Může to být rozdělovač?

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 08.11.2005 do 05.12.2005, založil/a Reeve
řadit dle data
09:32:01
05.12.2005
King
2 Reeve: To je konzumni pristup!3
23:55:22
04.12.2005
Reeve
Tak nakonec to byla zadřená vačka - málo oleje a příliš velké túrování. Jsme fakt deb.l na druhou. Vzhledem k tomu, že na výměnu motoru nemám čas ani schopnosti, nezbývá mi, že se svoji škodověnkou rozloučit (viz inzerce). Poučení pro všechny stejné lamy jako já: Nepodceňujte kontrolu oleje a netúrujte studený motor do zběsila, ani když OPRAVDU spěcháte.
Budiž jí sbohem (a třeba ještě někomu poslouží). Díky za odpovědi a za celé vaše fórum.
21:25:49
08.11.2005
Martin
-> Reeve: Vidím z tvé ID karty - Praha 5, studuji kousek od Dejvic (Suchdol), tak kdyby bylo nejhůř, tak se ti na to rád podívám.
19:12:58
08.11.2005
Labros
-> Reeve: Tak ještě můžeš zkusit auto nastartovat roztlačením, poznáš jestli to něco se startérem, nebo jestli je to mechanická závada na motoru. Pokud je to startér a cívka nedává jiskru, je tam jeden možný zdroj problémů - kabel od startéru k cívce odpojující předřadný odpor, jde na cívku na kontakt blíže k zadnímu čelu. Můžeš ho zkusit odpojit.
18:13:08
08.11.2005
Martin
-> Reeve:
No podle toho, co říkáš, to "něco" by mohl být klidně startér.

Pokud nehází jiskru ani cívka, může být chyba třeba jenom v kladívku. Zkontroluj odtrh kladívka a zjisti si, zda ti jde +12V na kontakt cívky (15) při zapnutém zapalování. Popř. funkčnost cívky můžeš otestovat tak, že zapneš zapalování, přiložíš VN kabel od cívky někam ke kostře a na kontakt 1 (tam, kam vede drát od rozdělovače) připojíš drát, připojený ke kostře. Po chvilce (cca 1-2 vteřiny) drát odpoj a mělo by to hodit jiskru. Pokud ne, bude nejspíše v háji cívka.
18:02:30
08.11.2005
petr s
-> Reeve: Točí se ti palec v rozdělovači?
17:46:28
08.11.2005
Reeve