
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vybíjí se a vypíná rádio !!!!!!!!!!!!
21:38:00
19.08.2006
19.08.2006

King
-> Labros: Tak si to ještě jednou po sobě přečti

15:16:11
16.08.2006
16.08.2006

Simarik
jj nějak tak. ale teď je to v poho !!!
09:52:02
16.08.2006
16.08.2006

Labros
-> King: Ale je 

22:23:45
15.08.2006
15.08.2006

King
-> Labros: Obávám se, že ani tahle formulace není z elektotech. hlediska ouplně košer



11:51:32
15.08.2006
15.08.2006

Labros
no prostě chtěl jsi říct asi že na rádiu jsi naměřil o 4V míň což byl úbytek napětí na tom spotřebiči který ti žral proud z baterky.
21:48:18
13.08.2006
13.08.2006

Simarik
-> King: vim je to divný. a to rádio sem už vyřešil. - použil sem původní kabel na kostru a ten byl KO. dal sem novej a krásně hraje !!! jinak sem svym multimetrem za 100,- naměřil pouze napětí. proudy mi to měří blbě tak nevim kolik tam teklo !!!
20:01:18
04.08.2006
04.08.2006

King
-> Simarik: Teď už to trošku dává smysl, nicméně 4V nemůžou nikam týct, anžto se jedná o napětí, který nikam týct nemůže :c)
00:26:02
02.08.2006
02.08.2006

Simarik
-> King: ty 4V mi tekli neustále přes tu signalizaci a po kostře mi to šlo do stropní lampičky (přestalo to při rozsvícení světel) - hledal sem to 3 hodiny. těžko se to popisuje. jinak rádio mám Pioneer Deh 1700-R + 4 x 4ohm repro + 2 x výška (přes kondenzátor) + zesilovač a 2 x 4ohm repro
jinak ten klidovej sem tak změřil. úplně blbej nejsem ale pár věcí je na mě moc :-/
jinak ten klidovej sem tak změřil. úplně blbej nejsem ale pár věcí je na mě moc :-/
23:13:52
01.08.2006
01.08.2006

King
-> Simarik: Z toho jsem volaký zmatěný :c) Jak psal Labros, na dálku se to blbě diagnostikuje, ale.....když měříš klidovej odběr, musíš odpojit jeden pól baterky, nejlíp mínus a měřit odběr dostatečně dimenzovaným ampérmetrem. btw: co znamená, že zkrat byl 4V?

Ad napájení od baterie: otázka zní, jak silným kablíkem to máš tažený. Druhá otázka je jaký naměříš napětí těsně před vlezem napájecích kabelů do rádia při plným "vohulení". Vyvstává další otázka - kolik repráků a s jakou impedancí tím rádiem krmíš. No a vyloučit nejde ani shitovost onoho výrobku, kde díky poruše zapíná brzo ochrana koncáku....


Ad napájení od baterie: otázka zní, jak silným kablíkem to máš tažený. Druhá otázka je jaký naměříš napětí těsně před vlezem napájecích kabelů do rádia při plným "vohulení". Vyvstává další otázka - kolik repráků a s jakou impedancí tím rádiem krmíš. No a vyloučit nejde ani shitovost onoho výrobku, kde díky poruše zapíná brzo ochrana koncáku....
22:12:06
01.08.2006
01.08.2006

Simarik
tak to vybíjení už sem asi vyřešil. signalizace rozs. světel (propojoval dveřní spínač a tlačítko světel) dělal zkrat. je divný že odběr proudu na to neměl vliv ale zkrat byl po naměření 4V. je možný že to je ono ?
teď jen proč má rádio málo šťávy !!??? napájení má přímo od baterie !!!
teď jen proč má rádio málo šťávy !!??? napájení má přímo od baterie !!!
16:31:37
01.08.2006
01.08.2006

Labros
jestli máš podezření na altík, tak na něj jde plus přímo z baterky (ne přes pojistku) tlustým kabelem s okem na konci, můžeš ho zkusit odpojit, ale bacha, určitě si ho nešlusni o kostru altíku! (pokud možno ani o jinou kostru ;)
16:21:49
01.08.2006
01.08.2006

Simarik
může to dělat altík ?
15:37:42
01.08.2006
01.08.2006

Labros
to ti na dálku nikdo neporadí...
první věc je zkusit jestli nebere proud to rádio. To jsem už na jednom autě viděl. Normálně vyndat pojistku od rádia a zkusit odběr.
Dál zkoušet která pojistka to dělá. První pojistka - větrák chladiče, brzdový světla, výstražný světla, světlo v kabině, klakson, rádio. Druhá pojistka - všechno, co funguje při otočení klíčku do polohy zapalování. Další pojistky - světla.
Pak až budeš vědět která je to pojistka, půjdeš po drátech.
první věc je zkusit jestli nebere proud to rádio. To jsem už na jednom autě viděl. Normálně vyndat pojistku od rádia a zkusit odběr.
Dál zkoušet která pojistka to dělá. První pojistka - větrák chladiče, brzdový světla, výstražný světla, světlo v kabině, klakson, rádio. Druhá pojistka - všechno, co funguje při otočení klíčku do polohy zapalování. Další pojistky - světla.
Pak až budeš vědět která je to pojistka, půjdeš po drátech.
15:21:47
01.08.2006
01.08.2006

Simarik
1) zdar kuci. mám problém. když pustim rádio (i s nastartovaným motorem) trochu víc nahlas tak se začne vypínat. čím to ?
2) autí se mi vybíjí když jen stojí. proměřenej odběr mám a je údajně v limitu (asi 30mA). jde o to že sem byl 10 dní pryč a auto bylo v garáži. po návratu se ani nerozsvítili kontrolky.
podotýkám že baterie je nová a dělal to i ta minulá
PROSÍM POMÓÓÓÓCCCC
2) autí se mi vybíjí když jen stojí. proměřenej odběr mám a je údajně v limitu (asi 30mA). jde o to že sem byl 10 dní pryč a auto bylo v garáži. po návratu se ani nerozsvítili kontrolky.
podotýkám že baterie je nová a dělal to i ta minulá
PROSÍM POMÓÓÓÓCCCC