
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Altik
17:06:46
13.02.2006
13.02.2006

ace ventura
-> Waffel: tak u fáva většinou odchází reg. relé. Je to zároveň i držák uhlíků, je to taková hliníková boule v zadu na altíku. Povol 2 šrouby, odpoj kábl a vyndej ho a koukni u na ty uhlíky. Nejlepší by bylo si pujčit jinej regler 

13:15:29
13.02.2006
13.02.2006

Waffel
diky za vysvetleni a za rady. Mam favorita, pokud vim tak tam mam tranzistorový. Bohuzel jsem na koleji, tak nemam moc dobry technicky zazemi:( tak asi zacnu s tim ze projdu kable, jestli nahodou jen neco nekde neupadlo a pak se zacnu pidit dal jak jste mi poradili. Tak zatim moc dik
11:12:54
13.02.2006
13.02.2006

Waffel
diky za vysvetleni a za rady. Mam favorita, pokud vim tak tam mam tranzistorový. Bohuzel jsem na koleji, tak nemam moc dobry technicky zazemi:( tak asi zacnu s tim ze projdu kable, jestli nahodou jen neco nekde neupadlo a pak se zacnu pidit dal jak jste mi poradili. Tak zatim moc dik
09:08:39
13.02.2006
13.02.2006

Waffel
diky za vysvetleni a za rady. Mam favorita, pokud vim tak tam mam tranzistorový. Bohuzel jsem na koleji, tak nemam moc dobry technicky zazemi:( tak asi zacnu s tim ze projdu kable, jestli nahodou jen neco nekde neupadlo a pak se zacnu pidit dal jak jste mi poradili. Tak zatim moc dik
08:31:18
13.02.2006
13.02.2006

Syny
Pocitam s tim ze mas Skodofku rady 100 - 136 nebo favorita: Koukam ze s nastupem mrazu se nasi milackove nejak sypou. Jsou to 2 moznosti. Baterka je evidentne v klidu. Takze to muze bejt bud to regulacni rele (pokud mas mechanicky tak ho rovnou vymen za tranzistorovy), nebo to je samotnej alternator (mozna prorazeny diody) tak zkus ten alternator premerit nebo ho zkus vymenit za jinej (pokud mas kamose skodovkare a propujci te altik). Pokud mas alternator na 42A a je v haji, tak si rovnou kup na cca 500,- alternator 55A i po repasy.
23:41:51
12.02.2006
12.02.2006

ace ventura
Z alternátoru jde taky stejnosměrný proud, při jeho výpadku poskytuje akumulátor dostatek energie pro další provoz.
Jinak indukční cívka transformátor je, transformuje napěťové impulzy vytvořené rozpínáním primárního proudu. Tolik asi k fci.
Nejlepší bude zkontrolovat regler a vedení alternátoru, popř. na zkoušku vyměnit altík.
Jinak indukční cívka transformátor je, transformuje napěťové impulzy vytvořené rozpínáním primárního proudu. Tolik asi k fci.
Nejlepší bude zkontrolovat regler a vedení alternátoru, popř. na zkoušku vyměnit altík.
23:14:50
12.02.2006
12.02.2006

Waffel
Zdar. Potřeboval bych trochu poradit. Jel jsem do Brna a asi 40km pred cilem se mi rozsvitila kontrolka dobijeni. Do Brna jsem dojel i se zapnutyma svetlama, ale kdyz jsen to chcipnul a zkusil znovu nastartovat tak starter ani neotocil. A ted na co se vlastene chci zeptat?: vzdycky jsem si myslel, ze kdyz vysadi altik, tak chcipne motor, ponevadz nemuze hodit jiskru, ponevadz z baterky jde stejnosmerny proud a ten se v indukcni civce(o ktere jsem si vzdycky myslel ze je to transformator) nemuze premenit na vysoke napeti potrebne pro jiskru. Dnes jsem byl vyveden z omylu, pac jsem dojel jen na baterku. Mohl by me prosim nekdo poucit jak to vlastne funguje? diky
Jo a nemuzete mi poradit cim to asi tak muze byt, ze se mi z niceho nic rozsvitila ta kontrolka a evidentne to nedobiji?
Jo a nemuzete mi poradit cim to asi tak muze byt, ze se mi z niceho nic rozsvitila ta kontrolka a evidentne to nedobiji?