Porucha zapalování

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 10.10.2006 do 29.03.2007, založil/a Labros
řadit dle data
12:03:27
29.03.2007
Labros
narazil jsem na svoje starší téma, tak jen aby to bylo uzavřený, nakonec rozdělovač začal fungovat s novýma kladívkama a jezdím s ním dosud.
18:21:14
13.10.2006
Gryzly
-> COL: tak jedny takový gumy tu měla kolegyně. cihlou rozbili okýnko u řidiče, otevřeli si dveře zlomili plast pod palubovkou, vytrhliu všechny dráty pod spínačkou včetně pár drátů od spínače stěračů, cyklovače, spínače předních mlhovek. pak se snažili spojit dráty a nastartovat, byla tma tak si svítili zapalovačem a opálili izolací z tří kabelů. jelikož jim to nešlo, tak auto popředku vytlačili na kopeček a na zpátečku to chtěli žďuchnout. nechytlo to a tak auto skončili v příkoppě pod kopečkem, výfuk zaraženej v hlíně. byli nasraný tak cihlou rozmlátili palubovku a pak když odcházeli ještě druhou cihlou prohodili zadní okýnku na dveřách. Museli to bejt uplný jelita, protože to auto chytalo na drb i bez sitiče. druhej den se takhle snažili ukrást mercedesa a třetí den je chytli když kradli Š130. a pokaždé s tím autem neodjeli. dva osmnáctiletí kluci, pokaždé před stejným panelákem.
12:08:23
13.10.2006
Labros
mě taky
12:07:02
13.10.2006
COL
-> Labros: To je tedy zajimave - to by tedy mne zajimala pricina....
11:59:17
13.10.2006
Labros
-> COL: a) odtrh byl 0,4mm b) s pérkem žádný problém nebyl, kladívko se vracelo do sepnuté polohy úplně normálně, akorát při spínání i rozepínání na něm skočila jiskra
23:13:59
12.10.2006
COL
-> Syny: Nechci ti kazit radost, ale zabezpecovaci ucinek bude temer nulovy - tedy pokud se o odcizeni nebude pokouset nejaka enormni guma.... Prvni, co zlodejicci delaji, kdyz jim auto neche chytat je to, ze odpoji veskere draty, ktere tam nepatri a zapoji jen zakladni kofiguraci: tj. z rozdelovace na civku, plus pro civku vezmou z praveho obrysoveho svetla a je to. Jede to sice jen kdyz sviti alespon obrysoky ale to je jim samozrejme putna.
Co z toho plyne?? Skoduli s klasickym kontaktnim zapalovanim nelze elektronicky imobilizovat.
23:07:22
12.10.2006
COL
-> Labros: S tim rozdelovacem nejspis nic nebude - co taky? Leda tak ohoblovana vacka... Potencialni priciny bych teda videl treba tyto: a) maly az nepatrny odtrh b) nejaky problem s tim perkem (pruznym pliskem), co vraci kontakt do sepnute polohy - ovsem ted si detailne nevybavuju, jak to tam vypada, pac kontaktni zapalko jsem mel v aute cca tyden.
14:23:23
11.10.2006
VeTeV
-> Labros: zcela obyvkla zavada u lajosovi skodovky :-))
14:22:06
11.10.2006
Labros
-> Syny: řekl bych že zcela 4
14:16:51
11.10.2006
Syny
-> Labros: takze je to v pohode teda ten muj plan? 40
12:29:50
11.10.2006
Labros
-> Syny: Když relátkem odpojíš kondík od kontaktu 1, tak právě kondík a kladívka úplně odpojíš, a cívkou neprochází žádný proud, takže je kondík ani neví o tom že se někdo pokouší startovat... A když bys potřeboval nechat se táhnout a nevíš jestli náhodou nejsou zrovna kladívka sepnutý a tím pádem nežhavíš cívku, tak tvým tajným tlačítkem tomu zamezíš 4
12:27:53
11.10.2006
Labros
-> Kalibán123: Jo byl novej a kupoval jsem ho v servisu kterej už neexistuje. S**u na to, třeba ho ještě spravím.
12:23:02
11.10.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
-> Labros: A co ten nefunkční rozdělovač jít reklamovat? Počítám že jsi ho koupil někde v obchodě když stál 2000 takže by měl být nový a samozřejmě funkční
12:13:12
11.10.2006
Syny
-> Labros: Promin ze se sem seru ale chtel bych se zeptat... Chci si udelat "tajne" tlacitko, ktere kdyz zapnu, tak rozpoji relatkem kabli co jde od kondiku na 1 na cice... Nezkurvi se nic pokud budu startovat auto a rele bude rozpojeny? Neoddela se ten kondik?
11:01:05
11.10.2006
Labros
-> Pavel P.: vole
jinak z toho vraku sem opravdu jeden vybrakoval, ale ten má uvnitř utrženej takovej ten kostřicí spojovací drátek mezi pláštěm a deskou na který jsou kladívka. Začínam chápat že tam ta šáde už pár let stála.
10:51:40
11.10.2006
VeTeV
-> Labros: jak radi pan pavel - dej ho do teho vraku 4
10:45:03
11.10.2006
Pavel P..
-> Labros: odevzdej ho do té rozebrané 105ky odkud jsi vybrakoval ten funkční3 3
10:43:13
11.10.2006
Labros
Tak koho to zajímá poslechněte si pokračování,
takže ráno jsem začal zkouškou zkratovávání rozpojených kladívek skrz ampérmetr, jiskru to házelo jak víno, i proud byl v mezích. Tak jsem to začal zkoušet zase točením motorem, a jiskra pořád šla, akorát začla slábnout a za chvilku to bylo zase stejný. Zkusil jsem motor ještě nastartovat, sice po delší chvíli chytnul, ale zase chcípnul. Bohužel v tý chvíli mě nenapadlo zase vyzkoušet zkratovávat kladívka, ale ztratil jsem trpělivost a dal tam jiný rozdělovač. S ním to chytá úplně na první otočení motoru :-O Co budu dělat s tím prvním rozdělovačem zatim nevím, dal jsem za něj 2 litry :((
17:22:18
10.10.2006
Labros
-> COL: ok dík za tipy, zítra ráno zkusim
17:17:01
10.10.2006
COL
-> Labros: tak natoc motor tak, aby bylo kladivko rozepnuty, vezmi drat pridelej ho na zivej konec kondenzatoru a druhym koncem rychle skrtej o kostru, pokud to zacne fungovat (hazet pouzitelnou jiskru) je mozne, ze je problem v kladivku... ale jinak si usteri jeho preparovani... plochy kontaktu by mely byt skoro rovne bez krateru a napeku (nepcek) - pak by kladivku nemelo nic byt...

Jeste muzes zkusit zmerit, kolik ti tece pri sepnutem kladivku proudu - melo by to byt kolem 3A, rekneme 2-4. Tedy pokud se nenachazis v rezimu startovani nebo nemas vyrazeny predradny odpor..
17:11:15
10.10.2006
Labros
-> COL: no asi zkusím celý jiný kladívka, pač to je asi jediný co mi zbývá
16:57:59
10.10.2006
COL
-> Labros: Pecka - nerovnost na kontaktu vznikla transportem matetrialu z jedne elektrody na druhou...
Primarni cast by mela mit cca 2-3 Ohmy, ale to ti tu musi nekdo zmerit, pac ja mam bezkontakt a klasickou civku mam buhvi kde...

Muzes taky zkusit jestli pripojenim kondiku se neco zmeni....
14:41:01
10.10.2006
black.john
-> Labros: Primár asi 2 ohmy a sekundár 8kOhmů
12:29:10
10.10.2006
VeTeV
-> Labros: novej nenovej - ja to rikam porad - hodit to ze skaly to je reseni 3
12:28:06
10.10.2006
Labros
-> VeTëV: hm jenže kondík novej je a rozdělovač má najeto 10.000
12:27:24
10.10.2006
Labros
-> COL: Co je pecka?
Jinej kondík už bohužel nemám, a kupovat ještě jeden se mi nechce..
Ta špatná cívka by se dala poznat změřením odporu primáru, že jo. Kolik má mít? Zkusím to, ale když to dělají tři...
Kondík připojuju stejně jako minule. Jeden kontakt je na kladívko, izolovanej od kostry plastovou podložkou, druhej kontakt na "1" na cívce..
12:25:25
10.10.2006
VeTeV
-> Labros: koupit npovy dily a nebrat je na stare rozpadle skodovce 3
12:19:45
10.10.2006
COL
Divne. Prvni co by mne napadlo je spatny kondik - narust napeti na kontaktech kladivka je pri jeho poruse prilis velky, zapali se jiskra zde a do sekundaru se skoro nic netransformuje. Druha vec- mohla by se takhle projevovat civka s mezizavitovymi zkraty na primarni casti vinuti... alek bydz pises, co pises... tak nevim..

Neni treba na kladivku nejaka divna pecka?
Urctie ty kondiky dobre pripojujes? Zkus jeste jiny...
12:10:58
10.10.2006
Labros
Nejde mi z cívky jiskra, a když tak hrozně slabá. Jiskra přeskakuje jen mezi kladívkama. Posledně když jsem tohle řešil to byl kondík, ale teď to dělá se třema různýma kondíkama (z toho jeden novej.) Stejně tak se třema různýma cívkama. Měřil jsem i kdeco - rozepnutý kladívka napětí 12V, sepnutý kladívka zkrat, kladívka proti kostře zkrat, plášť kondíku proti kostře zkrat.... Co mi poradíte velevážení škodovkáři? 12 171
Extreme Tyres