skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kolísání otáček v závislosti na odběru I
21:39:09
28.02.2007
28.02.2007

tomapa
-> Honza M: altík z fáčka má menší řemenici než altík ze škodovky
21:38:20
28.02.2007
28.02.2007

Honza M
-> Syny: to jako podle tebe má origo altík a altík z fáčka jinou řemenici?
19:16:06
28.02.2007
28.02.2007

Mexikan
jo táák. No takže z toho taky vyplývá, že při volnoběhu má jiskra menší intenzitu a tudíž poklesnou otáčky.
18:56:13
28.02.2007
28.02.2007

Syny
-> Mexikan: Ten to nedela, pac ma jinou remenici - vetsi a tim padem nedobiji ani na volnobeh... Tenhle te dobiji na volnobeh a kdyz zapnes zatez, tak prestane a to je ten pokles otacek! 

18:46:10
28.02.2007
28.02.2007

Mexikan
Aha. No mám tam ještě starý typ altíku s klínovým řemenem. Tak teda jo. Budu to brát jako vlastntost. Ale ani si neuvědomuju, jestli to dělalo když tam byl origo 55ka altík 130-kový. Ale asi ne, pač by mě to trklo a sralo mě to stejně jako teď
.
Dík za objasnění.

Dík za objasnění.
18:25:09
28.02.2007
28.02.2007

Syny
Bud rad ze te to neblika a nepulsuja jako me 

18:24:50
28.02.2007
28.02.2007

Syny






18:21:09
28.02.2007
28.02.2007

Mexikan
Mám Škodu 130GL, altík 55A z Fa135ky, optozapalování za Fa a všimnul jsem si, že při volnoběhu při různém odběru proudu (počtu zapnutých zátěží) kolísají otáčky o cca +- 100 ot/min.
Nejdřív mě napadlo že to je otáčkoměrem, ale to by ty otáčky nekolísaly pozvolna, ale spadly hned (jak už jsem to mnohdy viděl).
Nemá s tím někdo zkušenosti? Třeba to ukazuje na nějaký závažnější nedostatek v el. soustavě. Rád bych se vyhnul nějakým pozdějším komplikacím.
Nejdřív mě napadlo že to je otáčkoměrem, ale to by ty otáčky nekolísaly pozvolna, ale spadly hned (jak už jsem to mnohdy viděl).
Nemá s tím někdo zkušenosti? Třeba to ukazuje na nějaký závažnější nedostatek v el. soustavě. Rád bych se vyhnul nějakým pozdějším komplikacím.