
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spínání větráku
22:13:54
19.10.2006
19.10.2006

Bobesh
-> Labros 18.10.06 16:14:20: 

21:31:15
18.10.2006
18.10.2006

jack51
-> Labros: Presne tak, ten jazycek je bimetal a ma ochrannou fci proti prehrati
16:14:20
18.10.2006
18.10.2006

Labros
Jinak Pedros na to možná kápnul, možná je ten jazýček bimetal a když se moc rozžhaví ten odpor tak se ohne sepne a odpor přemostí. Jinak nevim.
16:13:28
18.10.2006
18.10.2006

Labros
-> Karel.: Pane nevíte jak se jmenuju? Aha už vím, já se kouknul do občanky 

16:11:36
18.10.2006
18.10.2006

Karel.
-> Labros:
ty jseš dobrej, založit téma a sám ho vyřešit




16:08:48
18.10.2006
18.10.2006

Labros
Tak už je mi jasný jak to má být zapojený, už to fučí jak uragán. Ten jazýček mě zmátnul. Stejně ale nechápu, k čemu tam vlastně je.
15:43:59
18.10.2006
18.10.2006

Labros
že je plus na tom žlutým drátku, na druhou rychlost, ale přesto druhá rychlost nefunguje, pokud červený drátky nezkratuju
15:42:48
18.10.2006
18.10.2006

Labros
Jak je udělaný spínání druhé rychlosti větráku topení? Když na ten žlutej drátek přijde plus, tak se sepne ten jazýček a zkratuje ten odporovej drát? Čím se ten jazýček sepne? Ty dva kontakty co jsou na stejný straně odporu (žlutej a červenej) maj být galvanicky spojený? Pak nechápu jak se ten jazýček může sepnout... Mně ta druhá rychlost nefunguje ani s jednou ze dvou těchhle součástek s odporovým drátem. Nebo se má ten odpor vyřadit prostě tím že se na větrák přivede plus ze žlutýho drátku? Na co je tam pak ten jazýček? Měřil jsem ho a na druhou rychlost je na něm plus...