Vybíjí se mi rychle baterie

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 13.01.2006 do 19.01.2006, založil/a FavoritWRC
řadit dle data
20:55:10
19.01.2006
ace ventura
-> King: CDL dělá hodně typů regulátorů, viz www.cdl.sk.
Jinak se mi osvědčilo zkoušet alternátory i regulátory "ve svěráku". Vše zapojím, přidám aku, altík roztočím vrtačkou a použiju výkonový odpory. Krásně se odhalí všechny neduhy.
13:40:19
19.01.2006
KEAN
-> Yret: Co přesně bych měl měřit...dík
13:38:20
19.01.2006
Yret
-> KEAN: dáš ho da auta a proměříš
11:59:12
19.01.2006
KEAN
-> Pavel P.: To si snad fakt radsi sezenu ten strasi....Ale nevim jak poznam jestli je OK
10:56:20
19.01.2006
Pavel P..
-> KEAN: Já koupil kdysi, taky novej, ještě ten mechanickej, s třema vývodama, a kdyžjsem ho nandal, tak to přebíjelo, to byla pak radost jet v autě když se odpařoval ten elektrolyt, a když jsem ho rozebral, tak tam byl uhnilej jeden drát z tý cívky toho relé. ale zase jsem měl baterku dobitou za 15min. a na plnej sytič když jsem sundal ten dekl baterky tak se z ní kouřilo.
09:53:49
19.01.2006
KEAN
-> King: No to by mohlo bejt ja mám sice motor fávo ale jinak škoda 130L s původním zapalovánímMám tam i klasickej rozdělovačA jak si to myslel s tim přepojováním kabelů?Tu kostku tam přece zastrčíš jako do toho původního....???Kdybych měl možnost koupit starší odzkoušenej tak ho vemuALe bojím se že bych sehnal stejně zas nějakej vadnej....8
00:22:02
19.01.2006
XFunny
-> Yret: Myslim ze jsi mel stejny problem jako ja, jenomze jak mi to dobijelo tech 19V tak mi buchla baterka pri konst 4000 ot asi 10min jizdy !!! Byla to dost velka rana ..
vymenil jsem altik je po go 55A, starsi regler ale odzkouseny a ZAS mi lehce obcas sviti kontrolka dobijeni, na baterce pri 1500ot/min mam 14,2V takze OK, vymenil jsem vsechny kabliky a prece po 14 dnech jezdeni nenastartuji............. ............Tak jsem se vcera nasral a donesl jsem si od souseda 180Ah baterku z traktora(v zime nejezdi), sice mam zadek o 40kg tezsi ale uz nemam problem se startovanim....sice starter moc radost nema jak startuji 20 krat za sebou ...ale chuj s tym mam jeste 4 nahradni....
23:30:03
18.01.2006
King
2 Kean: Mozna kecam, ale ty novy celoplastovy regulatory od CDL se delaj jenom pro S105-136 (uchyceni odpovida originalu). Problem je spis s laickym prepojenim kabelu - prece jenom regler ma 4 vyvody, takze je tam hooodne prostoru pro lidovou umeleckou tvorivost :) Ja jsem ho kdysi kupoval asi za 160 penez pro jednu nestastnou skodovkarku, ale diky zakernosti zavady jsem se napoprve splet pri diagnostice, takze regler mi zustal. Ze zvedavosti jsem ho namontoval a poslednich cca 100tkm ho testuju :) Zatim Ok
22:38:56
18.01.2006
KEAN
-> Yret: Tak na to sem taky zvedavej a kupovals ho podle toho staryho??
22:01:12
18.01.2006
ace ventura
-> Yret: 18V už by nadělalo pěknou paseku 9
20:59:45
18.01.2006
Yret
Tak jsem to dneska proměři s mechanikem.
Davalo to 12,9 - 13,1 V což je málo.
Koupil jsem novej elektronickej regulator, po zamontovaní a změření jsme zjistili že při cca 3000 otaček dává 18V ????
Tak jsme ho vyndali, dali jinej (ten jak je na obrazku niže-originál a vše OK.
Napětí 14,1 V +-

Zítra jim jdu ten "novej" regulátor vrátit.
To jsem zvědavej zda to vymění
18:32:25
18.01.2006
ace ventura
-> Yret:
-změřit napětí na volnoběh na alternátoru/baterce
-kontrola ukostření
-změřit napětí na pomoc. usměrňovači, svorka M/DF
-změřit napětí na alt/bat při zatížení a cca 2500ot (tlumený + větrák)
18:32:02
18.01.2006
Pavel P..
-> KEAN: ten novej plastovej stojí asi 290kč u nás v mototechně.
18:28:33
18.01.2006
KEAN
-> ace ventura: No ja ho budu kupovat..takze asi bude lepsi kdyz si ten starej vemu ssebou a podle toho mi daji novej,ne?nevis priblizne cenu?
18:27:02
18.01.2006
ace ventura
-> KEAN: je hodně typů: ten na obrázku je originál, dneska co se prodává tak vypadá stejně, ale nemá ten horní dekl na tranzistor (CZ) a nebo se dá koupit takovej celej plastovej černej CDL (SK)
18:16:36
18.01.2006
KEAN
Nevíte někdo jestli jsou toho nějaký různý typy???
17:03:53
18.01.2006
Milos
no ja mnel v cudu taky jednu diodu, nebo vice a na kontrolke sa mi to spravalo normalne, az na to ze altik daval cez 16V a dojebkavalo to baterku hodne, a tvarila sa ze je vybita kazdu xvilku
10:11:05
18.01.2006
KEAN
Tím regulátorem máte na mysli totok?Já mám totiž taky problém s dobíjením a po výměně altíku mi bylo doporučeno vyměnit ještě tohle:
zvětšit Vybíjí se mi rychle baterie - obrázek od KEAN vložen 18.01.2006 10:11:05
09:13:34
18.01.2006
Yret
Tak altím mám 42 a regulator nějákej starej, takova kovova krabicka. Doma mam menší placatejší
00:17:11
18.01.2006
Yret
mám jinej regulátor i altík
Nebude nejednoduší to vyměnit a čekat co to udělá.
Odběr "v klidu" snad není zádný

Popř jak zjistím že regulátor funguje jak má či altík.
Kde a jak měřit?

Omlouvám se za dotaz, ale opravdu nejsem žádnej přeborník ani mechani. Prostě se učím :-)
00:11:04
18.01.2006
Yret
-> Bobesh: jsem nováček
Škoda 120L rok 86
23:57:14
17.01.2006
Bobesh
-> Yret: Co máš za fáro? ID kartu máš čistou jak padlej sníh...7
23:40:32
17.01.2006
Yret
-> Bobesh: OK a jak nejlépe to změří. Jsem v tom laik.
Mám voltmetr, takovej ten obyčejnej :-)
23:16:49
17.01.2006
Bobesh
-> Yret: Proměřit nabíjecí soustavu,pak se můžeš pídit dál.
23:00:28
17.01.2006
Yret
Tak mám taky problém.
Jezdím každý den cca 15 km tam a pak zpátky. Někdy třeba i 30.
Auto startuje až tak na podruhé i potřetí.
Po měsíci baterka KO.
A to je dva měsíce stará.
Po čem mám jít a na co se podívat?
22:14:08
17.01.2006
King
2 syny: Tak musim trosku prehodnotit svuj prispevek v druhym tematu - ta 42ka by skutecne mela danej odber pri 2000rpm jaks taks utahnout. Ale staci, aby byly horsi uhliky nebo opotrebeny krouzky (hazej) nebo je v cudu jedna z diod a je vymalovano.
11:20:04
17.01.2006
Syny
Svetla a pomalej vetrak to dobiji ay tak v 1250ot/min. 2 predni a 2zadni mlhovky + svetla + pomaly vetrak topeni to dobiji az tak od 2500ot a to jen minimalne. Reg.rel. mam tranzistorovy a uz sem to i menil a je to furt stejny12
22:04:23
16.01.2006
PeterP136
-> Kočislav: Prdel je prave v tom, ze cim znicenejsia baterka tym menej sa samovybija :). Samovybijanie je mam dojem dokonca priamo umerne kapacite baterky. Takze vzdy sa vybije len u klasiky ak si dobre pamatm 1% z momentalnej kapacity za den. Takze plne nabita 100Ah baterka strati prvy den 1Ah, ale o dva mesiace uz len okolo pol amperhodiny.
18:36:07
16.01.2006
Kočislav
-> Jarda: Baterie sama o sobě ztrácí až 1 Ah/den? Tak to bych při předpokladu, že baterie už není nejnovější a má jen cca 80% pův. kapacity a je nabitá na cca 80% nenastartoval po třech týdnech odstavení auta ne?
20:09:35
15.01.2006
PeterP136
-> Syny: Kedze ma ten 42A altik, nemas nahodou este stary vibracny regulator? A ten regulator v p... no predsa v prdeli ? :)
20:07:43
15.01.2006
PeterP136
Ja mma len ten blby lacny digi meracik co ho dostat v tescu za 2 stovky, ale ked som meral v skodivke odber vypnuteho radia tak ani na najmensom rozsahu neukazal nic. Takze blikajuca ledka az tak vela zrat zase nebude. Ved to nie je ziadna vysokosvietivka, ktora berie skutocne dakych 20mA.
19:32:42
15.01.2006
ace ventura
-> Syny: no 11V už není dobíjení 3, zkontroluj kostřící pásek u motoru, zkus vyměnit regler, změř při zátěži napětí na pomocném usměrňovači. Jak se chová altík bez zátěže v otáčkách? Při cca 2000 - 2500 by to mělo v poho utáhnout.
16:20:10
15.01.2006
Syny
Kdyz uz ste v tej elektrice - kdyz zapnu svetla, pomale otacky vetraku topeni a predni mlhovky tak mi to dobiji 11V. Mam S 120L. Uz nevim co s tim. Nevim jestli neni v haji alternator. 14V to dava jen tehdy, kdyz neni zapnuty vubec nic. Uz parktat sem diky tem mlhovkam totalne vycakal baterii10
22:28:33
13.01.2006
ace ventura
-> Jarda: bral jsem to jako příklad, mě bere 4mA centrál a zbytek rádio. Jiank ty ledky většinou bejvaj nízkopříkonový takže tak 2mA max.
Např. kámošova octávka s alarmem bere cca 11mA (taky 2 ledky)
20:09:40
13.01.2006
Jarda - zrušená registrace
-> ace ventura: meril jsem, 23mA......4 vic jak 5mA urco bere jen ta blikajici dioda...... (tu mam u alarmu i u radia....)
19:57:18
13.01.2006
ace ventura
-> Jarda: pokud ti to dobíjí správně, tj. cca 14,1V (nutno změřit při zátěži) tak je nejlepší odpojit jeden z pólů u baterky, vřadit ampérmetr a u vypnutého zapalování žměřit. Hodnota s rádiem a centrálem se pohubuje kolem 5mA. Schválně to změř.
18:52:19
13.01.2006
Jarda - zrušená registrace
-> FavoritWRC: no muze to delat to radio,ono nekolik mA bere vzdy, pak alarm, central, potom je normalni ze baterie sama o sobe ztraci cca az 1 Ah/den..... takze pokud mesic nejedes, neni se cemu divit.....
a jakto, ze sis neodebral tu stresni kaplicku odeme? 10 vratila se mi z5, adresat nezastizen...... a 84kc v pr....
14:23:07
13.01.2006
FavoritWRC
Ahoj,mám feldu 1.3MPi a jednou za měsíc musím vymontovat baterii a nabít ji mimo auto,ta baterka je 4měsíce stará a alternátor mám v autě úplně nový(měnili mi ho před 5měsíci),v autě má zapnutý jen světla,vyhřívání skla,topení+větráček a rádio...Nemáte někdo s tím skušenost,proč se to tak rychle vybíjí???díky moc...
Extreme Tyres