Problém s dobíjením

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 06.11.2005 do 08.11.2005, založil/a trilobyte
řadit dle data
00:04:38
08.11.2005
King
Tak po precteni update namerenejch hodnot, odvolam, co jsem odvolal :) Ted uz to vypada na problem regulatoru. Jestli je to starsi typ s elektromagnetem, vymontovat a zahodit s rozebehem. Poridit bud novej (terba fa CDL) nebo jetej polovodicovej...
20:49:16
07.11.2005
Bobesh
Jinak uhlíky a buzení to nebude když to dává takovou nálož,buď diody v altu nebo je relé v pr...ůhonicích4
20:46:30
07.11.2005
Bobesh
No jestli to čteš dobře tak to je 3 pr krát víc,na vibračku a 42 nebo 35A altec tak 14.8V bez zátěže akorát,zkus si někde pučit alternátor jestli se to nesrovná. Nevařils něco elektrikou nebo nezkratoval si něco? Mohly by bejt proražený diody v alternátoru ale to by měla signalizovat kontrolka,kdyby byl problem. Jestli elektrice nehovíš tak dej prozkoušet alternátor do dílny a relé taky,nebo ten regulátor vyměň za to polovodičový,to je bez nastavení furt stejně,seřídit vibračku je docela kumšt...
18:10:07
07.11.2005
trilobyte
jo takže změna při studeným motoru tak 2000rpm tam mám 18V!!! to je dost, ale jak se to zhřeje, tak to lítá kolem 11-12-maximálně při 5000rpm i 13V
20:51:11
06.11.2005
Bagrr
A vůbec, jak změřit altík a reg, jak dobíjí??
20:45:43
06.11.2005
Bobesh
Já bych ten altík ještě neházel do popelnice,jakej tam máš regulátor? jestli je vše origo s autem,tak budeš mít altec 42A a regulátor vibrační s cívkou,zkus nejdřív rozdělat víčko regu a mrkni na kontakty,jestli nejsou slepený,pak si vem měřák a při zvýšenejch otáčkách koukej na kontakty,jestli makaj,případně podrž přepínací kontakt tak aby ho jádro depřitáhlo,pokud ti napětí konstantně poroste,tak altík dává a stačí seřídit reg.4
20:19:34
06.11.2005
Bagrr
-> trilobyte: je to naraženo na boku altíku a musíš k němu mít relátko, takový menší, celý kovový4
17:58:16
06.11.2005
trilobyte
no a jak poznam ten 55A? je na nich někde štítek, jen že sem si nevšimnul? a nedivte se, hloupejm otázkám, KING mě zná a ví že sem ještě lamka... 4
16:08:53
06.11.2005
King
Vypada to problem altiku (treba uhliky nebo opotrebenej "komutator"). Nejlip se tam montuje zrepasovanej origo 55A altik 4 Vyjde to i cenove nejlip, ale nechavam i prostor pro vyjadreni se ostatnim :)
15:31:13
06.11.2005
trilobyte
když jsem si nedávno všimnul, že se mi nejak divne vybíjí bateri, rozhodl jsem se že to prozkoumám. Došel jsem k tomuto:

volnoběh, studený motor - 13.5
volnoběh + světla = 12.7
jízda 3000rpm, zahřátý motor, světla = 11.8
volnoběh, zahřátý motor = 11.2

už z toho se dá usoudit, že dost často roztlačuju, ale nevím, co mám vyměnit, přemejšlel sem co tam dát za altík. jakej je nejlepší a snadno se montuje? z feldy? fava?

poradte...
Extreme Tyres