Na té rafičce je magnet. Takže možná mám špatně natočené to víčko.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Signalizace stavu Lpg v nádrži
20:20:55
13.11.2005
13.11.2005

Honza M
-> PeterP136: Dobře tak ti to nafotím otevřené
Na té rafičce je magnet. Takže možná mám špatně natočené to víčko.
Na té rafičce je magnet. Takže možná mám špatně natočené to víčko.20:08:59
13.11.2005
13.11.2005

PeterP136
-> honzam: Vhladom na to ze na tej fotke okrem bielej farby tazko nieco vidno moze tam byt vselico :). Dalsia moznost, ale to som ivedl len u landirenza su miktorele, ktore sa spinaju magnetom na strelke. Niektore snimace maju len jedno rele, to signalizuje rezervu (ale len ak je dobre nastavene), niektore tam maju 4 alebo 5 rele vedla seba, ktore spinaju jednotlive ledky podla toho ako okolo nich putuje magnet strelky.
17:57:38
13.11.2005
13.11.2005

Honza M
-> PeterP136: Tak reostat tam není. Dnes jsem sundal to víčko co je nad rafičkou a je tam elektromagnet. Nevíte v čem by mohl tedy být problém?
21:29:55
07.11.2005
07.11.2005

PeterP136
-> honzam: Ano je tam reostat. Konktatky su tvorene vyleptanym plosnym spojom na ktorom su naletovane odpory. Videl som to rozobrate ale nevsimol som si ako vyzera bezec.
17:53:30
07.11.2005
07.11.2005

Honza M
-> PeterP136: A nemůže tam být právě špatný kontakt pod tou rafičkou? Tipuju že tam bude asi nějaký reostat. A to by asi rozebrat nešlo...
22:31:13
06.11.2005
06.11.2005

PeterP136
-> honzam: Tak jedines rozzobrat a zistit kde je problem. Nieco co ma kontaktit zrejme nekontakti. Vo vnutri meraciku nie je nic nez bezec, plosak a par odporov. Ak je to klasika.
22:12:13
06.11.2005
06.11.2005

Honza M
-> PeterP136: No mě se sice hne ale na diody to vliv nemá...
21:37:41
06.11.2005
06.11.2005

PeterP136
-> honzam: Ano, sice je to kulilincek presvetlene :), ale podla kablu to vyzera tak ze je to ono. Ale ktovie v akom je to stave. Ja mam napriklad na nadrzi v espere nejako zatuhnutu povodnu strelku, takze sa nielenze nehne ale ani plexiskovy kryt nejde dat dolu.
21:01:45
06.11.2005
06.11.2005

Honza M
Je toto ono? Ještě jsem zapoměl nafotit ten diodový ukazatel.
20:50:02
06.11.2005
06.11.2005

PeterP136
-> Baghira: No ved to tankujem doplna, lenze to plno je aj pri tom istom cerpadle ine, zalezi od teploty nadrze, kde lpg skladuju, toho ci je spln :) a ako velmi sa roja carodejnice :))).
No a dalsia znama vec je, ze protivietor robi u skodovky kludne aj liter rozdiel v spotrebe. Takisto tlak v pneu, ktory sa lisi zase od okolitych teplot. Na plnu (30 az 32litrov v 35litroej nadrzi pootocenej) nabeham max asi 380km, ale ked som isiel po dialnici 110 az 120, tak len 350 a vo vynimocnych pripadoch 330 aj menej a to je uz malo na asi 340km trasu, ktoru chcem urazit bez zastavky. No a nejaky inteligentny merak ktory by ma upozornil, ze to ubuda nejako rycheljsie by sa uzivil :).
No a dalsia znama vec je, ze protivietor robi u skodovky kludne aj liter rozdiel v spotrebe. Takisto tlak v pneu, ktory sa lisi zase od okolitych teplot. Na plnu (30 az 32litrov v 35litroej nadrzi pootocenej) nabeham max asi 380km, ale ked som isiel po dialnici 110 az 120, tak len 350 a vo vynimocnych pripadoch 330 aj menej a to je uz malo na asi 340km trasu, ktoru chcem urazit bez zastavky. No a nejaky inteligentny merak ktory by ma upozornil, ze to ubuda nejako rycheljsie by sa uzivil :).
17:58:07
06.11.2005
06.11.2005

Honza M
-> King: Tak to je hodně pěkný. Jenže když má někdo kola s jiným obvodem (viz já) tak stejně nevím kolik km ujedu i když si to vynuluju.
13:14:14
06.11.2005
06.11.2005

King
2 honzam: Vlastni cerpacka by sice loccos resilam, ale... :) Mam na mysli cerpacku, ktera je memu srdci nejblizsi, protoze nemusim cekat na obsluhu, popr. v duchu premitat, jestli kvuli navalu na benal. stojanech vubec prijde, plyn v dobry kvalite a obsluha alespon ne-neprijemna :) Prvni rok co jsem spotrebu systematicky sledoval jsem mel prumer 7/100 v konfiguraci 105 ve vinikajici forme + 4q, ale vzhledem k tehdejsim cenam stylem jizdy s rychlosti dychavicne avie. Jinak od tech dob prumer kolem 8l/100 s tim, ze delsi trasy pianko stylem kolem 7,5. Dost mi to kazi, ze tretina ujetych km je Praha v ranni a vecerni spicce. A samozrejme to kazi i zima se svejma teplotama a podminkama. Nicmene predkladam uryvek tabulky moji spotreby za unor 2001, coz byl hodne mrazivej mesic a lpg tenkrat bylo drazsi nez dneska, takze King se hodil do extremne uspornyho modu a takhle to dopadlo, to sedivy policko je prumer za celej mesic :)
12:39:14
06.11.2005
06.11.2005

Baghira
-> PeterP136: Na to máš nejednodušší si tankovat vždy plnou nádrž a vynulovat počítadlo, pak pokud příliš neměníš styl jízdy, najedeš podobný počet kilometrů. Já třeba na nádrž najedu zhruba 330-340 kiláků a vždy, když mám kolem 300, tak jedu tankovat a nuluju počítadlo. Ještě se mi nestalo abych nedojel.
12:30:28
06.11.2005
06.11.2005

Honza M
-> King: Koukám že se mám stále co učit. No je pravda že donedávna jsem o LPG nevěděl nic
. A kolik ti to přibližně žere? Já to ještě neměřil. A v zimě spotřeba stoupá jako u benzínu? A ty máš vlastní čerpačku? To bych chtěl taky... 
. A kolik ti to přibližně žere? Já to ještě neměřil. A v zimě spotřeba stoupá jako u benzínu? A ty máš vlastní čerpačku? To bych chtěl taky... 
12:21:16
06.11.2005
06.11.2005

King
2 Peter: Ach so!
Ich bin trottl
Jasne, verim, ze se to muze stat. Ja tankuju v 95pct pripadu samobsluzne na "svoji" cerpacce, kde plusminus litr natankuju vzdycky stejne "plnou". Pokud tankuju jinde obvykle maji obsluhy cuky prepnovat, takze vlastne tim lip.
2 honzam: Pokud mas plyn, da se obecne ocekavat, ze toho dost najezdis a z toho lze vyvodit, ze se obvykle jedna o delsi trasy. "Zavodni" obdobi uz mam zaplatpanbu sebou, takze bud jedu "predpisove" nebo lehce nad limit. Navic podtlakovy systemu plynu maji tu vlastnost, ze uspornejsim stylem jizdy se neusetri tak markantne jako na benal a vice versa. Proste mam zkusenost, ze +-stejnou spotrebu jsem mel pri courackach po ceste do prace ale i pri delsich sluzebkach, kdy jsem lital po dalnici s plynem na podlaze nebo kdyz jedu s autem nacpanym rodinou a materialem na hory. Tim +-stejnou mam na mysli rozdil spotreby 1l/100 coz je cca 15pct. Stalo-li se, ze mi benal dosel, pak nejcastejc chybou lidskyho faktoru, kterejzto treba zapomel vynulovat po tankovani pocitadlo, doteklo mu to az po 100km, takze ho vynuloval s tim, ze "si to bude pomatovat", a ono hovno :)
Ich bin trottl
Jasne, verim, ze se to muze stat. Ja tankuju v 95pct pripadu samobsluzne na "svoji" cerpacce, kde plusminus litr natankuju vzdycky stejne "plnou". Pokud tankuju jinde obvykle maji obsluhy cuky prepnovat, takze vlastne tim lip.2 honzam: Pokud mas plyn, da se obecne ocekavat, ze toho dost najezdis a z toho lze vyvodit, ze se obvykle jedna o delsi trasy. "Zavodni" obdobi uz mam zaplatpanbu sebou, takze bud jedu "predpisove" nebo lehce nad limit. Navic podtlakovy systemu plynu maji tu vlastnost, ze uspornejsim stylem jizdy se neusetri tak markantne jako na benal a vice versa. Proste mam zkusenost, ze +-stejnou spotrebu jsem mel pri courackach po ceste do prace ale i pri delsich sluzebkach, kdy jsem lital po dalnici s plynem na podlaze nebo kdyz jedu s autem nacpanym rodinou a materialem na hory. Tim +-stejnou mam na mysli rozdil spotreby 1l/100 coz je cca 15pct. Stalo-li se, ze mi benal dosel, pak nejcastejc chybou lidskyho faktoru, kterejzto treba zapomel vynulovat po tankovani pocitadlo, doteklo mu to az po 100km, takze ho vynuloval s tim, ze "si to bude pomatovat", a ono hovno :)
23:55:14
05.11.2005
05.11.2005

PeterP136
-> King: -> Baghira: Hlavicky makovicky, ale ja som myslel o zatvoreni ventilu pri tankovani. Kedze iba vynimocne tankujem do prazdnej nadrze, tak vlastne nikdy neviem kolko tam mam naozaj plynu. A staci aby mal ventil alebo cerpadlo zly den a hned tam mam o par litrikov menej aj ked cerpadlo uz vyplo a mna cerpadlar skasiroval. A takto sa mi stalo parkrat ze sommusel potupne dojst par km na benzin. Raz dokonca prisernych 20km :).
22:12:23
05.11.2005
05.11.2005

Honza M
-> King: Neříkej že na plnou nádrž ujedeš vždycky stejnou vzdálenost? Tomuto údaji bych zrovna moc nevěřil :) Přeci záleží jak hodně na to šlapeš
19:26:40
05.11.2005
05.11.2005

King
2 Baghira: Jasne, ze to ovlivnuje i konstrukce nadrze (ale i reduktoru, protoze ve finale jedes doslova na pary), ale neslysel jsem nikdy o zadnym ventilu, kterej by branil vysosnuti nadrze do nuly. Kdyz vim, ze na plnou nadrz ujedu 500kilaku, tak pri tankovacim intervalu 400km je sance na vyjeti nadrze do mrte minimalni.
17:48:25
05.11.2005
05.11.2005

Honza M
-> Borin: Tak to mám přesně asi to co máš ty. Akorát že mě to nefunguje... 

09:40:40
05.11.2005
05.11.2005

Baghira
-> PeterP136: Záleží hrozně na nádrži, na jedný škůdce co jsem měl jak začlo auto cukat, byl konec a neujel jsem ani sto metrů. Na autě co mám teď najedu od první cukatůry a ztráty výkonu ještě deset kilásků, což k nejbližší pumpě LPG obvykle stačí.
08:02:49
05.11.2005
05.11.2005

King
2 PeterP. No, v podstate jsi to "nejlepsi" definoval sam
Nevim sice jakej ventil mas na nadrzi ty, ale pokud se mi stane (tak jednou do roka), ze vyjedu nadrz do posledni kapky, pak je to skutecne do posledni kapky, protoze ni v tom zadnej ventil nebrani a kousek pred uplnym koncem me pokles vykonu varuje a dava cas na prepnuti na benal...
Nevim sice jakej ventil mas na nadrzi ty, ale pokud se mi stane (tak jednou do roka), ze vyjedu nadrz do posledni kapky, pak je to skutecne do posledni kapky, protoze ni v tom zadnej ventil nebrani a kousek pred uplnym koncem me pokles vykonu varuje a dava cas na prepnuti na benal...00:18:41
05.11.2005
05.11.2005

PeterP136
-> King: Definuj "najlepsi" :)
Najlacnejsi, najdostupnejsi, najcitatelnejsi, ale bohuzial nie vzdy sa oplati nim riadit. Uz sa mi parkrat stalo, ze ma zradil. To bolo vtedy ak ventil na nadrzi zavrel skor nez obvykle. A tych par litrov mi chybalo az k ceste domov. Pripadne som to hnal o par km/h rychlejsie nez obvykle.
Ale ledkova sranda je skutocne len frajerinka, ktora akurat pekne vyzera ak funguje :).
Najlacnejsi, najdostupnejsi, najcitatelnejsi, ale bohuzial nie vzdy sa oplati nim riadit. Uz sa mi parkrat stalo, ze ma zradil. To bolo vtedy ak ventil na nadrzi zavrel skor nez obvykle. A tych par litrov mi chybalo az k ceste domov. Pripadne som to hnal o par km/h rychlejsie nez obvykle.
Ale ledkova sranda je skutocne len frajerinka, ktora akurat pekne vyzera ak funguje :).
23:03:05
04.11.2005
04.11.2005

Borin - Král tuzerů
-> honzam: Já ho mám a když je plná tak svítěj 4 zelený LEDky a postupně zhasínaj...no a když zhasnou všechny a rozsvítí se jen červený tak vím že najenu max 20Km 

22:10:26
04.11.2005
04.11.2005

King
2 honzam: Nemam - je to vecny tema na lpg konfere, ktery pokazdy vyusti do jedinyho zaveru: denni pocitac kilometru, po kazdym tankovani resetovanej je ten nejlepsi lpg palivomer 

19:46:06
04.11.2005
04.11.2005

Honza M
-> King: No pokud už to tam je tak je škoda to mít nezapojený ne? :) Ty to máš na svém aute?
23:46:04
03.11.2005
03.11.2005

King
Podminkou, aby to fungovalo, je mit snimac na multiventilu - obvykle magnet na rucicce a par jazyckovejch kontaktu, popr. jazyckovy kontakty a s nima v serii odpurky apod. V kazdym pripade vopicarna a zbytecne vyhozeny prachy (cca 600-800penez) 

21:45:47
03.11.2005
03.11.2005

Johny Death
-> honzam: je to mozny nektery firmny to delaji ze to vytahujou dopredu k pristrojovce jako doplnkovou sluzbu k LPG
21:23:29
03.11.2005
03.11.2005

Honza M
-> Kalibán123: ale těch diod je hodně. Je to celý řádek diod... Vyfotím to zítra... 

21:17:09
03.11.2005
03.11.2005

Kalibán123 - zrušená registrace
Není jestlí myslíme to samé. Jedno světýlko je benzín jedno plyn a poslední sytič. Teda tak to mám já.
21:12:12
03.11.2005
03.11.2005

Honza M
-> Baghira: A proč tam je tolik diod? červené, oranžové a zelené? Tak to není signalizace?
21:10:49
03.11.2005
03.11.2005

Baghira
:-) he he, no podle mě ta krabička ukazuje, jakej druh paliva tam máš zrovna puštěnej, jestli LPG nebo benál.
19:26:07
03.11.2005
03.11.2005

Honza M
Máte to tam taky? Takovou krabičku s diodama pod palubovkou? Mělo by to asi ukazovat zásobu ale u mě to nefunguje a svítí to pořád stejně...
