2. stupeň ventilátora - nízke otáčky

prohledat
41 příspěvků (zobrazeno 1 až 41) od 04.11.2006 do 19.11.2006, založil/a minno
řadit dle data
12:08:01
19.11.2006
minno
-> Bobesh: 4
10:44:44
19.11.2006
Bobesh
-> minno: V tom případě,pokud se ti zdá ten pomalej běh furt pomalejší a nereaguje to při přemostění,je chyba s určitostí v motoru.
10:33:07
19.11.2006
minno
-> Bobesh: presne takto som to aj pochopil5 Vravím, že + aj - pól na pomalý beh je v poriadku: keď spojím + pól "2. polohy" s + pólom motorčeka, motorček sa točí na vysokých otáčkach odpovedajúcich 1. stupňu.
10:25:16
19.11.2006
Bobesh
-> minno 18.11.06 23:26:14: Tys mě nepochopil,to přemostění bylo myšlemo od + pólu na těleso topení na kontakt POMALÉHO BĚHU,ne rychlého. Můžeš obdobně zkusit ještě kostru,z konzoly motoru stěrače,kde je ventilátor ukostřen,někam jinam,případně přímo na - pól.
23:26:14
18.11.2006
minno
-> Bobesh: no myslim ze totok skusat ani nemusim, lebo ked rucne zatlacim na ten bimetalovy kontakt tak sa ventilator rozbehne na otacky odpovedajuce 1. stupnu, rovnako ako aj ked spojim konce odporovej spiraly => z toho vyplyva ze problem sposobuje ta spirala. Otazka teda znie, ako rychlo sa ma ten ventilator "po spravnosti" tocit na 2. stupen :) A druhak co moze byt tej spirale :) Pretoze mne sa fakt zda, ze sa to toci strasne pomaly, za jazdy silnejsie fuka samotny napor vzduchu ako ventilator. A 1. stupen pohoda.
21:04:05
18.11.2006
Bobesh
-> minno: Zkus pokus,natáhni si kabel přímo z aku na kontakt pomalého chodu a přilož ho za běhu,pokud znatelně zrychlí až na točky,které by se ti zdály být odpovídající původnímu stavu,je někde přechoďák a musíš hledat. A co kostra,dobrá? Zkus to proklemovat taky jinde.
21:00:47
18.11.2006
Bobesh
-> minno: Na tý spirále se nemá co pokazit,pokud se nepřeruší,já bych spíš typoval na motor,lágry,uhlíky,vinutí .
17:07:53
18.11.2006
minno
Tak som vybral tu "kuprexitovú" doštičku s odporom. Tie dve skrutky čo ju držia sú fakt úplne v pohode prístupné, no problem. Ale ten odpor, tá špirála vyzerá byť bez poškodenia, veď tam sa na nej ani nemá čo poškodiť, jedine ak zhorí :-) Ten bimetalový kontakt je tiež OK, takže špirála ani zhorieť nemôže :-) Skúsil som na tej špirále "skrátiť odporovú dráhu", prepojil som ju na dvoch rôznych miestach aby bol menší odpor. Ventilátor sa už točil rýchlejšie, ale zas sa tá špirála už žhavila de červena, takže tadiaľ cesta asi nevedie. Myslíte, že by pomohlo, keby som dal tú špirálu novú?
Ako asi rýchlo sa má ináč točiť ten ventilátor na 2. stupeň? Až tak fest pomaly asi nie, že?
10:24:41
07.11.2006
Labros
akorát, že říká, že na vyšší rychlost se mu ten větrák točí normálně, tak jsem nepředpokládal rozbitej větrák. Ten se dá koupit cca. za 500..
23:03:03
06.11.2006
Tomáš SK
-> Pedros: Je to este stary dobry cesky diel, slape ako cinske digitalky 4
20:16:57
06.11.2006
Bobesh
-> minno: Pokud jde lehce točit prstem,tak zkus uhlíky,třeba váznou,nebo se krátěj. Horší varianta třeba odpadlej drát vinutí z lamely (nebo mechanický poškození při čištění),možností je...
20:09:21
06.11.2006
minno
-> Tomáš SK: no ten tvoj je možno trošku iný ako si mal (alebo odpor). Ale ja som nič nemenil. A tie otáčky sú také, že ako keby to bolo vypnuté.
20:04:23
06.11.2006
Pedros
-> Tomáš SK: a neni přidřenej? 3
19:27:27
06.11.2006
Tomáš SK
Nemusi to byt len odporom, mne fungl novy ventilator tiez toci na 2. stupen na nizsich otackach nez ten stary...
17:48:30
06.11.2006
Pedros
-> minno: ano dá,mám 2 nový doma,škoda že jseš ze Slovenska,bych ti je daroval
17:46:44
06.11.2006
minno
-> Labros: a nevieš či sa dá kúpiť tá doštička s odporom nová?
10:36:55
06.11.2006
Labros
A pokud minnovi jde vyšší rychlost normálně a problém je jen s nižší rychlostí, pak bych vyměnil celou tu destičku s odporem a za 10 minut je hotovo. Problém může nastat jenom, pokud se ty dva šroubky začnou protáčet v plastu topení. Viděl jsem šáde, kde nešel normálně povolit ani jeden, muselo se tomu trochu "pomoct."
10:34:46
06.11.2006
Labros
Neblázněte! Ty šroubky na tý destičce s odporem se povolí úplně normálně delším tenkým šroubovákem. Je potřeba si případně nastavit stěrače tak, aby táhlo nepřekáželo. Ale určitě nevytahovat topení!
15:51:57
05.11.2006
mig 125
ja som to tam mal uz ked som shade kupil a nic nerezonuje...ale hanbim sa ze ludi navadzam na taku trestuhodnu cinnost83 4
10:52:01
05.11.2006
Bobesh
-> Bobesh 04.11.06 15:54:36: Samozřejmě,když se bavíme o topení,bylo myšleno korejtko pod předním oknem,v němž spočívá nádobka ostřikovače,čerpadlo ostřikovače,motor stěračů a výše diskutované těleso topení. Na straně blíž k řidiči je v tělese vsazená na dvou šroubkáchona destička s odporem a konektory.
10:47:45
05.11.2006
Bobesh
-> mig 125 05.11.06 08:59:40: Barbáááár,neznaboh,na hraniciii,upáálíííít3
10:17:13
05.11.2006
Pedros
-> mig 125: no,ale pak by to chtělo ten plech připevnit zpátky nebo ti to bude rezonovat..nevim,tohle bych nikdy nedelal,lepsi je opravdu to topeni popustit nebo zkusit ten nuz a povolit ty 2 srouby,zas tak moc tam ta desticka nedrzi
08:59:40
05.11.2006
mig 125
a co tak trochu destruktivneho flexatuningu a ten zavadzajuci plech co kryje ventilator na jednej strane odrezat a vyhnut hore a po dokonceni oprav zahnut spat...a potom ani pri vyberani ventilatoru netreba spustat radiator...vieeeeem ze sa vam to vsetkym nepaci tak ma nezabite;-)
20:43:08
04.11.2006
Skoda RBK - zrušená registrace
-> Pedros: kable na tom stredovom paneli som čekol, tak je to ok, tak to bude asi ako povedal-> ps:
20:21:03
04.11.2006
Pedros
-> Skoda RBK: me tohle delal ukleplej zlutej kabel na spinaci vetraku ve stredovem panelu,ale muze to byt i jak pise PS
20:19:27
04.11.2006
Pedros
-> minno: no kdyz ty sroubky povolis treba nozem,tak to pujde bez spusteni topeni..jde o to,ze tam vadi ten plechovej kryt nad vetrakem,nedostanej se tam normalnim zpusobem,ten plech dost vadi..uvidis sam....ale vzhledem k tomu,ze ta desticka ma maly rozmery jde akorat o to povolit ty dva sroubky,co drzi tu desticku
20:19:10
04.11.2006
petr s
-> Skoda RBK: Ukostření ventilátoru nebo motorek
20:14:36
04.11.2006
Skoda RBK - zrušená registrace
JA mam tiez problem s kurenim, dakedy mi ide, fuka ventilator a dakedy zas nie, cim to bude?
20:09:51
04.11.2006
minno
dik, ja to zatial nejdem robit len sa informujem1 ta dosticka s fastonami a odporom dufam ide dole aj bez spustania radiatora?
20:04:19
04.11.2006
Pedros
-> ps: -> minno: na tu jsem zapomnel,odpoj tu hadici u ventilu ovzdusneni v kufru a povytahni ji do kabiny,asi bude kratka..pak to akorat ovzdusnis..
19:43:12
04.11.2006
petr s
-> minno: A pozor ubys neulomil hadičku na odvzdušnění
18:27:54
04.11.2006
minno
-> Pedros: no konecne rozumna rec1 dik...
18:23:55
04.11.2006
Pedros
-> minno: povol čtyři ty šrouby,co drží topení ke kastli,jsou zespod palubky u topení..Jeste uvolnit tahla s packama ze stredovyho panelu(jeden sroubek),hadice by vadit nemeli,popustit niz a v kufru u ventilatoru na topeni jsou dva takovy maly sroubky,co drzi cuprextit. desticku s fastonama a odporem..jsou na ni tri noze (3 konektory-jeden silnej cervenej kabel,jeden slabej cervenej kabel a jeden zlutej kabel)
18:04:47
04.11.2006
minno
tie divné slovíčka ako kuprexitová doštička, alebo koryto pod oknom, mi akosi nič nehovoria :-)
foto by nebolo?
a ozaj, keby som náhodou chcel vybrať celý ventilátor, stačí trochu spustiť nižšie komplet radiátor? kde to treba povoliť aby to šlo nižšie?
15:54:36
04.11.2006
Bobesh
-> minno: Na tom tělese je kuprexitová destička a na ní konektory a odpor,v korytě pod oknem blíž u řiduiče
15:52:38
04.11.2006
minno
-> Bobesh: pod akým "nim"? :-) na akej doštičke? :)
15:51:45
04.11.2006
petr s
-> minno: Tak tam co je to zasunuté do konektorů tak zespodu je spirala a bimetalový kontakt když se to přehřeje tak se odpojí a v tom to asi bude dělat
15:50:11
04.11.2006
Bobesh
-> minno: Ten je pod nim a z druhé strany na tý destičce,2 šroubky a uvidíš
15:48:06
04.11.2006
minno
-> ps: a kde tam? sú tam dva vodiče čo idú priamo do motorčeka a dva alebo tri čo sú zasunuté do konektorov na telese radiátora. A ako to vyzerá tam ten odpor?
15:37:41
04.11.2006
petr s
-> minno: Pod kabely co vedou do topení
15:33:31
04.11.2006
minno
Na 2. stupeň ventilátora kúrenia (topenia) mám akosi brutálne nízke otáčky - nižšie ako boli kedysi, ventilátor ani takmer nepočuť, že sa točí. Na 1. stupeň sa točí normálne - rýchlo.
Namazanie nepomohlo. Čím by to mohlo byť? Kde sa nachádza ten predradný odpor na ten 2. stupeň?
Extreme Tyres