Rozdelovac... kondenzator....skrat?

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 10.09.2006 do 14.09.2006, založil/a DOOlittle
řadit dle data
16:50:47
14.09.2006
DOOlittle
-> King: este som sa k tomu nedostal, lebo som nebol na chalupe, ale poreferujem ako som dopadol2
10:18:59
13.09.2006
Labros
-> King: -> DOOlittle: Neříkejte hop!
08:44:16
13.09.2006
King
-> DOOlittle: Njn, sem byl 2 dny v práci odnevidim-donevidim a tak mnou nakousnutou troubleshooting session dorazil úspěšně Labros :) Aspoň, že jsme to rozlouskli :)
23:30:10
12.09.2006
DOOlittle
-> Labros: dikec. si moj clovek. hnad ako pojdem najblizsie na chalupu to zapojim a musi to fachat1
09:53:51
12.09.2006
Labros
-> DOOlittle: No a pak ještě to napájení cívky připojit na předřadnej odpor, pokud nemáš reglér, tak stejně někde tam plus máš, já mám taky altík z fava a cívku něčim napájím.
09:52:36
12.09.2006
Labros
-> DOOlittle: Přesně tak.
09:24:35
12.09.2006
DOOlittle
-> Labros: no ja tam v tom mam aj favo altik (elektriku robil niekto uplne iny, tkaze to po nom kontrolujem) takze tam regler nie je...... a otackomer tiez v tom aute nie je. Takze na 1 ku dam kabel z kondiku od rozdelovaca a na 15ku zo starteru, ktory vychadza z tej hornej zasuvky na elektromagnete na starteri (tusim 15a)... ?1
15:27:33
11.09.2006
Labros
-> DOOlittle: pak ještě na předřadnej odpor vede napájení od regulátoru. Na samotnou cívku jen tyhle 4 kabely.
15:19:55
11.09.2006
DOOlittle
-> Labros: a ziadny iny kabel uz na inducku nevedie?
15:04:34
11.09.2006
Labros
-> DOOlittle: tak v tom případě na 1čce má být kabel z kondenzátoru a z otáčkoměru, a na 15ce z předřadného odporu a ze startéru ;)
14:50:26
11.09.2006
DOOlittle
-> Labros: no skusme ist na to vedecky.... Na cievke je 1ka a 15ka ....skus mi napisat ktory kabel ma byt kde a hadam to nejak spojazdnim1
14:36:07
11.09.2006
Labros
-> DOOlittle: no a jakmile se ti ta "plastová záležitost" roztaví a přestane izolovat od kostry, tak máš po jiskře ;) dokud tam samozřejmě nepřendáš z jinýho rozdělovače jinou izolující..
14:34:07
11.09.2006
Labros
-> DOOlittle: no evidentně se ti tam při startování dostává plus, to samý se ti stane když drát od rozdělovače připojíš přímo na plus (vyzkoušeno 1) takže z toho kabelu od startéru, co má při startování přemosťovat předřadnej odpor, se ti to plus dostává do kablíku od rozdělovače. Nezapojils ho (drát od startéru) na cívku omylem místo správnýho kontaktu (blíž k zadnímu čelu) na opačnej (kde je zapojenej drát ke kondíku a k otáčkoměru)?
14:23:06
11.09.2006
DOOlittle
-> King: halooooo
00:32:20
11.09.2006
DOOlittle
-> King: no ono v skutocnosti hovorim o svojom druhom aute, ktore preslo upravami v inej dielni:)) cievku s predradnym odporom tam mam, ale vyradil som ho s cinnosti, takze tam bude asi problem... mozes mi podrobnejsie napisat ako na to? mas u mna pivo4 1
20:52:09
10.09.2006
King
Máš tam 120kovou cívku? tzn. tu s keramickým předřadným odporem + kablík od startéru na přemostění odporu? Vím, že máš vyvoněnýho veterána, ale předpokládám, že elektriku máš už upgradovanou na 742 kovej standard :)
20:47:08
10.09.2006
DOOlittle
Mam taky velmi zvlastnyt problem... ked startujem, tak sa mi zacne tavit v rozdelovaci ta plastova zalezitost, na ktorej je uchyteny kontakt kondenzatora ktory ide na kladivko... Ked vsak mam zapnute zapalovanie, tak k ziadnemu skratu nedochadza... len ked tocim starterom. Nemate niekto s tymto skusenost?
Extreme Tyres