
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Repas altiku
21:14:11
11.04.2006
11.04.2006

Bobesh
-> sunset: Pán má recht ale zvyk je železná košile...

13:49:05
11.04.2006
11.04.2006

sunset
-> Bobesh: Rozhodně nechcu nijak poučovat, je to spíš z hlediska doplnění. U alternátoru je totiž kotva stator, ne rotor. Kotva jako rotor je pouze u dynama.
14:18:38
01.04.2006
01.04.2006

stitch
-> Rabbit: pri neutralu mi pohasli svetla a jiny veci.. kdyz jsem mel blbe ukostrenou baterku
14:00:45
31.03.2006
31.03.2006

Rabbit
Bobesh:
Tak to asi dělá i ta baterka protože ta je značně v prdeli, ale dělalo to i když byla OK.
Prostě až bude čas, tak de alt ven a bude operace. Díkes za rady.
Tak to asi dělá i ta baterka protože ta je značně v prdeli, ale dělalo to i když byla OK.
Prostě až bude čas, tak de alt ven a bude operace. Díkes za rady.
13:53:31
31.03.2006
31.03.2006

Rabbit
Bobesh:
Tak to mám asi polovodič. Je to zapouzdřený do černý plastový krabičky. Neni to ten klaslickej plechovej.
Tak to mám asi polovodič. Je to zapouzdřený do černý plastový krabičky. Neni to ten klaslickej plechovej.
10:43:25
31.03.2006
31.03.2006

Bobesh
-> Rabbit: Pokud je baterka na sto pro,tak ten pokles není tak markantní,jinak pomůže osoustružit řemenici asi o 3mm,myslím,U-geen to někde dával k dobru,nebo vyměnit za výkonnější alt. Taky záleží na regulátoru,pokud máš ještě vibračák,jde seřídit,polovodič už nee.
10:42:04
31.03.2006
31.03.2006

KEAN
-> FORM: To bys nesmel bejt tak z dalekaJa takovyho znamyho taky mam ale taky zrovna nebydli nejbliz a cestu tim smerem ted mit nebudu
10:37:26
31.03.2006
31.03.2006

FORM - zlomená ojnice
Kdyby se vám s tím nechtělo prdět, tak známej dělá po večerech startéry, altíky i jinou autoelektriku, je moc šikovnej a není drahej. Na škoduli by to šlo i výměnným způsobem.
01:39:46
31.03.2006
31.03.2006

Pilot 105
00:02:49
31.03.2006
31.03.2006

Rabbit
Bobesh:
Já s tim altem nemám problém dokud jedu a mám tam rychlost, ale jak aťas jede na volnoběh tak nic moc. Nejvíc je to vidět na předních světlech (dost zvadnou). Tak mi poraď na co se mám zaměřit.
Já s tim altem nemám problém dokud jedu a mám tam rychlost, ale jak aťas jede na volnoběh tak nic moc. Nejvíc je to vidět na předních světlech (dost zvadnou). Tak mi poraď na co se mám zaměřit.
15:14:46
30.03.2006
30.03.2006

Bobesh
-> Rabbit: Sběrací kroužky mají většinou vyjetou "kolej" od uhlíků,někdy stačí oleštit jemným smirkem,pokud je jetější,musí se zarovnat kudlou a pak vyleštit. A pokud vlastní vinou neuděláš zkrat na silovém kabelu,což odnesou max. diody,není důvod rozhrabávat více,než je nutno. S propáleným vinutím jsem se od 35 do 55A nesetkal,na 75A do karosy už jo.
12:05:06
30.03.2006
30.03.2006

Rabbit
Bobesh:
Taky se na to chystám, tak se přidám s vyptávánim. Proč soustružit kotvu? A na tom vinutí změřit si odpor co? (A dyštak najít co ho zvyšuje.) A diody změřit jestli nejsou proražený jo?
Taky se na to chystám, tak se přidám s vyptávánim. Proč soustružit kotvu? A na tom vinutí změřit si odpor co? (A dyštak najít co ho zvyšuje.) A diody změřit jestli nejsou proražený jo?
11:02:40
30.03.2006
30.03.2006

Bobesh
-> KEAN: Omýt,rozebrat,vymýt,nová ložiska,uhlíky,donést kotvu k soustružníkovi na srovnání,pokud byl bez problémů,tak vinutí a diody netřeba bourat. Jestli se ti nezdál výkon,tak ještě odletovat vinutí a proměřit ho,diody taktéž. Pak stačí sesadit a kochat se výsledkem.
09:25:25
30.03.2006
30.03.2006

KEAN
Potrebuju zrepasnout altik 42A a tak bych uvital nejake rady a zkusenosti od tech co uz to delaliNapr. co vsechno je potreba a kolik to stojiDik