tak sem vytahnul ty diody a tady sou.
Je to ten starší typ nebo novší?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Altík, asi začínající problem...
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 02.01.2007 do 08.01.2007, založil/a Rooney - zrušená registrace
12:12:39
08.01.2007
08.01.2007

Rooney - zrušená registrace
21:02:53
04.01.2007
04.01.2007

Bobesh
-> Power of Bass: Pár ampérů tam teče,zkrat by se projevil kouřovými nebo světelnými efekty
nebo něto na ten způsob,spousta čmoudíků a jiskérek.

19:12:16
04.01.2007
04.01.2007

Power of Bass
tak to napeti by takhle mohlo padnout treba pri tvrdem skratovani ze, to by taky mohlo delat ze se nekde ukostruje + ne? nevim do autoeletriky nevidim 

20:14:49
03.01.2007
03.01.2007

spartra
zkus pomocný diody

14:12:43
03.01.2007
03.01.2007

Max
-> Kalibán123: bobesk má pravdu....v 0,6 voltů to nemlže fungovat...jak jsem psal. Změř tu baterku nezatíženou.
A pak po nastartování,ale pořádně přilož obě sondy měřáku na čistý póly baterky.
A pak po nastartování,ale pořádně přilož obě sondy měřáku na čistý póly baterky.
13:31:02
03.01.2007
03.01.2007

Bobesh
-> Kalibán123: mslím krokosvorky na metru,každopádně je někde chyba
12:59:44
03.01.2007
03.01.2007

Kalibán123 - zrušená registrace
-> Bobesh: Jaký kleště? myslíš ukostření? No můžu na to kouknout
19:18:57
02.01.2007
02.01.2007

Rooney - zrušená registrace
-> Kalibán123: jo jo v pohodě, mi to nevadí

18:46:29
02.01.2007
02.01.2007

Bobesh
-> Kalibán123: To je spíš špatnej spoj na kleštích nebo agregátu,jak se to rozvibruje tak to mžikově ztrácí kontakt a pak to hází takovýhle hausnumera

18:44:39
02.01.2007
02.01.2007

Kalibán123 - zrušená registrace
Je v pořádku neříkám není tam úplná nula (0,6V) ale i tak a nastaveno jsem to měl na rozsah 20V. Ale opravdu tam to napětí tak lítalo až jsem čuměl ale kolik má baterka ted mě nenapadlo zkoušet ale navečer se ještě stavím do auta a zkusím to. Jinak auto je zahraniční stroj
mazda 626 nějak z 83 roku dvoulitr benzin. Prvně mě napadlo jestli třeba nevypadl někde z alternátoru nějaký káblík ale nikde nic nevisí vypadá že je vše zapojené pak mě napadlo jestli nemůže být kaput regulátor nabíjení jenže nevím kde by tam mohl být vše je tam děsně zasrané špína kterou za dvacet let nikde nezkoušel odstranit.

18:37:01
02.01.2007
02.01.2007

Bobesh
-> Kalibán123 02.01.07 16:46:14: Kolísání 10-0V to je nějaká blbost,na baterce se to nemůže jednoduše ztratit a zase se zničeho nic objevit,máš v pořádku měřák? správně nastavenou škálu?
17:35:52
02.01.2007
02.01.2007

Max
souhlasim s labrosem...nevim co je to za auto...ale jeslti je to něco s jednotkou a takhle by ti tam kolísalo napětí,tak to nemůže fungovat. Kolik má nezatížená baterka,zkoušel jsi to ? Jeslit je dobrá tak musí mít přes 12V. No a dobíjení...když dobíjí,tak jak má tak by tam mlo být přes 14V
17:12:03
02.01.2007
02.01.2007

Kalibán123 - zrušená registrace
Kdepak baterka není sice kdovíjaká značka, ale je nová a auto než umřela najelo zhruba 400km a teprve cestou zpátky v polovině začalo umírat. Zeslábly světla, blinkr nechtěl blikat.
16:58:06
02.01.2007
02.01.2007

Labros
-> Kalibán123: Na 12tivoltový baterce (i vybitý) musí být aspoň 11V.. Nebyla třeba úplně v háji baterka?
16:46:14
02.01.2007
02.01.2007

Kalibán123 - zrušená registrace
Pánové prosím vás o radu mám problem na jednom autě a to že vůbec nebodíjí. Když jsem měřil napětí na baterce tak kolísalo od zhruba deseti voltů k nule podle toho jak se šlapalo na plyn. Co s tím? Problém je že to není škodovka (ani favorit) takže se v tom moc nevyznám, ale princip by měl být stejný jak u těch našich draků.
-> Rooney: Sorry že se ti sem seru pokud by to vadilo smáznu to a dám jinam, ale myslím si že je to podobné téma.
-> Rooney: Sorry že se ti sem seru pokud by to vadilo smáznu to a dám jinam, ale myslím si že je to podobné téma.
16:38:40
02.01.2007
02.01.2007

Rooney - zrušená registrace
-> Max: -> Milos: Ok zítra to skouknu, sem zvedavy

16:37:28
02.01.2007
02.01.2007

Max
no tak to ti odešla dioda... nevzpomenu si která...kamarád mi to vysvětloval,jak poznám jestli je to usměrňovací nebo jiná...ale já to zapomněl. Změř jeslti ti to dobíjí a kolik. U fačka je výhoda,že jde vyměnit jedna dioda a je to za pár kaček.
16:04:40
02.01.2007
02.01.2007

Milos
-> Rooney: admeraj si to kolko ti to dava V, pri roznych otackach, mne to preblikavalo stale ked odisla diody/a
15:28:12
02.01.2007
02.01.2007

Rooney - zrušená registrace
ta kontrolka mžourá furt, je jedno jestli tam je 1000ot/m nebo 4500ot/m
15:26:13
02.01.2007
02.01.2007

Labros
-> Rooney: Ještě, než budeš měnit altík a relé, můžeš zkusit zkouknout zem u kontrolky a taky u relé, a případně ukostřit líp, aby sis byl jistej.
15:22:41
02.01.2007
02.01.2007

Labros
-> Pedros: zřejmě při stojícím motoru
13:23:14
02.01.2007
02.01.2007

Pedros
-> Rooney: při jakých otáčkách?? na volnoběh?
12:42:40
02.01.2007
02.01.2007

Rooney - zrušená registrace
Tak problem je v tom, že když nejsou zaple světla tak kontrolka pro dobíjení nesvítí, a jakmile zapnu světla tak se rosvítí ale jen lehoučce.
V čem může být problém?
Je altík na půl cestě do prd...e?
V čem může být problém?
Je altík na půl cestě do prd...e?