
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zapojení altíku z fáva
07:33:38
07.02.2006
07.02.2006

Majkl
-> pyroman: byli dva kabeli ty krávo to je hustý 

21:09:13
06.02.2006
06.02.2006

pyroman
jinak ten altík má na sobě regulátor, tak jsem ten původní elektro odpojil - viz knížka
21:08:15
06.02.2006
06.02.2006

pyroman
takže je možný že když tyhle kabely budou v tahu tak to nebude házet jiskru a nebo tam bude nějakej jinep provar
21:06:54
06.02.2006
06.02.2006

ace ventura
-> pyroman: jo na ten šroub jdou dva. Jinak k těm kontrolkám: je tam nejspíš brajgl v drátech vedení "15". Zkontroluj napojení na spínačku, cívku. Může to dělat i ten kabel od startéru na překlenutí odporu...
20:53:34
06.02.2006
06.02.2006

pyroman
ace -> to mám zapojený...jenom mi je divný, že při startování zhasne kontrolka dobíjení a rosvítí se kontrolka na brzdy....Když sem tam zkusil dát ten druhej tak kontrolka nesvítila.....kolik kabelů jde na ten šroub na altíku......na původním byli dva kabeli tak sem je tam taky dal
20:49:20
06.02.2006
06.02.2006

ace ventura
-> pyroman: šroub, tj. B+ je ten tlustej s očkem - toje snad jasný a potom na ten faston přijde připojit tuším že modrý, dá se to poznat. Vede do konektoru od regleru a dálé do svazku... ten je na kontrolku
20:38:28
06.02.2006
06.02.2006

pyroman
potřebuji poradit ja má být zapojený altec z fáva, který má pouze 2 vývody na místo altíku se 3 vývody.... Zapojoval sem to podle knížky a teď když sem zapnul zapalování tak se mi začal škvařit kabel od kondíku, kterej jde na kladívko - to už je teď v pohodě,ale při starotování mě zhasne kontrolka mazání a místo ní se rozsvítí kontrolka brzd a cívka neháže jiskru........až na cívku proud jde...ale od cívky je to hluchý
