Diagnostika dobíjení

prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 24.01.2007 do 26.01.2007, založil/a Labros
řadit dle data
21:07:51
26.01.2007
PeterP136
-> Labros: Vibracny je taka takmerkocka a ma zo zadnej strany velky odpor s odbockou. Elektronickemu netrcia ziadne suciastky :).
17:26:04
25.01.2007
Syny
-> Labros: te teda nefim 3 Ael kazdopadne bych to zahodil 40
11:08:24
25.01.2007
petr s
-> Labros: Traktor nebo avie tam je zapojená jinak kontrolka
11:06:15
25.01.2007
Labros
Tak ten můj elektronický regulátor funguje, už to zase dobíjí. S tím vibračním je to možná trochu jinak. Já usoudil, že je vibrační, protože je velkej plechovej ošklivej. Má na konci číslo 419.070. Ale v Andrtovi jsou jen dva typy, vibrační má na konci 417.020 a elektornickej 419.071. Tak mi řekněte, co to teda bylo za relé?!
18:27:40
24.01.2007
Syny
-> Labros: Jak ces, ja tu mam naky navic...
15:18:14
24.01.2007
Labros
-> Syny: Jasně ale já bych to měl rád do konce týdne vyřešeno
14:45:55
24.01.2007
Syny
-> Labros: Bych te ho poslal ne 3
12:36:12
24.01.2007
Labros
-> Syny: Dík, ale dneska kvůli němu do Plzně nepojedu, je tam hrozná břečka 1 Ne buď bude fungovat ten co mám, nebo budu muset sehnat nějakej v Praze.
12:26:46
24.01.2007
Syny
-> Labros: Mno jestli chces ja tu nakej mam ten elektronickej...
12:24:13
24.01.2007
Dušan
-> Syny: možná jeho neznalost
12:21:04
24.01.2007
Labros
-> Syny: No pač elektronickej neměl, resp. mi ho nechtěl dát
12:20:34
24.01.2007
Syny
-> Labros: Aha. Ale procpa by to delal?
12:18:54
24.01.2007
Labros
-> Syny: Ne to byl pan prodavač BoRiS!!!, ale blbost je to moje
12:18:30
24.01.2007
Labros
-> Vojtik: asi máš pravdu, podle andrta to taky vypadá, že existuje jen jeden typ vibračního relé a ten je jen na 35 a 42A altíky, tak jsem zase jednou pěkně naletěl
12:17:34
24.01.2007
Syny
-> Vojtik: No ja si taky myslimze vibracni na 55A altik je blbost a ze by bylo naky specialni to se mi nezda... To spis pan prodavac chtel udat vibracni co mel na sklade.
12:17:20
24.01.2007
tomapa
-> Vojtik: já tvrdím svoje a s tím h máš pravdu už sem s té relektriky sblblej já to ve škole taky dělám takže vím svoje ale na 100% to nevím ale myslím si, že mám pravdu
12:12:30
24.01.2007
Vojtik
-> Labros: to nevim, ale asi jo, bylo jasně napsaný, že k altíku 55A má být pouze polovodičovej regl. Ještě se doma podivám
12:11:03
24.01.2007
Vojtik
-> tomapa: 55Ah (ampérhodin) je značení baterky, je to totiž kapacitní jednotka. Altík má pouze A ( ampér ) - max. proud1
12:10:48
24.01.2007
Labros
-> Vojtik: a jseš si jistej, že i užovky GL co měly 55A altík měly elektronickej regler?
12:09:38
24.01.2007
Vojtik
do hvězdy to má pouze 35 a 42 A! 55A maj všechny trojuhelník, Je to vidět i když ho rozebereš podle počtu vývodů ze statoru. 55A altík ze škodoky má po dvou - trojúhelník( stejně jako fáčko, to má pouze navíc vestavěnej regulátor). 35 a 42A maj po jednom drátku - hvězda. Rok jsem je na škole generálkoval, tak to snad vim
12:07:54
24.01.2007
Labros
-> Vojtik: to jsem chtěl slyšet, díky moc.
12:05:06
24.01.2007
tomapa
-> Vojtik: do tojuhelníku to má pouze Favorit 55 Ah ale škodopváckej to má normálně do hvězdy
12:01:54
24.01.2007
Vojtik
-> Labros: kontrolka nemá s regulátorem nic společnýho, ta jde přímo na altík, jen je připojená u regulátoru přímo na kabel od altíku. Zkus dát ten jeden drátek s konektorem na kostru při zapnutym klíčku, jestli se rozsvítí kontrolka dobíjení. jestli jo, tak je v prdeli altík, když ne, tak je chba v přívodu buzení altíku mezi spínačkou přes kontrolku až k tomu konektoru. Na kostru musíš dát ten drátek, od kterýho na regulátoru pokračuje další dopředu právě na u kontrolku. Jinak vibrační regulátor nesmí být připojenej na 55A altík, píše to i výrobce. 55A altík má zapojený hlavní vinutí do trojúhelníku a při použití vibračního regulátoru se tam něco nekalýho děje, to už si bohužel ze školy nepamatuju. Zkrátka tam musí bejt ten povodičovej.
11:50:08
24.01.2007
Labros
-> Dušan: Ne právěže kontrolka nesvítí vůbec.
11:49:47
24.01.2007
Labros
-> Syny: Jak už jsem psal, udělám to, ale když to nebude lepší, tak zase nebudu vědět, čím to je.
11:32:48
24.01.2007
Syny
-> Labros: 9 Tak to slyslim prvne... Mno mozna bys nic nedal za to vrazit tam elektronickej 4
11:24:02
24.01.2007
Labros
-> Syny: jak už jsem psal, údajně jsou dva typy vibračních regulátorů a prodávající mi našel nějakej co byl údajně na 55A
11:21:00
24.01.2007
Syny
...vybracni...
11:20:37
24.01.2007
Syny
-> Labros: Mno jako s 55A altikem nesmi bejt vypracni regulator 4
10:54:23
24.01.2007
Dušan
-> Labros: no to je taky možnost opravy 3. Ale jestli vyloženě svítí dobíjení, tak to nedobíjí vůbec, což může poukazovat na obojí. ( já to tipuju na ten regulátor ). Většinou totiž kontrolka nesvítí protože alternátor dává málo cca 10V a to většinou tu kontrolku ani nerozsvítí - to bývá alternátorem.
10:49:11
24.01.2007
Labros
-> Dušan: problém je jen, že když to nebude správně svítit a dobíjet, tak nebudu vědět, jestli je vadnej regler, nebo altík (jedinej regler co mám je z mýho auta, který před dvěma lety přestalo dobíjet, a vymontoval jsem altík i regler a dal místo něj faváckej altík bez regleru.)
10:41:35
24.01.2007
Labros
-> Dušan: No dobře vyměnim ten regler a buď kontrolka svítit bude, nebo ne.
10:38:08
24.01.2007
Dušan
-> Labros: normálně to nakopni a změř na alternátoru kolik to dobíjí. Jestli nemá třeba špatnou spíš baterku
10:34:55
24.01.2007
Labros
-> Dušan: No máš pravdu, že jsem tam měl rovnou dát elektronickej, ale zapomněl jsem, že ho ve sklepě mám. Taky jsem nevěděl, že byly vibrační na 55A, ale prodávající mi řekl že jo a že ho podle něčeho pozná.
10:25:17
24.01.2007
Dušan
měl jsi tam rovnou nasadit elektronickej regler protože ty vibrační jsou dle mě na nic. A te ď si ani nejsem jistej, jestli se pro 55A dělal vibrační 8
10:23:13
24.01.2007
Labros
Nevíte, jestli a jak se dá pomocí měřáku a popř. napájení určit, jestli je vadnej altík nebo reglér (elektronickej i vibrační)? Před měsícem jsem kamošce namontoval jinej altík a regler a už jí to zase nedobíjí. Kontrolka je úplně mrtvá (žárovka je funkční.) Kdybych měl zase měnit na ulici na úděsně špinavým motoru altík, tak už bych se z toho asi orosil. Doufám, že to tentokrát bude jenom reglér, ale dá se to nějak vyzkoušet? Teď je tam vibrační reglér na 55A a altík 55A, doma mám ještě jeden elektronickej reglér s nejistou funkčností.
Extreme Tyres