skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
problem-otackomer
23:21:36
27.09.2006
27.09.2006

Simarik
-> King: a nakalibrovat jak ?
13:01:14
26.09.2006
26.09.2006

King
-> Simarik: Buď opravit (nakalibrovat) otáčkoměr nebo vyměnit...
12:57:45
25.09.2006
25.09.2006

Simarik
no mě na fávu ukazuje cca o 1000 ot míň. co to může být ???????????
15:41:30
23.09.2006
23.09.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
-> Gryzly:
tak to jo
tak to jo15:32:42
23.09.2006
23.09.2006

Gryzly
-> Kalibán123: Ale to je u bab, teda co to kecám u vína.
14:32:17
23.09.2006
23.09.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
-> King: Blbý spojení jsem použi favo karb měl jsem přímo napsat favo s karbem no a bylo by to. Takže prvotně prohlídnout případně vyměnit krabičku ETZ a pak případně cívku je tak? Nezlepšuje se to? Ale to je divné
přece čím starší tím lepší ne
přece čím starší tím lepší ne14:26:17
23.09.2006
23.09.2006

King
-> Kalibán123: Ach so! :) Já jsem zase přehlíd, že máš fávo :) Nějak se tady s favořiťářema roztrh pytel :) Pak to dává smysl - nejčastějc to může dělat samotná krabička ETZ a nebo může bejte problém s kablíkem rozdělovač-ETZ (špatnej kontakt). Každopádně doporučuju problém co nejdřív seek&destroy, protože pár favoritů jsem už kvůli tomuhle zachrańoval na silnici. Kupodivu se to časem nezlepšuje :)
13:22:53
23.09.2006
23.09.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
-> King: Já jen aby jestli to není na stříkačce jiné proto jsem tam napsal ten karb víš nevím jak to tam je. Takže myslíš cívka kaput no ty umíš potěšit
ale díky
ale díky11:46:41
23.09.2006
23.09.2006

King
-> Pepino RS: Jistě, to můžu potvrdit i z vlastní zkušenosti s favozapalovám
....no a pár stech km najednou konec :) Samozřejmě, že se nedá vyloučit ani porucha v samotným otáčkoměru (blbne MKO), ale drtivá většina poruch otáčkoměru má původ v zákmitech na spínacím prvku zapalovací cívky. -> Kalibán123: Co jsem napsal, platí i ve tvým případě, ale i kdybych se rozkrájel, nedotýká mi, jak s tím souvisí ten karbec z fáva :)
....no a pár stech km najednou konec :) Samozřejmě, že se nedá vyloučit ani porucha v samotným otáčkoměru (blbne MKO), ale drtivá většina poruch otáčkoměru má původ v zákmitech na spínacím prvku zapalovací cívky. -> Kalibán123: Co jsem napsal, platí i ve tvým případě, ale i kdybych se rozkrájel, nedotýká mi, jak s tím souvisí ten karbec z fáva :)10:52:05
20.09.2006
20.09.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
A me by mohl nekdo poradit? mam favo karb a pri jizde jakmile se dotknou otacky tak 3tis tak rucicka zacne litat jak blba
23:30:34
19.09.2006
19.09.2006

Pepino RS
-> King: ale pritom to chyta na prvni skrtnuti.. a jde jako hute.. 

10:16:50
19.09.2006
19.09.2006

King
Můžou to bejt zákmity kontaktu rozdělovače nebo možná kondík - obecně při takovýmhle chování otáčkoměr věští nějakou zradu v zapalování (motor přitom může šlapat bez problémů)
06:22:46
19.09.2006
19.09.2006

Dušan
ze by motor z BMW 525 TDI 

00:32:22
19.09.2006
19.09.2006

Pepino RS
mam takovej problem otackomer mi ukazuje 2x vetsi otacky, puvodni byl ve 120 a tam vse fungovalo a ted je na motoru 1203 a funguje to takhle.. cim to muze byt ? pro ty co se budou ptat jak jsem na to prisel, tak pri lehkym seslapnuti plynu toci razdva troska 7000 ot/min..


