Nedobijí

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 15.08.2005 do 17.08.2005, založil/a black.john
řadit dle data
18:20:48
17.08.2005
black.john
Tak nakonec byl zaoxidovaný kontakt na B+ na alternátoru. Už jsem na to ujel 50km a víc než 5x startoval, tak snad to bude dobrý...
08:51:17
16.08.2005
King
2 black.john: Vzit merak a dokumentaci a hledat kde je chyba4 Tema se cato opakuje, takze ve starsich prispevkach do fora najdes spúoustu detailnich diagnost. navodu....
19:05:33
15.08.2005
black.john
-> Labros: A kde bys teda viděl chybu, podle toho co jsem psal na začátku? Než jsem to začal zkoumat, tak jsem na dobitý(nedobíjený) aku najezdil tak 50 km a na Červený Lhotě už jen cvakal startér (takže pěkný kulturní zážitek :)
18:28:51
15.08.2005
Labros
-> black.john: Jo to je plus.
18:16:22
15.08.2005
black.john
No, diody to neodprásklo, když jsem to měřil ampérmetrem na akumulátoru, tak to chvíli dobíjelo asi 30A a za pár minut to kleslo na 15A. Takže to napětí z alternátoru má být svorka pod šroubek, co je dole?
11:04:52
15.08.2005
King
Nejsem si jistej, jestlis tim nepodepsal ortel smrti nad pomocnym usmernovacem altiku4 Propojeni akumulator - altik je realizovany tlustym kablikem ze sroubovy svorky altiku. Prave na tyhle svorce musi bejt za chodu motoru cca 13,6-14,2V. Na altiku je i vystup pomocnyho usmernovace (pro potrebu regulace a napajeni buzeni), kterej dava zhruba tohle napeti, ale je proudove omezenej omezenej na cca 5A, takze jeho pripojeni na + akumulatoru odpraskne jeho diody....
06:53:18
15.08.2005
black.john
Chtěl jsem se zeptat, jak je propojený na plus baterky dobíjecí napětí z regulátoru. Teď mi to totiž nedobijí, kontrolka dobíjení funguje normálně, z regulátoru jde 14,2V, jenže na baterce je jen 12V při spuštěném motoru. Takže jsem to provizorně propojil z regulátoru na plus a dobijí to v pohodě. Napojil jsem to na světle modrý drát(druhý odspoda na regulátoru), jde někam dopředu. Mám Š130 s 55A(tj. elektronický regulátor)
Extreme Tyres