skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Alternátor
15:32:23
18.02.2007
18.02.2007

hanci.miso
-> Ad@m: no mne ked odišiel altik tak mi pri vypnutom zapalovani svietili nejake kontrolky a altik sa brutalne nahrieval, inak zhorela mi tam jedna dioda v mostiku
09:54:10
18.02.2007
18.02.2007

King
-> Bogy: Keď je altík v háji, tak obvykle nedobíjí baterku
Kontroka dobíjení na palubce je zapojená tak, že po zapnutí zapalování se rozsvítí i kdyby ti altík přes noc někdo ukrad. Podle kontrolky lze diagnostikovat poruchu altíku až když je motor v otáčkách, kdy by měla kontrolka "mlčet". Ale ani to, že kontrolka pohasne, ještě neznamená, že je vyhráno - je potřeba změřit napětí přímo na baterce při běžícím motoru (musí bejt řekněme 13,5 - 14,2V).
-> Ad@m: A co znamená, že se při jízdě nedobíjela? Kontrolka svítila?

-> Ad@m: A co znamená, že se při jízdě nedobíjela? Kontrolka svítila?
10:33:17
17.02.2007
17.02.2007

Ad@m
-> Bogy: Tak baterka mi svítí, ale prostě baterka se při jízdě nedobíjela...
01:18:30
17.02.2007
17.02.2007

Bogy - autoclub MTx (startujem klukou)
ked je altik v haji tak nesvieti kontrolka baterky pri vypnutom motore a zapntuom zapalovani ale moze to byt aj reglerom ak nieje elektronicky , treba checknut oboje
00:48:09
17.02.2007
17.02.2007

Ad@m
Co dělá když je v háji?? Mám podezření že s ním něco mám... Mám asi měsíc starou baterku a dneska se mi třeba při jízdě vůbec nedobíjela...