skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
55ah do šhade
22:26:21
01.07.2006
01.07.2006

PeterP136
-> pajavlk: RTFM :)))
20:37:46
01.07.2006
01.07.2006

pajavlk
-> PeterP136: díky moc za radu už sem to tam našel a je to tam pěkně popsaný
díkec

17:39:13
01.07.2006
01.07.2006

PeterP136
-> pajavlk: Pozri si andrta, tam je to slusne popisane, aj mechanicky aj elektronicky regler. Na farby sa vykasli dolezite je odkial ten kabel ide. Ale ak sa ich chces drzat, tak su tam tusim aj farby.
Ak mas este ten velky takmer kockaty (mechanicky) regler (nie ten plochejsi) tak ho zahod a investuj par stovak do noveho elektronickeho. Mechanicky regler sa da spoznat aj podla toho ze ked ho odmontujes tak vzadu v nom vidno jeden velky odpor (keramicka rurka s nozickami na koncoch a tusim jednou aj v strede). ALe hlavne ma to starsie oznacenie vyvodov (zase odporucam andrta, ja si to uz nepamatam, dlho som sa v tom nerypal).
Ak mas este ten velky takmer kockaty (mechanicky) regler (nie ten plochejsi) tak ho zahod a investuj par stovak do noveho elektronickeho. Mechanicky regler sa da spoznat aj podla toho ze ked ho odmontujes tak vzadu v nom vidno jeden velky odpor (keramicka rurka s nozickami na koncoch a tusim jednou aj v strede). ALe hlavne ma to starsie oznacenie vyvodov (zase odporucam andrta, ja si to uz nepamatam, dlho som sa v tom nerypal).
09:37:02
01.07.2006
01.07.2006

pajavlk
dík za rady tak ji tam narvu .. já sem vždycky myslel že čím větší kapacita baterky tím víc sežere proudu při nabíjení proto sem se ptal na altík
tak díkec za rady 
jo ještě bych potřeboval pomoct mám ten klasickej regulátor v tý velký krabičce co se dával k 42A alternátorům taková ta hliníková kostka .. a má to tři vývody ten poslední napravo do něj příde modrej drát a ten pak de do alternátoru tuším buzení ? do altíku pak přijde žlutej a tam je trvale +12 od baterky nebo ne ? a co se zapojí na ty zbejvající dva konektory jeden má číslo a druhej tušim písmeno M nebo tak .. měnili sme zadek elektriky v emku za užováckej a moc nesouhlasej barvy kabelů takže zapojujem poslepu .. popište mi prosím co přesně vede do toho regulátoru a alternátoru ? díky za pomoc


jo ještě bych potřeboval pomoct mám ten klasickej regulátor v tý velký krabičce co se dával k 42A alternátorům taková ta hliníková kostka .. a má to tři vývody ten poslední napravo do něj příde modrej drát a ten pak de do alternátoru tuším buzení ? do altíku pak přijde žlutej a tam je trvale +12 od baterky nebo ne ? a co se zapojí na ty zbejvající dva konektory jeden má číslo a druhej tušim písmeno M nebo tak .. měnili sme zadek elektriky v emku za užováckej a moc nesouhlasej barvy kabelů takže zapojujem poslepu .. popište mi prosím co přesně vede do toho regulátoru a alternátoru ? díky za pomoc

22:02:47
30.06.2006
30.06.2006

PeterP136
-> Luděk: TO od teba nie je pekne, este by to mohol niekto zhltnut aj s navijakom a "poucit" aj dalsich.
22:01:49
30.06.2006
30.06.2006

PeterP136
-> goodji: -> Peťa Klíč: Vam nedoslo ze si robi Ludek prdel :) ?
08:44:15
30.06.2006
30.06.2006

Luděk
jednou jsem o tom četl odborné pojednání a tym to bylo takhle nějak popsané,bohužel k dispozici ho nemám
07:57:23
30.06.2006
30.06.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Luděk: pravdu nedíš
06:04:45
30.06.2006
30.06.2006

goodji
-> Luděk:
Tak to nemáš pravdu. Já jsem měl ve Š1000 baterku 125Ah z PV3S a měl jsem ten nejslabší alternátor a jezdil jsem s tím 2 roky ( než jsem auto prodal). Bez sebemenších problémů s nabíjením. Měřil jsem ji cca 1 za 1/2 roku a nikdy nebzl problém. A to jsem měl v předu světelnou rampu (6xH3), autorádio (často 1/2 dne puštěné bez běžícího motoru) a el. ventilátor na chladiči.
Tak to nemáš pravdu. Já jsem měl ve Š1000 baterku 125Ah z PV3S a měl jsem ten nejslabší alternátor a jezdil jsem s tím 2 roky ( než jsem auto prodal). Bez sebemenších problémů s nabíjením. Měřil jsem ji cca 1 za 1/2 roku a nikdy nebzl problém. A to jsem měl v předu světelnou rampu (6xH3), autorádio (často 1/2 dne puštěné bez běžícího motoru) a el. ventilátor na chladiči.
22:36:23
29.06.2006
29.06.2006

Luděk
jenom je tu jeden problém,pokud budeš mít jen 42A alternátor,tak tu baterku budeš těžko dobíjet a stoupne Ti spotřeba phm,protože alternátor bude víc vybuzený, já jezdím 55Ah akumulátor ve 136LPG,ale mám 55A alternátor

21:09:21
29.06.2006
29.06.2006

PeterP136
Praveze vacsia baterka sa bude stihat dobijat skor nez mensia, pretoze s velkou nastartujes skor nez s malou (najma v zime, v lete je to fuk) takze ju aj menej vybijes.
Mimochodom 64Ah sa este vojde za sedacky vedla 35l lpg nadrze a este su aj oba tlmice pristupne a aj sedacky idu zaklapnut.
Mimochodom 64Ah sa este vojde za sedacky vedla 35l lpg nadrze a este su aj oba tlmice pristupne a aj sedacky idu zaklapnut.
23:15:13
26.06.2006
26.06.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> pajavlk: to číslo značí jednak jak dlouho to bude trvat než se to vybije při daném odběru a jednak za jak dlouho se to nabije při urč. proudu z prázdné na plnou IMHO... ale jinak při provozu na tom nezáleží, jde jenom o to startování že bude lepší a tak IMHO
22:59:13
26.06.2006
26.06.2006

pajavlk
-> Peťa Klíč: jo o to mě de, já jen jestli třeba větší baterka nesežere při dobíjení víc šťávy z alternátoru než baterka o menší kapacitě
a v tom případě jestli by stíhalo dobíjení

22:53:21
26.06.2006
26.06.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> pajavlk: kapacita baterky neudává kolik potřebuješ na dobíjení ale udává kolik vydrží než se vybije... v podstatě když s ní budeš jezdit stejně jako s 42jkou tak je rozdíl +-0 ale vydrží víc startování, vydrží dýl svítit bez zapnutýho motoru atp.
22:13:27
26.06.2006
26.06.2006

pajavlk
-> Rabbit: sakra odhalil si pravej úmysl
ne ale v zimě jezdím za mladou cca 35km tam a 35 zpátky tak to by snad mělo bejt v pohodě v létě mám často rožnutý rádio v noci z baterky saju šťávu pro přenosný světla do stanu a tak a ta co tam je origo už to nějak nezvládá .. v zimě sem měl v prvej šhade na zadních sedačkách baterku z traktoru 12V 350Ah tušim a s tím sem normálně moh dát trojku a jet jenom na startér
a krom toho to hned v motoru vypadá plnější když je tam takový bago 



21:56:36
26.06.2006
26.06.2006

Martin33
-> Kalibán123:
to mě ani nenapadlo jinam se vlastně ve škodovce ani bomba nedává
dík 



21:54:12
26.06.2006
26.06.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
Hosi nevim co resite z dotazu vypliva ze ma lpg tedy baterku u motoru a tam se 55 klidne vejde taky jsem ji tam mel.
21:51:04
26.06.2006
26.06.2006

Martin33
-> pajavlk: já ji tam mám problém je v umístění baterie do kastliku se nevejde takže budeš muset řešit uchycení, kabeli a kryt jinak problémy s ní nemám a je to super

21:47:18
26.06.2006
26.06.2006

Rabbit
Nevymlouvej se na LPG. Že ty chceš mít půl dne u rybníka puštěný rádio? Já mám v autě 42Ah baterku 3x zabitou a pořád s ní jezdim.
S tim alternátorem nevim, ale záleží jak jezdíš dlouhý trasy. Pokud jezdíš mezi jednotlivejma startama trasy nad 20km, tak by to moh zvládat (aspoň myslim). Skus to, lepší můžeš dát dycky.
S tim alternátorem nevim, ale záleží jak jezdíš dlouhý trasy. Pokud jezdíš mezi jednotlivejma startama trasy nad 20km, tak by to moh zvládat (aspoň myslim). Skus to, lepší můžeš dát dycky.
21:43:44
26.06.2006
26.06.2006

Labros
spíš jestli ho tam narveš jako fyzicky (do kastlíku)
21:43:19
26.06.2006
26.06.2006

Labros
čeče, to nezávisí na kapacitě baterie, jestli se ti bude stíhat dobíjet
To závisí na tom, kolik ti sežerou spotřebiče, jako starter, světla atd.

21:39:05
26.06.2006
26.06.2006

pajavlk
zdarec chcu narvat 55Ah akumulátor do šade ale mám 42A alternátor to si myslim že už bude na takovouhle baterku slabý, myslíte že 55Ah to bude stíhat dobíjet ? chci ji hlavně kvůli zimě mám lpg a proto chci větší kapacitu ta se tak hnedka nevytříská 
