-> goodji: Mno, omlouvám se pokud se můj příspěvek dotknul nadšení autora tématu, ale.....Za těch asi 8let co sleduju dění kolem škodivek na netu jsem nějak nezaznamenal jedinou funkční konstrukci tempomatu, protože prostě u auta s mechanicky ovládaným karburátorem je to po mechanický stránce dost náročný. A ač to asi nechceš slyšet, tu práci materiál a desítky hodin času bych radši vrhnul směr podvozek, brzdy, motor a funkci tempomatu impementovat do vlastního mozku :)Ale čistě teoreticky - elektronika tempomatuje je vcelku triviální záležitost, ale program a plošňák je jenom špička ledovce

Když už jsme u tý 50tky v obci - favo si podle typu stálýho převodu brumlá na 4ku nikoliv 1500, ale buď 1700 nebo 1800

Pokud by si oželel tu jednoduchost snímání otáček z otáčkoměru a dal čidlo na náhon tacha (viz Hrabosh) nebo nejjednoduššejc cyklo-senzor na poloosu, nemusel bys trápit motor jenom na tu 4ku

Jinak ten akční člen (modelářský servo) bych v podmínkách motoru tipoval po stránce životnosti na pár dní :) Na to bude potřeba něco robustnějšího a hlavně dražšího....