
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
žebravé oko
12:27:57
13.04.2006
13.04.2006

Syny
-> JoseA: Ty jo ale to je kousek
Fakt super!!!

12:15:31
13.04.2006
13.04.2006

JoseA
Tu palubku z kadetta ještě musím pohledat
12:13:54
13.04.2006
13.04.2006

JoseA
A tohle bylo moje první a zároveň nejhlepší auto
12:09:42
13.04.2006
13.04.2006

JoseA
Tady mám šretna z venku

12:06:39
13.04.2006
13.04.2006

JoseA
-> Syny: Není problém, kadetta mám určitě někde nafoceného tak to tady hodím
-> black.john: Díky moc, ale už do toho nepolezu, myslel sem že to bude jednodušší, kdyby nešel palivoměr vůbec tak to ještě rozeberu, ale jenom kvůli kontrolce už na to kašlu
-> black.john: Díky moc, ale už do toho nepolezu, myslel sem že to bude jednodušší, kdyby nešel palivoměr vůbec tak to ještě rozeberu, ale jenom kvůli kontrolce už na to kašlu
11:14:39
12.04.2006
12.04.2006

black.john
-> JoseA: A doufám, že máš odpojený (-) 

11:12:45
12.04.2006
12.04.2006

black.john
Návod na demontáž plováku u Fa BMM
23:34:39
11.04.2006
11.04.2006

strucy
-> Syny: jj ak budeš mať čas
22:51:21
11.04.2006
11.04.2006

Syny
-> strucy: No tak to by mi uz zase vadilo min. I kdyz ja sem kontrolkofil. Mam rad kdyz na kontrolkach vidim vse co se dele s autam a na to je shade zase dobra. Ale na Fiat Uno to nema. Kdyz mas turbo diesel tak to je masita pristrojofka. Zkusim to nekdy vyfotit pro ty kteri nevi jak vypada. Je to fakt narez!!!
18:20:02
11.04.2006
11.04.2006

strucy
-> Syny: zase mercedesy nemajú kontrolku svetiel , cez den pokial sa nepozreš na spínač svetiel tak nevidíš či svietiš alebo nie
12:34:19
11.04.2006
11.04.2006

Syny
-> JoseA: Tak vyfot pristrojovku kadeta..kazdej tu na to nadava a ja ani nefim jak vypada... Ale ten Kedett musi bejt pekna sracka jak to tady tak ctu

23:00:38
10.04.2006
10.04.2006

JoseA
Třeba v kadettu je člověk rád že tam má nějakou kontrolku 

22:12:18
10.04.2006
10.04.2006

Nwkt
-> Syny: To máme i na naší Vectře B, taky nepobíram proč tam nedaj 2
18:09:55
10.04.2006
10.04.2006

Syny
-> strucy: No treba mi prekvapilo ze strsi Renolti a Fordi (mozna i dalsi ale to nevim) maj treba spolecnou kontrolku pro blinkry. To ja taky tak dementni. A dokonce Renault Clio na 2 ty kontrolky - pravou a levou sipku ale blikaj obe kdyu vyhodis blinkr. To je tak tezky tam dat o jednu zarofku vic? Fakt to nechapu. Ja chci videt kam blikam... Jeste ze to ta Suta ma tak jak to ma byt. No jo no 105L je 105L 

22:23:29
09.04.2006
09.04.2006

strucy
-> Syny: 

17:04:21
09.04.2006
09.04.2006

Pedros
-> JoseA: já se ti podívám do knížky na favorita,jestli jí někde najdu..
13:17:05
09.04.2006
09.04.2006

JoseA
-> Pedros: No mám tam psané " Má vůbec nový typ fáčka žebravé oko????" Ještě se podívu do Jak na to, ale myslím že to tam nebylo rozebrané
13:04:50
09.04.2006
09.04.2006

Pedros
-> Pedros: Favorit,už jsem si to přečetl :) Mno tak to nevim.. Najdi si to v serv. knížce,co a jak
13:04:07
09.04.2006
09.04.2006

Pedros
-> JoseA: Ty woe co máš za káru,já myslel že máš stodvácu..
12:34:39
09.04.2006
09.04.2006

JoseA
-> Syny: Já mám takový názor že zas škodovka je větší luxus než nejaký kadett, ty sem měl dva a už bych si rači koupil slušnou stovku než kadetta, už při pohledu na palubní desku to smrdí chudobou víc než ve š100. Žárovku sem měníl za novou, odhýbal sem na objímce i kontakty aby se dotýkaly těch tišťáků na přístrojovce a nic, udělal sem chybu že sem měl doma druhou přístrojovku (starý typ) a nezkoušel sem ji , třeba je chyba tam nebo v kabeláži, ale už to asi vzdám.
12:30:23
09.04.2006
09.04.2006

JoseA
-> Pedros: . Hele já sem se zatím (jak vidíš podle fotek) nedostal ani k těm pěti šroubům, jak si mi psal že těma začnu
. Tohle je na mě asi moc složité, nechtěl bych to rozmrdat ještě víc než to je


10:07:46
09.04.2006
09.04.2006

Syny
-> JoseA: Uf, tak to je na me moc... Zlata 120tka! Jen tak zbezne - zarovky mas ok? Kamos rozebral pulky auta protoze mu spatne dobijelo a nakonec to byla zarofka dobijeni...
10:02:59
09.04.2006
09.04.2006

Syny
-> strucy: Ale nejak to muysel odzkouset
Uz vim proc mam skodu 120 deLuxe - ma zebravy oko
To je opravdovej luxus! Ale je fakt ze to maj i standart



22:28:33
08.04.2006
08.04.2006

Don Carlos
Ibiza taky nemá žebravé oko.
20:45:48
08.04.2006
08.04.2006

JoseA
foto2
20:44:44
08.04.2006
08.04.2006

JoseA
foto1
20:43:29
08.04.2006
08.04.2006

JoseA
Tak dneska sem se do toho pustil ale nic sem nevyřešil, zrovna jak mi tu někdo radil že odšroubuju pět šroubků a vytáhnu plovák..... No přesně tak to bylo na wartburgu, ale tady sem majzlem a kladivem povoloval plastovou matku, protože tam sotva vlezly prsty, pak sem odmontoval obě hadice a konektor a vytáhl jenom to co je na fotkách, je to na mě moc složité a je tam moc špatný přístup, takže hold budu jezdit bez žebravého oka



13:37:55
08.04.2006
08.04.2006

JoseA
Němci prostě mají rezervu červené políčko na palivoměru a to jim stačí
13:36:32
08.04.2006
08.04.2006

JoseA
Mě už došel benál mockrát, vozím kanistr a občas měřím třeba spotřebu s nějakým filtrem a tak, ale se zavzdušněním sem neměl nikdy problém
23:09:52
07.04.2006
07.04.2006

strucy
-> Syny: tak to netuším ale kamarát to už má od oka odskúšané kolko cca najazdí km zatial ešte nevolal dojdi ma odtiahnuť na pumpu alebo niečo podobne 

22:27:05
07.04.2006
07.04.2006

Syny
-> strucy: To jo no. Medak to asi umi, ale co treba ta Corsa? 

22:09:46
07.04.2006
07.04.2006

strucy
-> Syny: už sa mi to raz stalo v robote , akurát som odtavil au a na druhý deň už nechcelo ani chytiť , našťastie as tam automaticky odvzdušnuje system (mercedes atego)

21:39:49
07.04.2006
07.04.2006

JoseA
-> alex favo: : To není tím protože mám původní budíky, já sem přehodil jenom ten převlek palubky z feldy a stříkl sem to načerno ať to ladí, prostě sem to jenom trochu zkulatil a zůtulnil, ale žebrák nešel už když sem to auto koupil před 2. roky
13:31:17
07.04.2006
07.04.2006

Syny
-> strucy: To jo no, kdyz 3x zustanes nekde vyset a musis odvzdusnit palivovy ustroji tak uz to po 4 neudelas. To je teda fakt na ho*no!
22:14:57
06.04.2006
06.04.2006

strucy
-> Syny: ale zvyknuť sa dá

21:48:46
06.04.2006
06.04.2006

alex favo
stalo se ti to po tom, co si dal novou pristrojovku ze? chybu hledej v novejch budikach... nejlepsi bude, kdyz tam das ty stary a to jak pro benzin, tak pro teplotu...
09:36:46
06.04.2006
06.04.2006

Pedros
-> JoseA: mno oni ty packy časem stratí přítlak.. A tu funkci toho žebravýho oka ověříš podle toho co jsem psal v tom prvnim příspěvku.. Kdyby něco,tak se ozvi
23:23:34
05.04.2006
05.04.2006

Power of Bass
sem ani nevedel ze vubec vyrabej auta bez zebraveho oka...hehe no sem apson zas o neco chytrejsi,ale prijde mi to jako pekna blbost ze tam neni..
22:18:48
05.04.2006
05.04.2006

JoseA
-> Pedros: Díky, podle toho popisu je to uplně to samé jak sem to vyřešil ve wartburgu, ale tam vedly k tomu víku jenom dva dráty a žebrák žebral
(furt) a tu hladinu sem taky našteloval přihnutím drátu a při skoro prázdné nádrži už byla ta cívka, po které chodí po stranách packy od polohy plováku, v tom místě tak vyšmajdaná že to ukazovalo až když bylo aspoň půl nádrže a přihnul sem to a šlo to. Takže to zkusím tak nějak i na fáčku

22:10:59
05.04.2006
05.04.2006

JoseA
Syny: kvůli žebráku to auto nechceš???
Já bych Opel nechtěl už nikdy, ale ty nové už jsou snad trochu solidní.

17:57:19
05.04.2006
05.04.2006

Pedros
-> Pedros: A jestli ti to ukazuje při plný nádrži 3/4 musíš trošku narovnat ten drát,co drží pastovej plovák..Ale jenom malinko,měl by tam být nějaký přesný úhel
17:48:33
05.04.2006
05.04.2006

Pedros
-> JoseA: Jo a ještě až to budeš zkoušet,tak ten plovák funguje jenom pokud je spojenej s kostrou auta,uzemňuje se jedním z pěti šroubků,za který drží na nádrži..
16:12:54
05.04.2006
05.04.2006

Pedros
Měl jsem taky takovej problém..Odpoj kabely,vyšroubuj pět šroubů,vytáhni plovák z nádrže-jako ježka v kleci :),vyšroubuj dva šroubky,co jsou zespod plováku,rozlož,a jak jsou takový ty packy, co ti jezdí po odporovým drátu,musíš je trošku víc přihnout k sobě.. Když je drát plováku v dolní poloze (prázdná nádrž,musí se ty pacičky dotýkat plíšku,co je v krajní poloze odporového drátu.. Občas stačí jenom pořádně dockanout tu cívku s odporovým drátem do těch kovových kontaktů.. Jinak správnou funkci poznáš tak,že vezmeš voltmetr,nastavíš pípák, a když je plovák v krajní dolní poloze,musí být prostřední kontakt (myslím že na prostředním kontaktu je černý kabel) vodivě spojenej s drátem,na kterým visí ten umělohmotnej plovák,mno prostě nevím jak to napsat,spojuje ti to ten prostřední kontakt s kostrou,a tím pádem ti to uzemňuje i žárovku v žebravým voku
16:10:12
05.04.2006
05.04.2006

Syny
-> strucy: Corsa mema hladovy voko? Ty jo a ja to chtel koupit. Tak to uz ji nechci
Tak to je smutne ze to tam neni


16:01:24
05.04.2006
05.04.2006

JoseA
U německých aut žebravé oko často není a podle mě je to trochu chyba.
15:59:40
05.04.2006
05.04.2006

JoseA
-> Nwkt: : Takže zházet ty kabely co jsou k víčku plováku a vyndat??? A jak to odzkouším? Trochu sem měl strach to moc testovat u nádrže, když tam byly ty dráty. Ale stejně asi vydělám ten systém, zapnu zapalování a budu s tím zkoušet pohnout do polohy kdy by měla svítit rezerva na palubce zřejmě. Je to tak???
09:37:38
05.04.2006
05.04.2006

Kuba F1
Ford sierra taky nemá
23:08:04
04.04.2006
04.04.2006

strucy
-> Syny: všetky nie, napr. Opel Corsa, Mercedes Atego

23:06:55
04.04.2006
04.04.2006

havlik
-> strucy: no jak kde




23:05:59
04.04.2006
04.04.2006

strucy
to neni žebravé ale smadné oko
