skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapalování problém :o(
20:19:51
31.10.2005
31.10.2005

Zan
tak ETZ to neni... pujčil jsem si od známéhoa dělalo to samé :o(
18:16:37
31.10.2005
31.10.2005

Zan
-> King: Děkuji za radu :o)
09:43:34
31.10.2005
31.10.2005

King
2 Zan: Odpojis kablik k rozdelovaci od ETZ a jeho fastony pripojis na merak. Pak s tim kablikem ruzne kroutis a hodnota na meraku musi bejt stabilni (3,5 nebo 7kohmu) Stejne tak by nemel merak reagovat na klepani do rozdelovace (krome pripadu, ze jsou polovy nastavce v rozdelovaci blizko sebe, protoze pak se tam indukuje rusivy napeti)
07:39:53
31.10.2005
31.10.2005

Zan
-> King: AHa, a jak na to nejlíp ?:o)
23:01:45
30.10.2005
30.10.2005

King
No jeste pred vymenou ETZ je dobry zmerit, jestli je v poradku snimaci civka a jeji stinenej kablik. Podobny brikule dela spatny stineni...
21:31:55
30.10.2005
30.10.2005

ace ventura
jen pro informaci: to černý je CDL, tuším Sk a to v plech. krabičce akorád bez deklu na tranzistor je Cz
21:28:36
30.10.2005
30.10.2005

M-toy
Taky mě to blblo, lítal mi otáčkoměr, čistil jsem všechny kontakty, měnil cívku, odrušoval kabely a pod. Nakonec to bylo tím ETZ. Sehnal jsem zrovna to novější - černá zalitá kostka.
20:58:04
30.10.2005
30.10.2005

Zan
-> ace ventura: Tak jo díky... Uvidim co s tim .
20:52:31
30.10.2005
30.10.2005

ace ventura
-> Zan: na vrakárně 2 kila a nechtěj to moc prodávat samostatně a nový za 5 kil.
20:44:46
30.10.2005
30.10.2005

Zan
-> ace ventura: díky zkusim. No je mi jasný že ETZ budu muset asi nejspíš měnit..ale jako chudej student...a co mě idi strašej kolik to stojí tak to pro mě neni nejméně :o(((
20:27:02
30.10.2005
30.10.2005

ace ventura
-> Zan: Zkontroluj kostru u ETZ, tuším že spodní pravej šroubek. Mě ten plíšek upadl a vynechávalo mi to. Nebo zkus rovnou prohodit ETZ. Cívka bude nejspíš v pořádku.
18:16:40
30.10.2005
30.10.2005

Zan
Ahoj
Mam problém se zapalování. Od nějakejch 3000otáček/min mi začne lítat otáčkomer sem a tam a auto začne cukat čim větší otáčky tim víc. Nevíte čím by to mohlo být ? ETZ nebo cívka v rozdělovači ? Popřípadě jak to vyzkoušet. Díky Zan
Mam problém se zapalování. Od nějakejch 3000otáček/min mi začne lítat otáčkomer sem a tam a auto začne cukat čim větší otáčky tim víc. Nevíte čím by to mohlo být ? ETZ nebo cívka v rozdělovači ? Popřípadě jak to vyzkoušet. Díky Zan
