-> VeTëV: 600 ? To je teda dost predrazeny, u nas ho maji za 590. Ale v Moto Havel Chrudim ho maji za 340, premyslel jsem ze bych si ho u nich objednal a asi mi nic jineho nezbude, ale ja shanim polovodicove 3 vyvodove nahrazujici dvoucivkove rele.
Kazdopadne ti dekuji za odpoved, kdybych ho nesehnal, tak se ozvu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dobíjecí relé 6v
08:27:15
20.12.2006
20.12.2006

CHIP
16:14:47
19.12.2006
19.12.2006

VeTeV
-> CHIP: cece relatko na CZu sem nedavno kupoval - bylo to stale to stare komunisticke hlinikove - snad origo pal tusim, ale stalo to kolem 600,- - mam se tam jeste podivat?
14:26:47
19.12.2006
19.12.2006

CHIP
Hledám hledám hledám a nakonec jsem našel tohle téma. Na me CZ 175/477.1 se odporoucelo dobijeci relatko, sehnal jsem jine a funguje, respektive nefunguje uplne stejne jako to puvodni. Proste ta druha civka ktera ma prepnout z baterky na dynamo se sama nesepne. Kdyz ji sepnu prstem .. kontrolka dobijeni zhasne a motor bezi dal ... takze by to asi fungovat melo ... ale opravdu nevim co se mohlo v obou relatkach posrat tak ze ta civka nespina ...
Panove nemohli byste se mi nekdo podivat u vas v mototechne jestli tam nemaji tri vyvodove 6V dobijeci relatko ? Chtel bych polovodicove, ale kdyby meli i normalni civkove, tak nevadi ...
Diky za odpovedi navrhy ...
Panove nemohli byste se mi nekdo podivat u vas v mototechne jestli tam nemaji tri vyvodove 6V dobijeci relatko ? Chtel bych polovodicove, ale kdyby meli i normalni civkove, tak nevadi ...
Diky za odpovedi navrhy ...
23:33:48
11.06.2006
11.06.2006

King
-> kekulo: Funkce "proudový" cívky spočívá v tom, že odpojuje dynamo od baterky v okamžiku, kdy dynamo není schopno vytvorit napětí větší, než má baterie. Baterka je chráněná tím, že dynamo nedá proud větší než xA. K těm měřákům - ty nejlevnější si skutečně neporadí s napětím, který má dost výraznou střídavou složku superponovanou na stejnosměrným napětí - to je klasika při použití nespojitý regulace a speciálně vibrační regulátory zblbnou převodník docela hravě. Každopádně pro resuscitaci vibračního regleru je potřeba o tom trošku něco vědět a navíc jsou už většinou dost vylágrovaný, takže buď sehnat novej a nebo to řešit s někým, kdo s tím má nějakou praxi - po netu všechno spravit nejde 

20:43:42
11.06.2006
11.06.2006

kekulo
Jo a este digitalny merák určite nie je pomalý. Počet meraní je podla typu od 3 do 20/s. Aj pri 200-korunových
20:39:58
11.06.2006
11.06.2006

kekulo
merákom to nie je. To čo popisuješ je dvojkotvičkový regler. Kedže tam máš dynamo tak jedna cievka je napäťová a druhá prúdová takže sa nečuduj keď nepracujú obidve naraz. Určite im nepomáhaj. Je možné že nepracuje napäťová cievka a preto vybíja baterku. Riešenie je vymeniť regulátor. Keďže nereguluje napätie tak ti ukazuje merák obludné hodnoty a preto cvaká prúdová cievka aby nezničila dynamo.
19:07:30
10.06.2006
10.06.2006

Kaňa
no co ja viem, digitalnym merakom na cezete toho vela neodmerias, pretoze je pomaly a stale to bude ukazovat hluposti. ked uz, tak klasickym bakelitovym avometom :))) a riesenie problemu s relatkom urcite na 200 % najdes na www.jawamania.cz. ale osobne ti odporucam vymenit uhliky a relatko nove, pretoze nadstavovat stare relatko bez skusenosti nema cenu, aj ked sa to samozrejme da. prajem vela zdaru
14:23:57
07.06.2006
07.06.2006

hanci.miso
no skus tie kontakty trošku poprihinať bližšie k platinkam aby sa skôr spojili

21:54:38
06.06.2006
06.06.2006

pajavlk
měřák máš v pořádku já dělal to samé na jawa 250/353 taktéž dynamo a úplně stejný měřák nechápal je to určitě zapalováním vznikaj tam náký divný hodnoty od zapalování protože bezkontaktní MZ150 mi to nedělá
jinak pro problém s dobíjením sou nejlepší stránky jawamania.info/

21:19:01
06.06.2006
06.06.2006

Jerrys136
Tato motorka má dynamo! Měřák to byl určitě dobrý, zkoušel jsem dva!
14:40:49
06.06.2006
06.06.2006

Libor
rad bych ti s tim pomohl ale ke me s timto asi za mnou nepojedes. je to slozity pochopit co vlastne s tim je. zalezi ale i na meraku jestli to je nakej do dvou stovek v akci tak bych i o jeho presnosti pochyboval. ja mam jawu 350 a ta bez baterky taky nejede. kazdopadne by ale mel altik nebo o tam je baterku dobijet. pokus se sehnat nekde na netu to urcite je spravny schema zapojeni a tam bud po budu promerit jestli je spravne zapojen.
21:06:41
05.06.2006
05.06.2006

Jerrys136
Možná to sem nepatří, tak se omlouvám! Ale mám problém na motorce s dobíjecím relátkem! Je to dvoucívkové relé, v té hliníkové krabičce! Je to na ČZ 175/477.Vlastně nevím jak to má dobře fungovat. Když nastartuji, tak kontrolka dobíjení shasne. žádná cívka není seplá, ale když víc přidám, tak se pravá cívka sepne a když prstem zmáčknu tu druhou cívku, tak se ta pravá rozpojí! Např. po 4 km jízdě je baterka uplně vymlácená a nejde to nastartovat. Neměla by ta motorka při nastartovaném motoru a po odpojení baterky pořád jet??? Když to tak udělám tak to zdechne!!! A ještě jedna libůstka: když chci změřit napětí na baterce při nastartovaném motoru, tak pouze při přiblížení hrotů k pólům baterky začnou na displeyi měřáku naskakovat šílené zmatky! čísla až do 20 V!! Moc dík za rady