
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
až budete do auta strkat zesilovač
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 19.06.2006 do 25.06.2006, založil/a Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
14:59:14
25.06.2006
25.06.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> GeTeX: dokonalý odstínění to samozřejmě není ale stačí na to aby to jednomu zamotalo hlavu 

21:59:32
24.06.2006
24.06.2006

GeTeX
po bouračce už nic, neboť sem jaksi už půlku roku línej koupit zámky do dveří (pežot 309) takže sem všechno vyndal.... ale tady v laboratoři :-D by se něco našlo. Víceméně nejvíc používám Emperor Shogun.
21:52:49
24.06.2006
24.06.2006

Bobesh
-> GeTeX: Hezky řečeno,koukám,pán hraje na CimBál (CB) ,copa máš pěknýho v autě?
21:32:49
24.06.2006
24.06.2006

GeTeX
Souhlasi s Paličem. Jinak kdo myslí že je v autě dokonale odstíněn, nechť zajede, pustim CB vysílačku, rozladim PSV na anténě, přepnu na AM....
a bude mě slyšet a když si zatahne pokovený okna :-DD
a bude mě slyšet a když si zatahne pokovený okna :-DD

09:55:27
22.06.2006
22.06.2006

King
-> Palic: -> Peťa Klíč: Jasně, na tenhle přechodovej jevík s dotykem prstu jsem zapomněl. Jinak kasle auta není zas tak dokonalá Faradayova klec
Nezapomínal bych, že plocha oken je řádu m2. A stínící účinek vůči střídavým polím s dýlkou vlny řádu km až metrů je něco jinýho, než stínění vůči slunečnímu svitu :)

06:53:18
22.06.2006
22.06.2006

Palic - zrušená registrace
-> Peťa Klíč: a -> King: mate pravdu skoro oba, ale kdyz se dotknes stredoveho vodice zesiku pod napetim tak mu tim ze mas nejaky potencial (lidske telo je mala baterka) tak zmenis malinko napeti na vstupu a zesilovac ti to mnohonasobne zesily a dojde k zblepnuti repraku, kdyz das zase prst pryc tak zase zbleptne....... (na vstupu je oddelovaci kondik ktery ti nepusti dovnitr stejnosmerne napeti, a tou zmenou jak se dotknes a das prst pryc tak ten maly impulz skrz kondik proleti, a rozhodi vyvazenej zesilovac)........ skusto a uvidis ze to tak je......... :)
00:14:02
22.06.2006
22.06.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> King: úvaha hezká... leč do dobře odstíněného vodiče se tento signál nedostane takže ikdybych stál u trafa tak kastle to odstíní IMHO
23:35:25
21.06.2006
21.06.2006

King
-> Zdany: Dovolil bych si malinko zapolemizovat
NF zesilovače obvykle "bručí" při dotyku na střední pin cinche z toho důvodu, že tvoje tělísko funguje jako hodně nedokonalá, ale funkční anténa. Tzn., že ponejvíc přivádíš na vstup naindukovaných 50Hz z AC rozvodů, který jsou skoro všude a v horším případě i signály silnějších AM vysílačů. V autě, který nestojí zrovna pod VVN vedením, je ten indukovanej síťovej brum skutečně minimální a tak připadaj do úvahy jenom ty AM vysílače resp. ten bordel co se z nich demoduluje při průchodu zesilovačem.

00:10:56
20.06.2006
20.06.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
stejně kostří přes ( - ) no ne ?
23:57:40
19.06.2006
19.06.2006

David B.
-> Peťa Klíč: Ja myslim ze kdyz sem montoval zesik, tak v navodu bylo ze ma byt na drevene (nevodive) desce.
17:02:59
19.06.2006
19.06.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
když je v autě a je ukostřenej tak bručet nebude
16:16:36
19.06.2006
19.06.2006

Zdany
-> Peťa Klíč: A co mas za zesilovac? Pac princip je jinde. Kdyz se dotknes konektoru (cinch) tak by brucet mel, nebot propojis kostru s linkovym vstupem.
02:00:25
19.06.2006
19.06.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
až budete do auta strkat zesilovač, tak narazíte na nepříjemnou skutečnost - ono to nefunguje... protože zatímco za normálních podmínek začne zesilovač bručet, pokud se dotknete konektoru, tak v autě se tak nestane a to z jednoho prostého důvodu: kostra zesilovače je spojena s karosérií a tudíž ve voze jsme dokonale odstíněni
není to nic novýho pod sluncem ale dneska sem z toho byl dost nešťastnej než jsem si to uvědomil, tak bacha na to
není to nic novýho pod sluncem ale dneska sem z toho byl dost nešťastnej než jsem si to uvědomil, tak bacha na to
