skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rychle Pomóc!
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 28.08.2005 do 31.08.2005, založil/a Martin2705
01:08:58
31.08.2005
31.08.2005

PeterP136
-> Martin2705: To jew uplne normalne, az na to, ze tak baterka nebola uplne nabita. Ked si ju meral taku zmordovanu den predtym, tak na nej bolo nizke napatie, to vsak po odpojeni zataze zacalo stupat a vlasten zacal stupat aj nieco ako momentalne dostupny naboj. Takze ked si o denneskor skusil nastartovat baterka boli sice dost vybita, ale mala dostatok naboja na nastartovanie ale hlavne na nej bolo dostato cne vysoke napatie a nie ako potom co si ju hodinu vybijal radiom a zapalovanim.
15:02:38
29.08.2005
29.08.2005

King
2 Martin: Ovsem popsane strory lze elegantne predejit 1) Prepojenim napajeni radia na poj. c.1
2) Uvedeni elektriky v aute do stavu mensi entropie
2) Uvedeni elektriky v aute do stavu mensi entropie

12:59:15
29.08.2005
29.08.2005

dial K for Karlos
Mimochodem včera jsem bráchovi do karburátoru dával novej štelovák pro bohatost vzduchu při volnoběžnejch otáčkách, jelikož se to kamsi vyklepalo, dotahoval podtlakovou regulaci, dotahoval matičku u víka ventilů, dneska jedem s kámošem stopětkou do práce a v kopci nám praskne plynová struna, takže není dne, co bych se u škodovky něčemu nedivil
12:48:47
29.08.2005
29.08.2005

dial K for Karlos
-> Martin2705: 

12:38:24
29.08.2005
29.08.2005

Martin2705
TAk to mi pos*r záda. Dneska přijdu, že si vezmu baterku na dobití, sednu, zkusim a ono to chytí na první pokus. Baterka zas nabitá a to jsem ji včera měřil a byl uplně KO. Já už se u škodovky nedivim ničemu!

11:36:28
29.08.2005
29.08.2005

Doyle
-> Martin2705: si dobudocna přepoj rádio tak abys nemusel mít klíček v zapalování.Je to tak lepší!
10:36:01
29.08.2005
29.08.2005

pyroman
já bych řekl že nijak, ale při zapnutým zapalování ti to bude brát víc

10:25:17
29.08.2005
29.08.2005

King
2 Martin: Tak jestli bylo zapalovani v akci pres hodinu a jeste do toho skodilo radio, nic neni nemozne :) BTW: jak souvisi funkce normalne zapojenyho radia s polohou klicku?

20:47:12
28.08.2005
28.08.2005

Martin2705
-> Karlos: Nechal, protože jinak by mi nehrálo rádio. Ale takhle jsem to měl už kolikrát a mnohem dýl a nikdy mi to baterku nevytlouklo.
Zejtra zkusim dobít a uvidim
Zejtra zkusim dobít a uvidim
20:04:21
28.08.2005
28.08.2005

dial K for Karlos
zkus dobít baterku a nastartovat..
20:02:51
28.08.2005
28.08.2005

dial K for Karlos
Nenechal jsi jen zapnutý hodinu zapalování v poloze 1? Ono totiž na cívce máš předřadnej odpor, kterej se dost hřeje, pokud motor neběží a zapalování je zapnuté, no nevim, můj názor.
19:42:36
28.08.2005
28.08.2005

Martin2705
Můj problém ---->
Zapojoval jsem si otáčkoměr. Dvoulinku připojil na konektor 1 na cívce, a asi za hodinu, co jsem tahal kabel vnitřkem auta jsem to chtěl vyzkoušet. Ale vůbec jsem nanastartoval, úplně vytlučená baterka, cívka rozpálená jak sviňa, při startování lítaly otáčky mezi 2000 a 3000.
Kde jsem udělal chybu a co s tim?
Zapojoval jsem si otáčkoměr. Dvoulinku připojil na konektor 1 na cívce, a asi za hodinu, co jsem tahal kabel vnitřkem auta jsem to chtěl vyzkoušet. Ale vůbec jsem nanastartoval, úplně vytlučená baterka, cívka rozpálená jak sviňa, při startování lítaly otáčky mezi 2000 a 3000.
Kde jsem udělal chybu a co s tim?
