Zapojení konektoru Gl přístrojovky

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 26.12.2005 do 09.01.2006, založil/a Pavel P..
řadit dle data
21:50:51
09.01.2006
Pavel P..
-> Pilot 105: ten poskej tam mám teď, ale ten starší co nemá ještě to zelený pole, a budu tam dávat ten českej tak uvidim jak bude fungovat a jak bude přesnej. a nebo nechám oba. 1
21:48:48
09.01.2006
Pilot 105
-> Pavel P.: No, podle někoho je ten Lumel přesnější, ale já osobně jsem to neporovnával.
21:39:33
09.01.2006
Pavel P..
-> Pilot 105: a kterej je lepší, PAL nebo Lumel? já mam ten PAL, tak snad bude v pořádku. já jsem ho zapojoval podle označení přímo na něm. a ne z toho obrázku.
21:30:03
09.01.2006
Bobesh
-> red.bill 09.01.06 19:45:53: mám taky a z toho odrazu osvětlení točkoměru v čelním skle přímo proti rypáku za noci jsem ÚPLNĚ NEPŘÍČETNEJ 39
21:25:28
09.01.2006
Pilot 105
Vývody u otáčoměru se liší podle toho, zda je to Lumel nebo PAL. Zapojení jsem sem dával asi 3x takže stačí hledat.
19:45:53
09.01.2006
red.bill
-> Syny: podle mě to je ten novej otáčkoměr... ten má podsvícemí od spodu a pokud nechá tacho ze zhora vypadá to divně... tak jen otočil celej mechanizmus v tacho obráceně... já mam vývody na svym otáčkoměru jinak...
12:11:11
09.01.2006
Pavel P..
-> Syny: Díky moc, já jsem tenhle obrázek našel už dřív ale chtěl jsem ještě nějakej aby to bylo správně, jinak budíky už mám zapojený na kabely od eLkovejch, ale ještě jsem je nezkoušel protože je venku zima a mě se to nechce teď montovat. Jinak otáčkoměr už mám zapojenej dávno, akorát ho nemám v přístrojovce. snad to bude fungovat.
12:05:29
09.01.2006
Syny
Jo a pozor! Pokud nas uzovku tzn. auto starsi nez je rok 1983, jako ze asi jo, tak mas jiny koncovy svorky!!! Musis je vymenit jinak to nezapojis.
12:03:05
09.01.2006
Syny
Zdar - je to uplne jednoduchy a snad nedopadnes jako ja! Ja to tak dlouho predelaval a startoval az sem vymrskal baterii. Ten palivomer je v pohode zapojis ho presne tak jak byl a na tu diodku v nem nebo co to je (ta tam ma vlastni vyvod - cerne znacenej) pripojis ten kabel kterej byl ne tej puvodni zarovce - zem uz ne! Ten budik uz je zemenej! Tet sem dam obrazek, ale je trochu blbe. Kdyz se divas na otackomer zezadu a zarovka je samozrejme nahore tak jsou ty kabely zleva: modrej=kostra, cervenej=12V a zelenej=impuls z civky. To je jedinej kabel co tam asi mit nebudes a kterej musis odvest z civky vyvodu 1. Civka asi vis kde jene? Tak kdyz se na ni divas zepredu tak je to ten vyvod vlevo nahore. Je to cca tak 5-6m kabelu 0,75mm2 prurez. Musis to vest s tim svazkem kabelu co vede z motoru skrz nosnik, pod pravou zadni sedackou,okolo tunelu a do otackomeru. A pak uz staci jen prepichat ty zarovky to toho novyho stitu a vyrazit na cestu40
zvětšit Zapojení konektoru Gl přístrojovky - obrázek od Syny vložen 09.01.2006 12:03:05
17:33:38
27.12.2005
Pavel P..
nikdo nemá nakreslený zapojení od konektoru k budíkům pro přístrojovku s otáčkoměrem?8
19:30:03
26.12.2005
Pavel P..
-> ps: já jsem našel ještě jeden článek na techwebu, ,kte to je nakreslený ale radši bych ještě od někoho aby to bylo správně.dík1
16:08:31
26.12.2005
petr s
-> Pavel P.: Tak další nová přístrojovka
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=35
16:04:04
26.12.2005
Pavel P..
-> ps: děkuju na to jsem koukal ale to je dost složitý se v tom vyznat, já bych potřeboval spíš obrázek konektoru a kterej drát je kterej. ale dík za snahu.
15:57:39
26.12.2005
petr s
15:26:02
26.12.2005
Pavel P..
Mě chybí kabeláž a tak tam chci dát kabeláž z eLkový, a nevim kterej kabel je kterej. tak kdyby byl někdo tááááák hodnej a poslal zapojení konektoru. dík
14:19:43
26.12.2005
Pavel P..
potřebuju schéma zapojení konektoru na GL přístrojovku kulatou s otáčkoměrem novější model s s hladovym okem palivoměru v přístroji. děkuji 1
Extreme Tyres