skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Opet dobijeni
01:30:14
02.02.2006
02.02.2006

David B.
-> King: Tak nakonec to vypada ze problem vyresen, na kabliku B+ byl prechodak jak svin, ustip sem kabel dal novy ocko a zatim se to tvari ok. Casem jeste vymenim cely kabel, origo je na 35A altik a ted je tam 55A. Diky moc za rady.
20:22:33
29.01.2006
29.01.2006

King
2 DavidB: jo, tak to je samozrejme spatne a pokud pises, ze se menily jak altiky, tak reglery, bude se muset udelat hloubkovy cmuchani v kabelazi a ukostreni.....
20:06:02
29.01.2006
29.01.2006

David B.
Jezdim s tim denne prevazne po Praze. Se zatezi (topeni + svetla) na volnobeh 12,2V a zvysene (cca 3000) 12,8V, to se mi zda dost malo.
17:44:38
29.01.2006
29.01.2006

King
V poradku je asi 13,8-14,2V. Je to zavisly na presnosti nastaveni referencniho zdroje napeti v regleru. U toho 110rka nepredpokladam, ze to mas na denni jezdeni delsich strek, takze obcasny nabiti mimo auto je vcelku normalni (zadouci). Kazdopadne dulezity, kolik dava altik pri zatezi svetlama a tim vetrakem.
13:13:49
29.01.2006
29.01.2006

David B.
Ja myslel ze z altiku ma jit min. 14V, protoze auto asi nedobiji tak jak by melo, jednou za cas musim vzit baterku na dobijecku. S tim kablikem to zkusim, diky za radu.
23:46:51
28.01.2006
28.01.2006

King
Predpokladam, ze po tech pokusej jsou altik i regler ok, tzn. i pri zapnutym vetraku (nebo svetlech) je na altiku 13,5-13,8V. Pak bych se zameril na tu kontrolku a zapojeni toho vetraku. Kontrolka za behu motoru v podstate signalizuje rozdim mezi napetim pomocnyho usmernovace altiku a napetim za poj. c.2 Napada me jedna moznost, ze odberem vetraku vznika velkej ubytek napeti na spinaci skrince, pojistce + drzaku atd. Zkusil bych treba pokusne krmit kontrolku rovnou z + od baterky, jestli se bude chovani opakovat .....
16:44:17
28.01.2006
28.01.2006

David B.
Zdravim vsechny, prosim poradte ohledne dobijeni. Mam S110r, alternator 55A, novejsi typ regulacniho rele a max. napeti zmerene primo na alternatoru je 13,8V (bez zateze). Pri zapnutem motorku topeni (z Favorita) nepatrne sviti kontrolka dobijeni, cim vyssi otacky tim vic. Zkousel sem menit nekolik alternatoru i reg. rele. Diky moc za rady. David
