zapojení větráku

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 25.06.2006 do 25.06.2006, založil/a Kalibán123 - zrušená registrace
řadit dle data
15:56:40
25.06.2006
Pedros
-> Kalibán123: nz,zkus to a uvidíš
15:41:42
25.06.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
-> Pedros: Díky kouknu na to i když pochybuju, že se v tom předchozí majitel odvážil hrabat. Díky ti moc.
15:23:49
25.06.2006
Pedros
-> Kalibán123: někdo to zřejmě přehodil z první pojistky na druhou,protože jinak je to origo tažený z první pojistky..Nejlepší bude,když se mrkneš,jakej kabel vede od toho termostatu k pojistkám,a hned zjistíš,na čem si..Nevím,jak jsou dělaný pojistky na fávu,ale ten kabel musí být přiveden na pojistku,která je trvale pod napětím..No a nebo zkus vytáhnout ten kabel z termostatu a voltmetrem změř,jestli je pod napětím,když není,někdo se v tom hrabal
14:52:38
25.06.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
No mě to tak právě nejede takže jsem myslel že je to asi špatně zapojený. A na to že to je blbě zapojený jsem přišel tak, že po jízdě dokud je klíček v poloze kdy jsou všechny spotřebiče pod proudem tak to fouká, ale jakmile to vypnu tak nic a auto je v takovém stavu, že pochybuju že do toho kdy kdo šťoural. Nebylo tam ani rádio.
11:33:10
25.06.2006
Pedros
-> Kalibán123: Takhle to má dělaný i škodovka,v chladiči máš přece bimetal. termospínač,který ti sepne,když je teplota vody v chladiči nad určitou teplotu..A díky tomu,že je jo všechno připojený přes 1 pojistku,běží i po vypnutí klíčku.. Takže to jde z 1 pojistky na termostat v chladiči,a z toho na větrák + kostra motoru
11:18:39
25.06.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
Zdravím nevíte někdo jak zapojit u favorita větrák na chladiči tak aby pokud je ještě motor moc teplý (ale není teplý růžově 3)aby větrák jel i po vytáhnutí klíčku? Viděl jsem to takhle u bráchovi firemní feldy motor po jízdě dost teplý a větrák to fukal i po vypnutí motoru a vytažení klíčku. Jak na to???
Extreme Tyres