Repas altiku

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 30.03.2006 do 11.04.2006, založil/a KEAN
řadit dle data
21:14:11
11.04.2006
Bobesh
-> sunset: Pán má recht ale zvyk je železná košile...42
13:49:05
11.04.2006
sunset
-> Bobesh: Rozhodně nechcu nijak poučovat, je to spíš z hlediska doplnění. U alternátoru je totiž kotva stator, ne rotor. Kotva jako rotor je pouze u dynama.
14:18:38
01.04.2006
stitch
-> Rabbit: pri neutralu mi pohasli svetla a jiny veci.. kdyz jsem mel blbe ukostrenou baterku
14:00:45
31.03.2006
Rabbit
Bobesh:
Tak to asi dělá i ta baterka protože ta je značně v prdeli, ale dělalo to i když byla OK.
Prostě až bude čas, tak de alt ven a bude operace. Díkes za rady.
13:53:31
31.03.2006
Rabbit
Bobesh:
Tak to mám asi polovodič. Je to zapouzdřený do černý plastový krabičky. Neni to ten klaslickej plechovej.
10:43:25
31.03.2006
Bobesh
-> Rabbit: Pokud je baterka na sto pro,tak ten pokles není tak markantní,jinak pomůže osoustružit řemenici asi o 3mm,myslím,U-geen to někde dával k dobru,nebo vyměnit za výkonnější alt. Taky záleží na regulátoru,pokud máš ještě vibračák,jde seřídit,polovodič už nee.
10:42:04
31.03.2006
KEAN
-> FORM: To bys nesmel bejt tak z dalekaJa takovyho znamyho taky mam ale taky zrovna nebydli nejbliz a cestu tim smerem ted mit nebudu
10:37:26
31.03.2006
FORM - zlomená ojnice
Kdyby se vám s tím nechtělo prdět, tak známej dělá po večerech startéry, altíky i jinou autoelektriku, je moc šikovnej a není drahej. Na škoduli by to šlo i výměnným způsobem.
01:39:46
31.03.2006
Pilot 105
00:02:49
31.03.2006
Rabbit
Bobesh:
Já s tim altem nemám problém dokud jedu a mám tam rychlost, ale jak aťas jede na volnoběh tak nic moc. Nejvíc je to vidět na předních světlech (dost zvadnou). Tak mi poraď na co se mám zaměřit.
15:14:46
30.03.2006
Bobesh
-> Rabbit: Sběrací kroužky mají většinou vyjetou "kolej" od uhlíků,někdy stačí oleštit jemným smirkem,pokud je jetější,musí se zarovnat kudlou a pak vyleštit. A pokud vlastní vinou neuděláš zkrat na silovém kabelu,což odnesou max. diody,není důvod rozhrabávat více,než je nutno. S propáleným vinutím jsem se od 35 do 55A nesetkal,na 75A do karosy už jo.
12:05:06
30.03.2006
Rabbit
Bobesh:
Taky se na to chystám, tak se přidám s vyptávánim. Proč soustružit kotvu? A na tom vinutí změřit si odpor co? (A dyštak najít co ho zvyšuje.) A diody změřit jestli nejsou proražený jo?
11:02:40
30.03.2006
Bobesh
-> KEAN: Omýt,rozebrat,vymýt,nová ložiska,uhlíky,donést kotvu k soustružníkovi na srovnání,pokud byl bez problémů,tak vinutí a diody netřeba bourat. Jestli se ti nezdál výkon,tak ještě odletovat vinutí a proměřit ho,diody taktéž. Pak stačí sesadit a kochat se výsledkem.
09:25:25
30.03.2006
KEAN
Potrebuju zrepasnout altik 42A a tak bych uvital nejake rady a zkusenosti od tech co uz to delaliNapr. co vsechno je potreba a kolik to stojiDik
Extreme Tyres