam dopředu. Mám Š130 s 55A(tj. elektronický regulátor)
