Zase zapalování

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 30.08.2005 do 01.09.2005, založil/a Bagrr
řadit dle data
16:58:57
01.09.2005
Bagrr
Jde totiž o to, že ta cívka je dvakrát menší, tudíž i lehčí:o) Šetřim na zadní části elisi každý deko:o) Je totiž na zadní části trochu těžší a potřebuje dost brutálně zhubnout:o)
10:39:06
31.08.2005
King
Necht se vyjadrej povolanejsi, ale u Warana bych to typoval na stejnou konstrukci civky jako treba S100, kde predradnej odpor je primo v plasti civky. Navic spravne zapojena civka v S1xx ma featuru proklemovani odporu pri startu - nepovazuju zapalovaci Warana za nijak genialni ve srovnani s ostatni produkci RVHP :)
01:14:49
31.08.2005
PeterP136
Otazka znie na ake napatie je stavana ta cievka a ake vyrobi preskokove napatie a aky naboj dokaze pojat. Aj stara cievka zo skodovky bola bez predradneho odporu a predsa je ta novsia aj s odporom lepsia. Navyse waran mal myslim trosku insy motor. Nemam na mysli ani tak ten chybajuci valec, ako skor par chybajucich taktov :).
A este si zmeraj jej odpor na prazdno aby si nahodou nevyhorel, ked sa ti roztavi izolacia na kabli od rozdelovaca a kabel sa dostane na plech, tak hodi co? :)
22:11:32
30.08.2005
Bagrr
Jak se bude tvářit rozdělovač a přerušovaš ze 130, když na něj napojim cívku bez předřazenýho odporu z warana? Páč waran startoval no problem zima X léto:o)
Extreme Tyres