skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problém - fávo bez šťávy
10:19:55
15.12.2006
15.12.2006

Labros
-> Vojtik: tak tos měl nějakž štěstí, nehledě na to, že ta průchodka má gumovou manžetu
19:23:43
14.12.2006
14.12.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
Taky jsem jednou tahal nějaký drát z motoru do kabiny a používal jsem nějaký drát aby to šlo a prošlo to už jsem dělal horší věci.
19:20:15
14.12.2006
14.12.2006

Vojtik
-> Labros: já to strkal normálně zespoda tou průchodkou a v pohodě top vykouklo pod sedačkou - stejná trasa, jako seriová kabeláž
17:16:05
14.12.2006
14.12.2006

Labros
-> Vojtik: Jakou máš teda metodu na protahování drátů k motoru?
17:00:59
14.12.2006
14.12.2006

Vojtik
aha, já myslel, že je to jedna z možných závad, které tě napadají. pardon
16:36:34
14.12.2006
14.12.2006

Labros
-> Vojtik: Moc pečlivě jsi mě nečetl. Psal jsem, že hlavně je mrtvej ten drát od přepínače na palubce.
16:31:03
14.12.2006
14.12.2006

Vojtik
já sem si tam natáhl 7 žilovej kabel, co je na vlek za auto, jeden konec končí v mot. prostoru a druhel v kufru, pak jenom připojim konce na stejnou barvu a je hotovo hned. Co se týče nefunkce vyhřívání zadního skla, tak pokud tam máš to černý relátko, co je stejný na tlumený světla, tak je provděpodobně ohnutej konec pohyblivýho kontaktu tak, že se při cvaknutí relátka kontakty nedotknou. je záhada proč, ale už jsem to řešil na několika škodovkách. Stačí ohnout zpátky a funguje to
11:34:27
14.12.2006
14.12.2006

spartra
zas to nění tak horký

09:33:48
14.12.2006
14.12.2006

Labros
-> Kalibán123: Na fáčku je to asi jinačí... Na šáde se hrozně blbě protahuje drát z motorovýho prostoru do kabiny, ta průchodka kude vedou všechny dráty vede skrz uzavřenej prostor kam by se člověk dostal snad je po odmontování hrnce pružiny. Drát otáčkoměru si pamatuju dodneska :)
16:37:06
13.12.2006
13.12.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
-> Labros: Určitě??? Vždyť to není zas takový problém natáhnout taky se teď chystám natáhnout dva dráty dozadu jeden na el. odemykání kufru a jeden na zásuvku a nebojím se toho vím zhruba jak na to zvlášť když jsem už natahoval kabely na repra a na odemykání kufru lankem
16:30:43
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> Dušan: já nejsem saxána 

14:49:44
13.12.2006
13.12.2006

Dušan
-> Labros: lenochu lenošná, to más za 10min natažený. Ruku pod koberec a jedu až dozadu
10:36:46
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> Dušan: Mně nefunguje akorát vyhřívání zadního skla, a nevim, jestli ho zprovozním, protože: 1. drát co ho má spínat, od palubky, je u relé mrtvej 2. relé nefunguje 3. relé není napájený. body 2.a 3. by se vyřešily, ale tahat novej drát od palubky se mi nechce...
10:31:02
13.12.2006
13.12.2006
maajkee
díky všem, beru zkoušečku a jdu na to 
kdyby to bylo asoň moje auto, takhle se mi do toho vůbec nechce :) pořád se na tom fotroj něco sere, a pořád to chce opravovat
taky už má nalítáno asi 250 000

kdyby to bylo asoň moje auto, takhle se mi do toho vůbec nechce :) pořád se na tom fotroj něco sere, a pořád to chce opravovat

taky už má nalítáno asi 250 000

10:29:24
13.12.2006
13.12.2006

Dušan
Ikdyž škodná na tom není o moc líp s tou kabeláží
10:28:43
13.12.2006
13.12.2006

Dušan
-> Labros: no právě, pojistky na fávu to je taková pandořina skříňka 

10:27:30
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> Dušan: No a on psal, že nejdou ani světla, podle mě kdyby to bylo plošňákem tak světla by svítily, podle mě jdou maximálně přes nějaký relé. no ale elektriku fava neznám tak nemůžu radit.
10:25:08
13.12.2006
13.12.2006

Stal
Do jedny ruky schema elektriky, do druhy zkusecku a zkouset kam daleko se stava z baterky dostane.
10:24:24
13.12.2006
13.12.2006

Dušan
-> Labros: to zase ne, ale podle mě to může způsobit ten plošnák kterej je úplně na hovno, celej bývá zoxidovanej a jednoho dne se stane toto
10:23:04
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> Dušan: takže pak nejdou ani zapnout světla? to je teda hodně nebezpečný...
10:22:12
13.12.2006
13.12.2006

Dušan
-> Labros: úplně všechno ne, jen se přes to spíná elektřina do palubky a zapalování, no a potom se to chová jako mrtvý auto
10:16:30
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> Dušan: Fakt má favo komplet všechnu elektriku přes jediný relátko? A čím je to relátko ovládaný? V šáde vede jeden kabel k altíku, jeden k pojistkám, jeden k relé na světla...
10:14:42
13.12.2006
13.12.2006
maajkee
-> Labros: jj, nefunguje fakt vůbec nic!
-> Dušan: ok, mrknu se na to, díky
-> Dušan: ok, mrknu se na to, díky
10:12:40
13.12.2006
13.12.2006

Dušan
-> maajkee: to může udělat to hlavní relátko co tam je, většinou je opálenej jeden kontakt na plošňákz z druhé strany
10:04:54
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> maajkee: Opravdu úplně všechna elektrika? I světla, klakson nebo světýlko v interiéru? Nebo jenom přístrojovka, zapalování, blinkry?
08:44:30
13.12.2006
13.12.2006
maajkee
čau,
pučil jsem si tátovo fávo, ráno do něj nasednu, našlapu si benál, otočím klíčkem a hnedka na druhý otočení chytne, motor udělal vrrrrrm, a asi po 5 sekundách auto zhaslo, od tý doby přestala fungovat totálně všechna elektrika, zkoušeli jsme baterku, ta je úplně v poho, koukal jsem na pojistky taky se zdaj v pohodě, nevítě někdo prosim vás kde by moch bejt problém?
pučil jsem si tátovo fávo, ráno do něj nasednu, našlapu si benál, otočím klíčkem a hnedka na druhý otočení chytne, motor udělal vrrrrrm, a asi po 5 sekundách auto zhaslo, od tý doby přestala fungovat totálně všechna elektrika, zkoušeli jsme baterku, ta je úplně v poho, koukal jsem na pojistky taky se zdaj v pohodě, nevítě někdo prosim vás kde by moch bejt problém?